2012":3pbc2kf8 je napisao(la):
Da kao i za V.Stepe ,svako ko je prolazio tom ulicom sam moze da se uveri da je najbolje da se ukine tramvaj i uvedu trole,jednostavno ulica je preuska i nikad nece biti bulevar..bolje da tramvaj pomere u susedni bulevar pored stadiona..koje je izuzetne sirine..
О томе сам ја као клинац маштао, међутим, како сам одрастао, схватио сам да трамвај, као масовни превоз, треба да буде ближи центру насеља, а не даљи.
Довољно је трамвај ставити на средину улице, и преполовити број стајалишта трамваја. Ја, као неко ко је одрастао на Вождовцу, не бих имао ништа против да се мени најближе стајалиште помери за 332 метра, колико је просечно међустанично одстојање у Војводе Степе. Обавезан услов је да постоји ивичњак висине минимално 10 сантиметара који одваја трамвајску баштицу. Када је у питању паркирање, због премештања трамваја у средину и ширења пешачког дела тротоара на прописаних 1,6 метара би се морало укинути око 150 од око 1200 паркинг места од Аутокоманде до Трошарине, али су могућности за нова паркинг места велике, и са сваком новом зградом увученом 10-так метара у односу на коловоз се повећава капацитет за паркирање. Пеоблематичан је ту део од Аутокоманде до Биоскопа Вождовац, али и ту постоје могућности развоја вишеетажних паркиралишта у оквиру стамбених блокова. Све у свему, просто рашчишћавање оног паркирања на сред улице које сада постоји би повећало капацитет Војводе Степе за аутомобиле на праву улицу 1+1.
Улично осветљење и стубови трамвајске контактне мреже би у том случају ишли кичмом улице, али би и на тој кичми требало направити некакву живу ограду ограђену баштенском оградицом како пешаци не би прелазили свуда, као сада. Ако би неком грешком остао неки семафор, никако никада ни један трамвај не би смео да заустави, а већина левих скретања би требало да буде регулисано мањим кружним токовима. Сама Трошарина би требала да буде кружни ток са проласком трамваја кроз средину.
Као што за Славију подручје анализе саобраћајног решења је од Аутопута на југу до 27. марта на северу, Кнеза Милоша на Западу и до Црвеног крста на истоку, тако је и за Војводе Степе подручје анализе саобраћајног решења оивичено са Кумодршком, Булеварем Ослобођења и Саве Машковића + Бањица и Насеље Војвода Степа.
Предлажем групи Имамо План да сами направимо и презентујемо наш предлог решења за цело подручје од Бањице до Славије, при чему бисмо морали ући и у траг тајанственом пројекту, шта нам се стварно спрема на овом правцу.