Šta je novo?

Војводе Степе

Поента трамваја у средини није да реши проблем паркираних са 4 жмигавца већ да забраном скретања улево аутомобилима омогуће предност трамвају. Ликовима са 4 жмигавца не треба да се баве пројектанти већ саобраћајна и комунална полиција а ликовима који не знају да трамвај не може да закочи као голф два треба да се бави лекарска комисија приликом издавања дозвола.
 
@ ne-offtopic, ili da se vratimo na temu ...
Dakle izgleda da je bez slikanja i crvenih tračica prvi deo ulice od voždovačkog kružnog puta do Novakove zvanično otvoren. Semafori rade, nema prepreka osim po tramvajskim šinama koje još nisu puštene naravno, a prva tabla sa znakom zabranjen saobraćaj - gradilište je tek posle Novakove u pravcu Vera.
 
orion":e69qishq je napisao(la):
Ликовима са 4 жмигавца не треба да се баве пројектанти већ саобраћајна и комунална полиција

Нас су својевремено учили да је пројекат који се оглуши о проблеме који се у пракси јављају - лош пројекат.

Зашто се постављају, примера ради, стубићи ако је законски довољан саобраћајни знак за забрану паркирања? Па зато што није могуће покрити толики град комуналном полицијом.

Да је у Војводе Степе трамвајска баштица физички одвојена, проблем 4 мигавца би се сам решио јер би био довољан један мамлаз да потпуно блокира целу улицу. Сви возачи би знали да би заустављањем ризиковали да попију штанглу и то нико не би радио. Не, уместо тога ми имамо "подилажење" проблему остављањем могућности да се и даље у будућности користи принцип 4 мигавца остављањем могућности за обилажење мамлаза.

Да је трамвајска баштица физички издвојена, трамвај би се убрзао. Овако се није добило на брзини јер ће трамвајджије бити под сталним стресом од аутомобилских "ускакача" или ће једноставно - возити споро ... за сваки случај ...

Једноставно - очајан пројекат. Не само за трамвајски саобраћај, већ и за пешаке, бициклисте, госте и домаћине, становнике и туристе ... 80% грађана је на неки начин оштећено да би 20% грађана добило исто што је имало и пре.
 
stf":1pvk4xkl je napisao(la):
Да је у Војводе Степе трамвајска баштица физички одвојена, проблем 4 мигавца би се сам решио јер би био довољан један мамлаз да потпуно блокира целу улицу. Сви возачи би знали да би заустављањем ризиковали да попију штанглу и то нико не би радио.

Verujem da i kad bi tramvajska bastica bila fizicki odvojena i kad bi samo bila jedna traka za automobile, da bi se ipak nasao neki mamlaz da upali sva 4 migavca.
 
Postavio sam fotke koliko bi pešaci trebali da pešače od V.Stepe - Bul.Oslobodjenja kada bi tamo imali tramvajske šine cca 320 metara ( i ta ista relacija J.Gagarina-Blokovi):
vstepe-321m.jpg

j-gagarijna.jpg
 
A шта рецимо некоме стане аутомобил зато што је у квару, стане неко доставно возило јел треба да буде општи колапс
 
Postoji X slučajeva koji mogu da dovedu do kolapsa u Vojvode Stepe: kvar vozila, tramvaja,bahato parkirano vozilo(a),dostavno vozilo,sudar itd.Ovom rekonstrukcijom se ništa neće dobiti po pitanju protočnosti saobraćaja,samo "nekvalitetna šminka". Voleo bih da kada radovi budu gotovi (nadam se uskoro,daj Bože),pa da Memfis ili neko od forumaša fotka situacije u špicu ili nas izvesti o dešavanjima sa "terena".
Po meni je najbolje rešenje bilo 2+2 i izmeštanje tramvajskih šina u Bulevar.
 
Или рецимо деси се застој а треба да прође хитна помоћ или ватрогасно возило. Једноставно није проблем у овој реонструкцији већ у урбанистичком хаосу који нас је толико закопао да су све реконструкције импровизације
 
Cudi me da nikad se nije razmisljalo da Vojvode Stepe bude jednosmerna od AK do Trosarine, a da Kumodraska bude jednosmerna ka AK. Tramvaji da budu kao i pre, samo da im se izdigne bastica.
 
