Šta je novo?

Војводе Степе

U nedelju moja gospođa poželela da pazarimo robu u prodavnici Vero. Iskoristih da napravim par fotki, u krugu manjem od 10 metara !

3zx8l.jpg


icqpms.jpg


168zk7b.jpg


2e4dt8i.jpg


oi6rr7.jpg


28sy9lv.jpg


2yty8zo.jpg


xmo7e0.jpg


Sramota. Ne znam ko je zadužen za nadzor, ali ovo je kriminal :blah: :rant: :kum: :bash:
 
mmgoran":3t433sq0 je napisao(la):
U nedelju moja gospođa poželela da pazarimo robu u prodavnici Vero. Iskoristih da napravim par fotki, u krugu manjem od 10 metara !

3zx8l.jpg


icqpms.jpg


168zk7b.jpg


2e4dt8i.jpg


oi6rr7.jpg


28sy9lv.jpg


2yty8zo.jpg


xmo7e0.jpg


Sramota. Ne znam ko je zadužen za nadzor, ali ovo je kriminal :blah: :rant: :kum: :bash:


Ove fotografije su me navele da ponovo razmislim o krađama poklopaca za šahtove, i da li zaista završavaju na otpadima? :roll:


A ovo je apsolutni hit:

"ЛИВНИЦА ЉИГ"
"TOPLOVOD"
:laugh:
 
relja":53tsmlqw je napisao(la):
"ЛИВНИЦА ЉИГ"
"TOPLOVOD"
:laugh:

Možda tehnički i nije greška? "TOPLOVOD" je možda bio standardni natpis po JUS-u, baš tim fontom, a livnica se potpisuje kako hoće?

Mene daleko više bedači propadanje ove zemlje koje ide dotle da su prilikom rekonstrukcija čak i poklopci šahtova, slivnika uvozna roba. Još samo kamen da uvozimo (naravno, ima i toga).
Šta je u ovoj zemlji uopšte preživelo od livnica? Da li se išta domaćih poklopaca nabavlja za ove rekonstrukcije (izgleda da su ovi ubudženi poklopci, oko kojih nije popločano već samo naliven beton, sve materijal od pre rekonstrukcije, tačnije SFRJ godište (natpisi tipa - TELEFON LIVNICA SVETOZAREVO).

Ja najbolje obožavam one okrugle poklopce za kanalizaciju, sa natpisom Livnica Beograd i petocifrenim brojem telefona :)
 
stanislaw":30aeuhod je napisao(la):
relja":30aeuhod je napisao(la):
"ЛИВНИЦА ЉИГ"
"TOPLOVOD"
:laugh:

Možda tehnički i nije greška? "TOPLOVOD" je možda bio standardni natpis po JUS-u, baš tim fontom, a livnica se potpisuje kako hoće?
...


Na žalost, standardi ne mogu da se dobiju besplanto, a ko će da traži po zamenjenim...?
Ali ne mogu da verujem da je po standardu dozvoljeno korišćenje dva pisma... to se jednostavno ne radi, a i suprotno je samoj ideji i praksi standardizacije.
U Beogradu su se oduvek postavljali poklopci sa ćiriličnim natpisima, i ne verujem da je standard propisao upotrebu samo latinice. To jednostavno nema smisla.
Inače, ista ta livnica nudi sada isti taj poklopac sa svim natpisima na - latinici.
http://www.livnicaljig.rs/index.php/pro ... ci-sahtova
a valjda imaju i sa natpisima na ćirilici, samo nema na sajtu. Bilo bi glupo.
 
Зар и овакве ствари морамо да увозимо?
Са београдских улица:
saht01.jpg

saht02.jpg

saht03.jpg


Шта није стандардне ширине, ригол или канализациони отвор? :?
 
Ко је оставио кола на шинама нек обрати пажњу ...

BLIŽI SE KRAJ RADOVA Počinje glačanje tramvajskih šina u Vojvode Stepe
631365_vojvode-stepe-04rasfoto-milan-ilic_f.jpg

Zbog predstojeće probne vožnje tramvaja, danas u sedam sati započeće se sa glačanjem tramvajskih šina na novopostavljenoj tramvajskoj pruzi u Ulici vojvode Stepe, saopštavaju iz "Beokoma".

