Šta je novo?

Војводе Степе

То је добра вест значи можемо да очекујемо ових дана трамвај коначно да крене. А ови из зеленила по мојој процени код цркве довели једно 50 људи раде нон стоп .
 
Pa, u subotu sve mora da bude zavrseno kako bi sav saobracaj mogao da se krece kroz ulicu. Ukoliko ne bude nista u subotu, izvodjac placa penale.
 
Sinoc sam se provozao od autokomande do trosarine i nazad. Prvi utisak, tesno! Sad znam kako je ranije bilo vozacu tramvaja dok se tiskao izmedju parkinga, pesaka i kolovoza. Ko vozi automobil morace da se ponasa kao da se vozi po dorcolskim ulicama gde istrcavaju pesaci biciklisti i druga vozila sa parkinga i bocnih ulica. Tramvaj ce osetno ubrzati bez obzira na neizbezno upadanje drugih vozila u njegovu traku.
 
Otvaranje Vojvode Stepe: Saobraćaj pušten u promet, Mali dobio povez za oči


Posle 13 meseci, danas je u 10 sati svečano Ulicu vojvode Stepe za saobraćaj otvorio gradonačelnik Beograda Siniša Mali. I dok je većina građana zadovoljna završenim radovima u ovoj ulici, predsednik Udruženja slepih i slabovidih Srbije "Beli štap" Vesna Nestorović, je poručila da se stidi kako je staza za slepe i slabovide urađena.


647516_zavrsni-radovi-u-vojvode-stepe300715ras-foto-milorad-milankovic-20preview_ff.jpg

Ulica Vojvode Stepe nakon rekonstrukcije
Vesna Nestorović u svom obraćanju nije krila svoje nezadovoljstvo pred okupljenim građanima i novinarima.



- Razočarana sam kako je staza za slepe urađena, a pogotovo jer je gradonacelnik potpisao projekat kojim bi slepe i slabovide osobe učile da hodaju same, a to je u Ulici vojvode Stepe nemoguće jer staza nije adekvatna - rekla je predsednik Udruženja slepih i slabovidih Srbije "Beli štap" Vesna Nestorović, koja je tom prilikom želela gradonačelniku da pokloni štap i povez za oči.



Mali je odbio da uzme štap rečima da je on drugima potrebniji, dok je povez zadružao.



- Slažem se da staza nije dobro urađena. Projekat po kom su izvođeni radovi je iz 2011/2012 godine i nije mogao da se menja. U garantnom roku, u naredne dve godine uradićemo ono što nije adekvatno odrađeno, a na prvom mestu je staza za slepe i slabovide - rekao je Mali.


Mali je pozvao Vesnu Nestorović na sastanak da zajedno prođu sve nepravilosti staze za slepe i slabovide i obećao je da će taj problem biti prioritetan za rešavanje u toj ulici.


Na otvaranju Ulice vojvode Stepe prisustvovao je veliki broj građana, koji su uglavnom zadovolji radovima, a najviše ih je zanimalo kada će biti pušten autobuski i tramvajski saobraćaj u ovom delu Beograda.



- Tramvaji će početi da saobraćaju u narednih pet dana čim budu završeni radovi na kontaktnoj mreži i šinama, dok će autobusi saobraćati od sutra - najavio je gradonačelnik Beograda Siniša Mali.



Mali je dodao da je gradska vlast želi da rekonstruiše sve bulevare i najavio da će nakon obnove Bulevara Oslobođenja biti rekonstruisana Ruzveltova i ulica Kraljice Marije.


- Cilj je da u naredne tri godine sve saobracajnice važne za tramvajski saobraćaj budu obnovljene - rekao je gradonačelnik Beograda Siniša Mali.


Mali je obišao i novootvoreno dečje igralište i česmu koja je postavljena na inicijativu najmlađih stanovnika vojvode Stepe.


-Deca su se obratila da nemaju česmu gde da piju vodu što ubuduće neće biti slučaj - rekao je gradonačelnik Siniša Mali.

IZVOR BLIC
 
Jel to znaci da ce onda da placaju penale, sobzirom da tramvaje nece pustiti narednih pet dana????
 
Jednu stvar koju sam primetio da nisu stavili nikakvu zastitu oko kontrategova kao što je rađeno u bulevaru kralja aleksandra.

I primetio sam da nema nigde prekidača na kruznom toku za pomeranja pravca skretnica, ni kod trošarine.
 
Do 4.8. ce saobracati 9A, ali kroz Bulevar oslobodjenja, kada ce biti pusteni tramvaji. Rekli su da je to zbog radova na kontaktnoj mrezi i tim stvarima, tako da ce verovatno tada postaviti te zastite.
 
Значи јебе луд збуњеног ... Па који ће онда аутобус да иде кроз војводе степе?(ако може одговор од оног ко зна проверено). Само 33? Маре јел си сигуран ти у то?
 
Tako pise na busevi.com, neko je pitao i dobio odgovor od administracije ili koga god. A 33 ostaje na istoj trasi, takodje u Bulevaru Oslobodjenja. Vojvode Stepe se potpuno oslobadja autobuskog saobracaja i ostaje samo tramvajski.
 
Jooooj... Хехехехе... Данас на оним електронским билбордима са тепературом иде обавештење "Отворен за саобраћај Булевар Војводе Степе".
Ето ако нисте знали Мали ју је преиначио у Булевар. То да покаже како је и он неки булевар реконструисао.
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=69iMJkG2uOA[/youtube]
Otvorena Ulica vojvode Stepe
 
Mali je baš ocrnio projektanta i to ni manje ni više nego za banderu na stazi za sljepe.
Ako se i dogodila takva greška u projektovanju valjda su tu nadzorni inženjer i izvođač da objekt izvedu prema pravilima struke ili da kontaktiraju projektanta da napravi izmjene projekta.
Da li je neko od kolega forumaša imao uvid u projekt da nam objasni ima osnova za napade na projektante?
 
