Šta je novo?

Војводе Степе

Vidim na slikama iz reportaze da "Beograd put" isto radi i to ne pomocne poslove, signalizacije i ostalo, vec nalivaju asfalt. To oni pomazu izvodjacu da ne prekrsi rokove?
 
Igor":28rjmp9x je napisao(la):
Izvor: Beobuild.rs

150511-3VSTEPE-06.jpg


http://www.beobuild.rs/read.php/747.html[/b]

Zna neko kolika je širina trake na ovom mestu?
 
Al' cemu služe dva semafora nad jednom jedinom trakom, a nema ni skretanja.Kakvo ludilo.
 
direktor":2tjzva7d je napisao(la):
Valjda 3.5 m bi trebalo da bude

Ne liči mi da ima, žao mi je što ne mogu da se iscimam da izmerim.

IK 206 ima širinu od 2.500mm, živo me zanima da li može da se provuče između ivičnjaka.
 
Ono cemu bi mogao da sluzi semafor viska da pusta kola na tramvajske sine u nekom trenutku takve sam komentare cuo ce vidimo
 
To mi je sumnjivo da bi neko radio - puštao automobile u traku sa šinama neposredno pre stanice?
 
Kako ne razumete - ovo je projektovano da se vozači putničkih automobila obeshrabre i pređu na javni prevoz (sarkazam)
 
U ponedeljak idem opet tuda pa ako nezaboravim premjericu to inace kolika je sirina bjele linije na pjesackom i necu 20 DM vec klaricu suman
 
Definisan je samo prostor od ivičnjaka do bele linije i taj prostor je od 0,2-0.4 metra. Prema tome, taj ukupan prostor za ovaj prelaz je grubo 0,5m.

0,5 metara je, grubo, širina i bele pruge zebre (x3) i neobojenog dela (x2).
 
miki_ns":2vak5scx je napisao(la):
Kako se na ovoj poslednjoj slici lepo vidi kakvu su šansu propustili da autokomandu učine potpuno protočnom za tramvjae na redovnim linijama. Trebalo je ostaviti sadašnju okretniocu oko kružnog toka (za skraćenja linija, dodatne vozne redove kad su utakmice i sl.)
Ili te ja dobro ne razumem ili ti nisi dobro pogledao fotografiju a jos manje procitao vest :) gde je receno sledece:
U novoj regulaciji ove raskrsnice, tramvaji će se kretati sredinom kružnog toka, a ovo čvorište i dalje će imati funkciju tramvajske okretnice. Tako će tramvajska mreža u ovom delu biti znatno pouzdanija u izvanrednim situacijama, ukoliko dođe do iskakanja ili zagušenja na ostatku trase.
 
U mom postu iznad je odgovor i na to pitanje ;)

na fotografijama se vidi da ce ici kroz kruzni tok

150511-7VSTEPE-26.jpg

150511-7VSTEPE-28.jpg

150511-7VSTEPE-29.jpg

150511-7VSTEPE-15.jpg
 
astrodule":1abstu0r je napisao(la):
Ko o čemu, ja o slivničkim rešetkama
20150508142138.jpg


Zašto ih projektuju na ulici uemsto ispod trotoara, zašto, zašto?!?!

Ovde je još samo jedna traka, tako da će točak definitivno da upada u rupu (koja će sigurno nastati i neće se odmah sanirati).

Dizajn je (slučajno ili namerno) veoma zanimljiv i asocijativan na nešto...


image hoster

Skrivena poruka ili...???? Znam da bi se moj deda koji je nedaleko živeo prevrnuo u grobu...
 
A šine koje će da idu u krug čemu će služiti ? Kao okretnica ?
 
"U novoj regulaciji ove raskrsnice, tramvaji će se kretati sredinom kružnog toka, a ovo čvorište i dalje će imati funkciju tramvajske okretnice. Tako će tramvajska mreža u ovom delu biti znatno pouzdanija u izvanrednim situacijama, ukoliko dođe do iskakanja ili zagušenja na ostatku trase."
 
Igor":b3s2atnk je napisao(la):
miki_ns":b3s2atnk je napisao(la):
Kako se na ovoj poslednjoj slici lepo vidi kakvu su šansu propustili da autokomandu učine potpuno protočnom za tramvjae na redovnim linijama. Trebalo je ostaviti sadašnju okretniocu oko kružnog toka (za skraćenja linija, dodatne vozne redove kad su utakmice i sl.)
Ili te ja dobro ne razumem ili ti nisi dobro pogledao fotografiju a jos manje procitao vest :) gde je receno sledece: ...
Nisi me dobro razumeo, sad samo na toj slici zamisli da ove šine koje prolaze KROZ sredinu kružnog toka, idu 5 metara iznad tla na nadvožnjaku PREKO kružnog toka. Mesta za lagano podizanje nivelete pruge su imali, pored svog raskopavanja i čitavog spleta mostova na petlji kod auto puta malo dalje, trasu je prosto trebalo držati potpuno odvojeno do samog ulaska u središnji koridor V. Stepe (gde će i dalje nadam se biti dosta izolovan od upada drumskog saobraćaja).
 
Moj odgovor je bio upucen na tvoj deo "Trebalo je ostaviti sadašnju okretniocu oko kružnog toka (za skraćenja linija, dodatne vozne redove kad su utakmice i sl.)"

Sa denivelacijom se slazem ali nisam siguran koliko je to moguce bilo sve uklopiti i sa buducim UMP-om
 
Vrh