Homer Jay":2w5z76pz je napisao(la):
Neće me mrzeti da ti još jednom odgovorim za tu glupost (u nedostatku blaže reči) koju uporno forsiraš na ovoj temi - dakle, prebacivanje tramvaja u Bulevar oslobođenja je neracionalno trošenje para kojih ionako nemamo. Voždovački deo Bulevara oslobođenja je ulica kojom, s jedne strane, dominiraju porodične kuće, a s druge strane se nalazi šuma. Dovoljno je sesti u autobus 47 ili 48 i prebrojati ljude koji ulaze i izlaze na stajalištima u Bulevaru oslobođenja i skontati koliki bi promašaj bio prebacivati masovno sredstvo javnog prevoza u jednu takvu ulicu.
Taj animozitet koji Beograđani gaje prema tramvaju, pa i šinskom saobraćaju uopšte, na najbolji način pokazuje zašto mi do danas nemamo ni metar metroa.
Pa hvala za blagost
klimav je to argument što u susednom bulevaru ima malo putnika
jer je to samo jedan manji deo limenkove trase.
Kada bi se rukovodili tom logikom mnoge javne linije ne bi ni postojale zbog delova trase na koim nema putnika.
Te zbog ostalih delova trase tram. linija jako ima smislla prebacivanje limenk,a zbog bržeg ne zavisnog dela trase
a sama ul. V.Stepe
bi bila poštedjena tram. baštice koja nije potrebna
troli te bi ulica bila na dobitku
Ne postoji animozitet (mržnja) Beogradjana prema limenku , baš suprutno ,
Beogradjani vole limenka jer od malihnogu svakom detetu jeste pravi doživljaj i želja da se provoza tramvajem
jednostavno pravi Beogradjani su navikli na limenka i sam Bgd bi bio ,,šugav, i ne zamisliv , bez njega
Upravo je ta ljubav prema limenku i zloupotrebljena da se on ne racionalno zadrži u Stepi
a tokom rekonstrukcije videli smo i češatorske razloge za to.
reklamno spominjanje metroa je samo podgrejavanje ,,češatorskih,, aspiracija
jer u malom brdovitom Bgdu , nemamo ni auto tunele koj su daleko potrebniji, i drastično jeftiniji
i upravo kroz auto tunele može da se provuče i tramvaj
Rekonstrukcija je završena i nece se sada ništa menjati
eto i sa običnim rečima može se na ovom forumu opričati ,,Carevo novo odelo,,