Srpljivo sam cekao završetak tj otvaranje.....
nije mi drago ali vidim da je ispalo i gore nego sto sam očekivao :(
Baš kao sto sam pisao , tebala je Stepom da prodje trola a limenka pebaciti u susedni bulevar....
ovako..... bas kao sto ste želeli... te i uživajte :)
 
Neće me mrzeti da ti još jednom odgovorim za tu glupost (u nedostatku blaže reči) koju uporno forsiraš na ovoj temi - dakle, prebacivanje tramvaja u Bulevar oslobođenja je neracionalno trošenje para kojih ionako nemamo. Voždovački deo Bulevara oslobođenja je ulica kojom, s jedne strane, dominiraju porodične kuće, a s druge strane se nalazi šuma. Dovoljno je sesti u autobus 47 ili 48 i prebrojati ljude koji ulaze i izlaze na stajalištima u Bulevaru oslobođenja i skontati koliki bi promašaj bio prebacivati masovno sredstvo javnog prevoza u jednu takvu ulicu.

Taj animozitet koji Beograđani gaje prema tramvaju, pa i šinskom saobraćaju uopšte, na najbolji način pokazuje zašto mi do danas nemamo ni metar metroa.
 
Prošao juče od Autokomande do Trošarine.

Ono što vidim ako potencijalno ogromnu gužvu je na skretanju sa Trošarine levo na Kružni put kod IDEA prodavnice.

Generalno, sve je jako skučeno i ljudi katastrofa voze, pa se pravi još veća gužva.

Inače, već sam video par pametnih sa sva četiri u žutoj traci, ko zna na šta će da liči kada se bude skroz pustilo sa tramvajima.
 
Jedno malo pitanje:
Da li je mogao tramvaj da se ukopa? i to pre kružnog toka i onda dalje da ima u VS nekih 5-10 stanica i da sve budu pod zemljom a da gore imamo 2 trake za vozila? Dobio bi se nezavisni šinski saobraćaj u potpunosti i više mesta za kola i autobuse (ako će ih u opšte biti) i, naravno, rasterećeniji kružni tok.
 
^^^^
Naravno da nije. Pametnije bi bilo da je dozvoljen saobracaj samo vozilima JGS i komunalnih sluzbi, kao u Vasinoj.
 
Homer Jay":2w5z76pz je napisao(la):
Neće me mrzeti da ti još jednom odgovorim za tu glupost (u nedostatku blaže reči) koju uporno forsiraš na ovoj temi - dakle, prebacivanje tramvaja u Bulevar oslobođenja je neracionalno trošenje para kojih ionako nemamo. Voždovački deo Bulevara oslobođenja je ulica kojom, s jedne strane, dominiraju porodične kuće, a s druge strane se nalazi šuma. Dovoljno je sesti u autobus 47 ili 48 i prebrojati ljude koji ulaze i izlaze na stajalištima u Bulevaru oslobođenja i skontati koliki bi promašaj bio prebacivati masovno sredstvo javnog prevoza u jednu takvu ulicu.

Taj animozitet koji Beograđani gaje prema tramvaju, pa i šinskom saobraćaju uopšte, na najbolji način pokazuje zašto mi do danas nemamo ni metar metroa.

Pa hvala za blagost :( klimav je to argument što u susednom bulevaru ima malo putnika
jer je to samo jedan manji deo limenkove trase.
Kada bi se rukovodili tom logikom mnoge javne linije ne bi ni postojale zbog delova trase na koim nema putnika.
Te zbog ostalih delova trase tram. linija jako ima smislla prebacivanje limenk,a zbog bržeg ne zavisnog dela trase
a sama ul. V.Stepe
bi bila poštedjena tram. baštice koja nije potrebna troli te bi ulica bila na dobitku

Ne postoji animozitet (mržnja) Beogradjana prema limenku , baš suprutno ,
Beogradjani vole limenka jer od malihnogu svakom detetu jeste pravi doživljaj i želja da se provoza tramvajem
jednostavno pravi Beogradjani su navikli na limenka i sam Bgd bi bio ,,šugav, i ne zamisliv , bez njega

Upravo je ta ljubav prema limenku i zloupotrebljena da se on ne racionalno zadrži u Stepi
a tokom rekonstrukcije videli smo i češatorske razloge za to.

reklamno spominjanje metroa je samo podgrejavanje ,,češatorskih,, aspiracija
jer u malom brdovitom Bgdu , nemamo ni auto tunele koj su daleko potrebniji, i drastično jeftiniji
i upravo kroz auto tunele može da se provuče i tramvaj


Rekonstrukcija je završena i nece se sada ništa menjati
eto i sa običnim rečima može se na ovom forumu opričati ,,Carevo novo odelo,,
:sesir:
 
Solecar video je vec postavljen na prosloj strani ;)
 
Bas htedoh to da napisem, ipak ide autobus kroz ulicu. Samo mi nije logicno, bolje da stave i 9A jer je u 33 vecito guzva, pogotovo sad kada ide jedna linija. Mada mozda i nije toliko strasno s obzirom da su godisnji odmori i rasput. Zna li neko kakvo je stanje u autobusima, ima li guzve?
 
18 i 39 ponovo staju u triše keclerovića, gde je i pre bila stanica
 
Ма док не крену трамвају лепо ћу да чекам 9-тку у булевару а не да се гурам у шугавој 33.
 
Vrh