Šta je novo?

Војводе Степе

stf":2rpfjzeg je napisao(la):
Prvo asfaltiraju do šina, potom se seče asfalt i postavqa guma.

Znam da tako rade ali na Autokomandi nisu uopšte stavljali liveni ili kako se već zove taj asfalt izmedju šina, već su sve uradili običnim i pustili ulicu. :)
 
Pumpa na AK će da se proširi nauštrb parka kao kompenzacija za zemlju koju je NIS dao priliko izgradnje mosta preko Ade. Bunili smo se u opštini/gradu, ne sećam se tačno, protiv te ideje, ali očigledno da ode dobar deo još jedna zelene površine.
 
Koji bezobrazluk rekli su da su im to platili zna li se koliko ce da otkinu je li bio projekat na javnom uvidu je li postavljena gradjevinska tabla .
 
Bilo je očakena skica na zgradama pa smo tako saznali i išli da podnesemo žalbu u vezi sa proširenjem pumpe.
Videh da su ogradili dobar deo parka i tu postavili kućicu tako da mislim da je to to.

Evo skica, onako po sećanju:
ak.png
 
Juče, nešto pre 14 sati, u sred onog krkljanca na prelasku preko Autokomande, odjednom iz kola začuh krš i lom. Pomislio da me neko nije očešao (nemoguće, nisam osetio), kad ono - na gradilištu je majstor kašikom rovokopača "iz bekhenda" razvalio visoki saobraćajni znak - tablu sa pravcima :lol:
Koliko treba da te je baš briga....?
 
I naravno nece platiti stetu niti ce znak biti zamjenjen
 
Na Banjici u Bastovanskoj ulici i dalje nije zamenjena bandera na kojoj se nalazilo osvetljenje od kada su je kamionom srusili. Evo ima vise od pola godine. Pritom se ta bandera nalazi na raskrsnici iznad pesackog prelaza. Dakle o cemu vise da pricamo.
 
Добра вест је да ће се смањити број трамвајских станица, лоша вест је трака за лева скретањ у трамвајској баштици.
 
jedva čekam da se zvrše radovi... mada je i sada jasno da sam bio u pravu da cemo dobiti samo moderan sokak
očito je bilo bolja opcija izmeštanja tramvajskog saobracaja u susedni bulvar za iste pare
al hade bice i to ,,otvaranje, sokaka uskoro :)
 
Ја бих више волео да је аутомобилски саобраћај премештен, а остављен трамвајски + пешачки.
Ако успевају већ неколико месеци да живе без аутомобила у В. Степе могу и заувек :gobb: :gobb: :gobb:
The_Jerusalem_Light_rail_on_Yaffo_st._-_October_26%2C_2011.jpg
 
boca-ica":34ru75y7 je napisao(la):
jedva čekam da se zvrše radovi... mada je i sada jasno da sam bio u pravu da cemo dobiti samo moderan sokak
očito je bilo bolja opcija izmeštanja tramvajskog saobracaja u susedni bulvar za iste pare
al hade bice i to ,,otvaranje, sokaka uskoro :)

Ideja o prebacivanju tramvaja u Bulevar oslobođenja je ravna ideji da prebaciš šporet i frižider u kupatilo, kako bi od kuhinje dobio dodatnu spavaću sobu.

Tramvaj nema šta da traži u Bulevaru oslobođenja. Jes' da je tamo sve lepo i široko, i šine se verovatno mogu relativno jednostavno postaviti po sred onog zelenog ostrva (seckanje drveća je očigledno loše samo kada to radi "Đitler"), ali kapaciteti tramvajskog saobraćaja daleko prevazilaze potrebe Bulevara oslobođenja, i ne znam kako objasniti logiku da se ekološki urbani transport visokog kapaciteta iz gusto naseljene, "nezelene" ulice prebaci u široki mirni bulevar, koji je pritom s jedne strane mahom omeđen porodičnim kućama, a s druge strane - šumom! Takvo rasipanje novca prevazilazi čak i najsmelije ideje naših političara.
 
au bre ljudi...
Bez zelje da zagovaram premestanje, ali Homere govorimo o 200m razdaljine izmedju te dve gotovo paralelne ulice!!!?
Zar je to toliko problematicno?

Sa druge strane, V. stepe ovakva kako je sada uradjena ce biti jos gora kako za tramvaje, tako i za drumski saobracaj.
O pesacima kojima se na pojedinim mestima ostavilo celih pola metra trotoara ne bih ni govorio... :kafa:
 
Laki ideja u osnovi nije losa ali ima jednu veliku manu :) a to je da kretanje stanovnistva u V. Stepe jednostavno ne funkcionise na taj nacin pogotov ne leva strana prema Trosarini. Uostalom prioritet i trebaju da imaju tramvaji vozaci automobila ako hoce mogu i bulevarom gore bolje oni nego pesaci ;)
 
Samo još da ljudi nauče da skreću u i iz bulevara. Ruski rulet.

TT
 
Upravo tako neka se oni okrecu i cimaju a ne pesaci ;)
 
Somi303":g0sny8ev je napisao(la):
Ако је то "само 200 метара", зашто то не применити на аутомобиле?

Bravoooo Somi :kk:
limenko ima smisla da ostane u Vojvode S. samo ako bi kolovozne trake postali pešački trotoari
i samo u tom slučaju ova rekonstrukcija bi imala smisla po svim svetskim i humanim standardima

Ova kombinacija smuti pa prospi ( auto-autobuski -tramvajski - pešački sokak)
ma koliko je ,,neki,, opravdavali oduvek je najgluplja opcija jer V. Stepa ima tu širinu koja jeste

Neka ih , nek probaju
al siguran sam da ce se tvoj predlog kad tad ostvariti jer to je najrazumnija opcija

Za taj predlog , priznanje evo šešir dole :sesir: :sesir: :sesir:
 
A zamislite da Vojvode Stepe bude samo za tramvaje i da se uvede lokalna linija koja će ići samo od Trošarine do Autokomande na svakih 5 minuta.

Izvinjavam se ako je takav predlog već bio.
 
Pešačka ulica, naravno. Mogla je i "zona usporenog saobraćaja". Ovo što je izvedeno je budalaština prve kategorije.
 
Ako ćemo već da rangiramo budalaštine, onda je ovo "budalaština druge kategorije", jer "budalaština prve kategorije" je bila Vojvode Stepe pre rekonstrukcije - ulica je tada bila iste širine kao i danas, samo što su tramvaji išli po strani, a automobili po sredini.

Tada je npr. "njegovo visočanstvo" automobil moglo da stane na tramvajske šine sa uključena četiri migavca, dok vlasnik moćne mašine skokne da kupi pljuge na kiosku, a 200 ljudi u tramvaju biva primorano da čeka tog jednog.

Rekonstrukcija koja se privodi kraju, ide najviše na štetu automobila, i naravno da će biti dosta negodovanja, jer je u beogradskom saobraćaju automobil bog i batina.
 
budalastina prve kategorije, druge kategorije,...pa pametno rjesenje! Sve u svoje vrijeme. Ko ceka doceka.
 
Slažem se Homere, ali ovakvo rešenje V. Stepe neće ubrzati tramvajski saobraćaj kako se veruje nego će povećati broj udesa između automobila i tramvaja ... masovno će se dešavati sledeće:

... BG:4migavca fazon će i dalje biti na snazi blokirajući traku za automobile, a vozači automobila će ih obilaziti bašticama bez razmišljanja da tramvaj od 14-24 tone ne može da zakoči kao Golf II.
 
Vrh