Da je ispostovan urb plan iz 1992 sad bi imali ulicu 2+2 za kola i tram u sredini ali dosle vesele 90te grad mafija i eto krs zgrada kakve gledamo
 
mekbejn":1jslse0u je napisao(la):
stf":1jslse0u je napisao(la):

:D
Ovo je genijalno, treba napraviti majicu sa tim motivom :)

Да знаш да ћу да предложим dechko tzar-у :)

Иначе, 4 мигавца јесте у принципу фазон београдских возача. Аутомобилски хаос влада и у другим градовима у Србији, али се ретко где пале 4 мигавца приликом заустављања "да однесем тетки лек".


orion":1jslse0u je napisao(la):
A шта рецимо некоме стане аутомобил зато што је у квару, стане неко доставно возило јел треба да буде општи колапс

Баш, баш, баш ретко се дешава да некоме тако стане ауто. За доставна возила постоје сатнице.За курирске службе оставе се резервисана подужна паркинг места.

Све може да се реши, ако се само мало размисли.
 
milos.tro":230uflbs je napisao(la):
Po meni je najbolje rešenje bilo 2+2 i izmeštanje tramvajskih šina u Bulevar.

Kazu da jedan tramvaj zamjenjuje 40 automobila. Znaci, kad bi tramvaj otisao iz Vojvode Stepe na njegovo mjesto bi doslo 40 automobila koji bi onda zauzimali znatno veci prostor od jednog tramvaja. Onda ni 2+2 nebi pomoglo.
 
Koja budalaština da obe ulice budu jednosmerne, tako nešto ne postoji nigde i nadam se da neće ni postojati. Toliki saobraćaj i ljudi koji tu žive to ne bi izdržali.

TT
 
stf":23ak9vfa je napisao(la):
....

orion":23ak9vfa je napisao(la):
A шта рецимо некоме стане аутомобил зато што је у квару, стане неко доставно возило јел треба да буде општи колапс

Баш, баш, баш ретко се дешава да некоме тако стане ауто. За доставна возила постоје сатнице.За курирске службе оставе се резервисана подужна паркинг места.

Све може да се реши, ако се само мало размисли.


Saobraćajni udes. Za naplatu kasko osiguranja je neophodan policijski zapisnik. Za valjan zapisnik i isplatu osiguranja je neophodno da se vozila ne pomeraju.
O nesrećama sa povređenima i ne daj bože poginulima, ne želim ni da razmišljam.

Ukoliko vozila koja su učestvovala u udesu nisu zagradila i šine, moguće ih je zaobići preko šina.
Međutim, to usporava tramvaje. A gde su tek vozila hitnih službi...


O radovima na Autokomandi:
Pa oni su prvo napravili ivičnjake za zelena ostrva i time suzili saobraćajnicu na po jednu traku, umesto da su tokom izvođenja radova obezbedili širinu za po dve trake, a ivičnjake i zelena ostrva ostavili za završetak radova....
 
stf":882rieku je napisao(la):
mekbejn":882rieku je napisao(la):
stf":882rieku je napisao(la):

:D
Ovo je genijalno, treba napraviti majicu sa tim motivom :)

Да знаш да ћу да предложим dechko tzar-у :)

Иначе, 4 мигавца јесте у принципу фазон београдских возача. Аутомобилски хаос влада и у другим градовима у Србији, али се ретко где пале 4 мигавца приликом заустављања "да однесем тетки лек".


4 migavca su "novi simbol Beograda".
 
Heinz":2jkgkwdb je napisao(la):
Koja budalaština da obe ulice budu jednosmerne, tako nešto ne postoji nigde i nadam se da neće ni postojati. Toliki saobraćaj i ljudi koji tu žive to ne bi izdržali.

TT
Tako nesto postoji sirom sveta jer se na taj nacin resava protocnost tamo gde nema mesta za prosirivanje ulica.
Uostalom Sarajevska je i dan danas jednosmerna, a njen 'par' je bila Savska ulica, koja je do prosirenja bila takodje jednosmerna, samo u kontra smeru.
Kraljice Natalije je jednosmerna.

Uostalom, otvori bilo koju mapu (saobracajnu) pa ces videti da jednosmernih ulica ima koliko pozelis.
 
Heinz":16rcc8wz je napisao(la):
Koja budalaština da obe ulice budu jednosmerne, tako nešto ne postoji nigde i nadam se da neće ni postojati. Toliki saobraćaj i ljudi koji tu žive to ne bi izdržali.

TT
Postoji u mnogim gradovima evrope takav sistem, i funkcionise bez problema. Primera radi u Solunu u samom centru imas ulicu Tsimiski sa 4 trake koja je jednosmerna, a 50-ak metara udaljena ulica Niki je jednosmerna u kontra smeru. Imas i u Becu takvih primera ali ne znam kako se zovu ulice.
I ne znam cemu taj izraz budalastine.
 
Четири жмигавца и промаја да се заштити ауторско право.

@laki72
Када је Савска била једносмерна ка Газели? Откад знам за себе биле две траке ка Газели, а једна трака ка железничкој станици.
 
Vrh