Kako bi mašina za glačanje mogla nesmetano da prođe tramvajskom prugom, iz "Beokoma" apeluju na sugrađane koji ostavljaju vozila na šinama da ih sami uklone.



U protivnom, ukloniće ih "pauk" JKP "Parking servisa", uz naplatu svojih usluga.


ИЗВОР БЛИЦ
 
Sad sam se malo provozao niz Vojvode Stepe, duž tramvajskih šina su iscrtane 24-časovne žute trake (jedinstven slučaj u gradu da žute trake idu sredinom ulice). Vozne trake nisu naročito široke, ako vozač ne želi da gazi punu žutu liniju, mora da vozi sasvim lagano zbog paralelnog parkiranja tik uz kolovoz (kranje originalan metod umirivanja saobraćaja).

Parking mesta za paralelno parkiranje su šarolika. Neka su sa ivičnjakom spuštenim do nivoa kolovoza, pa postoji drugi ivičnjak koji ih deli od pešakog dela trotoara. Međutim, kad su shvatili da je takvih mesta premalo, onda su i drugde po trotoaru, tamo gde ivičnjak nije upušten, jednostavno ucrtali još parking mesta u nivou sa pešacima, taman i da uštede na behatonu.
Generalno je ivičnjak do kolovoza dosta nizak, iako po pravim uglom, pa će u praksi parkiranja biti baš svuda gde je fizički moguće otvoriti vrata nakon što se kolima popneš na trotoar.

Kad bolje razmislim, parkiranje i zaustavljanje je u staroj Vojvode Stepe bilo zabranjeno praktično celom ulicom, tako da je ranije parkiranje u principu bilo divlje, jednako na trotoaru kao i na kolovozu između tramvajskih šina i središnje linije. Rekonstrukcija je donela legalna parking mesta nauštrb pešaka. A pošto je već sveopšta kuknjava da nema dovoljno mesta za parkiranje, komotno mogu da zoniraju parking na oba trotoara Vojvode stepe u I zonu, pa nek se nečim otplati ovakva rekonstrukcija...

Pešački saobraćaj u Vojvode Stepe je gubitnik, a svetla tačka je ta da je ipak tramvaj dobitnik ove rekonstrukcije. Pre rekonstrukcije tramvaj se provlačio između parkiranih automobila, a sada će moći komotno da ide 50km/h između dve stanice, a automobili će se provlačiti uz ivicu. Ostaje još da se vidi koliko će vozna traka biti neprohodna od upotrebe 4 žmigavca... Tu paralelno parkiranje na trotoaru pomalo vadi stvar, jer makar sprečava parkiranje na kolovozu. Desna kolovozna traka biće zaposednuta samo tamo gde je trotoar neupotrebljiv za parkiranje i gde nije zona stanice.

Makar više neće biti slalom vožnje između parkiranih vozila na levoj i desnoj strani kolovoza. Takođe ono što rekonstrukcija donosi je sprečavanje polukružnog okretanja van raskrsnice, zbog bandera i razdelnog ivičnjaka na sredini ulice. Još ostaje da se vidi koliko će leva skretanja i okretanja praviti problem tramvaju na raskrsnicama koje nisu semaforizovane.

Sve u svemu, pare su ulupane i nema nazad. Kad je već tako, predlažem par sitnih mera kako da rekonstruisana ulica Vojvode Stepe sama otplaćuje svoj kredit: par kamera za snimanje vožnje žutom trakom, zelena zona za parkiranje na obe strane trotoara i dve posade pauka za skupljanje ljubitelja crvenog tastera na instrument tabli. Kad već trošimo javne pare, nek bude održivo!

A tramvaj nije loše prošao, kako je bilo ovo je odlično. Samo ako se bude održavao komunalni red.
 
:kk:
Premda nisam vidio ovu ulicu ni prije ni poslije rekonstrukcije, kroz Stanislaw-ov opis kao da jesam :D
Mislim da je centralna recenica ovo...

stanislaw":7lil1zh3 je napisao(la):
Pešački saobraćaj u Vojvode Stepe je gubitnik, a svetla tačka je ta da je ipak tramvaj dobitnik ove rekonstrukcije.

...a ona mi se ne svidja.

Mislim da je pri rekonstrukciji prioritet trebalo dati unapredjenju pjesackog i tramvajskog saobracaju a automobilima sta ostane :D

Jer zaista, ako dimenzije prostora ne dozvoljavaju da se on podjeli na upotrebne cjeline za sva tri vida saobracaja (da ne govorim o nekom cetvrtom) u jednakoj mjeri, onda je trebalo napraviti rez tamo gdje jedino ima smisla. Parking mjesta ostaviti tamo gdje za njih ima prostora a da ne ometaju kretanje pjesacima a trotoare ograditi stubicima.

Znam da se pozivamo na komulani red kad razmisljamo o nepropisnom parkiranju ali najbolji cuvar reda je fizicka prepreka.
 
Nisam bio odavno, jedno mesec dana u V. Stepe.
Kako će sada ljudi iz Vitanovačke da izlaze na Bulevar Oslobođenja?
 
Uuups, misliš da li u onaj prolaz ispod zgrada između Vitanovačke i XII gimnazije može da se skrene levo iz pravca Vitanovačke, ili su sredinu ulice zazidali ivičnjakom? Dobro pitanje, sorry, nisam gledao :(

U najgorem slučaju moralo bi iz Gostivarske levo u Vojvode Stepe, pa onda desno između zgrada ka Jove Ilića...

Zbog završnih radova Vojvode Stepe je zatvorena od Pukovnika Purića do Autokomande. Pukovnika Purića je takođe još uvek zabarakadirana na ćošku sa Vojvode Stepe, iako više nema potrebe za tim.
Jove Ilića je još uvek privremeno jednosmerna na dole sve do Lepeničke, a odatle do Stepinog vajata je slepa.
 
Sa majstorima u Ulici vojvode Stepe: U noćnoj smeni niko ne zabušava
J. Novaković | 24. jul 2015. 22:33 | Komentara: 1

Radi se maksimalno, a kako i ne bi kada ceo posao na rekonstrukciji voždovačke saobraćajnice mora da bude gotov do 31. jula. Glavni posao obavljaju stručnjaci za kontaktnu mrežu

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... e-zabusava
 
dsci9010.jpg

dsci9011.jpg

dsci9001.jpg

dsci9002.jpg

Радови на парку код Вождовачке цркве.


dsci9012.jpg

dsci9013.jpg

Дорада ограде станице. Вероватно као превентива претрчавању коловоза.
 
Када планирају да пусте трамваје у војводе степе? Чуо сам тек месец дана након завршетка радова...
 
Trebju prvo da urade zvrsni sloj asflta od raskrnsice sa avalskim putem do oktrenice banjice i da se postave konzole i kontakt mreza i posle bi trebao verovtno cargo tramvaj da izvrsi probu od kruznog toka do banjice
 
ВождовачкиГАНГ":39me8337 je napisao(la):
Када планирају да пусте трамваје у војводе степе? Чуо сам тек месец дана након завршетка радова...
Sve se pusta u subotu, prema Vecernjim novostima.
 
marrecar":31blf8j0 je napisao(la):
ВождовачкиГАНГ":31blf8j0 je napisao(la):
Када планирају да пусте трамваје у војводе степе? Чуо сам тек месец дана након завршетка радова...
Sve se pusta u subotu, prema Vecernjim novostima.

Коначно али прво да видим то па тек онда 100% да верујем :D
 
Jutros sam prošao od Trošarine do komande, radovi su na tramvajkim banderama, čišćenje ostatatka, skupljanje starih bandera. Prohodna je ulica sve do poslednjih 30 metara do autokomande. Taj deo je zatvoren i dalje.
 
Прође уз В.Степе Катица са три сервисна возила која је прате.
tram.gif
 
A u Vecernjim novostima clanak o Vojvode Stepe i komentar GSPa da nisu dobili poziv od Direkcije da testiraju sine.
 
Малопре и низ улицу у истом саставу.
 
Vrh