Igor":28rjmp9x je napisao(la):
direktor":2tjzva7d je napisao(la):Valjda 3.5 m bi trebalo da bude
Saobraćajna Kamera":2c4e94he je napisao(la):Igor":2c4e94he je napisao(la):
Zna neko kolika je širina trake na ovom mestu?
Saobraćajna Kamera":1i5mdz3r je napisao(la):KM ili poštanskih?
Ili te ja dobro ne razumem ili ti nisi dobro pogledao fotografiju a jos manje procitao vest gde je receno sledece:miki_ns":2vak5scx je napisao(la):Kako se na ovoj poslednjoj slici lepo vidi kakvu su šansu propustili da autokomandu učine potpuno protočnom za tramvjae na redovnim linijama. Trebalo je ostaviti sadašnju okretniocu oko kružnog toka (za skraćenja linija, dodatne vozne redove kad su utakmice i sl.)
U novoj regulaciji ove raskrsnice, tramvaji će se kretati sredinom kružnog toka, a ovo čvorište i dalje će imati funkciju tramvajske okretnice. Tako će tramvajska mreža u ovom delu biti znatno pouzdanija u izvanrednim situacijama, ukoliko dođe do iskakanja ili zagušenja na ostatku trase.
Memphis_Raines":3iiybxmz je napisao(la):Imaš na slici dva posta gore!
astrodule":1abstu0r je napisao(la):Ko o čemu, ja o slivničkim rešetkama
Zašto ih projektuju na ulici uemsto ispod trotoara, zašto, zašto?!?!
Ovde je još samo jedna traka, tako da će točak definitivno da upada u rupu (koja će sigurno nastati i neće se odmah sanirati).
Nisi me dobro razumeo, sad samo na toj slici zamisli da ove šine koje prolaze KROZ sredinu kružnog toka, idu 5 metara iznad tla na nadvožnjaku PREKO kružnog toka. Mesta za lagano podizanje nivelete pruge su imali, pored svog raskopavanja i čitavog spleta mostova na petlji kod auto puta malo dalje, trasu je prosto trebalo držati potpuno odvojeno do samog ulaska u središnji koridor V. Stepe (gde će i dalje nadam se biti dosta izolovan od upada drumskog saobraćaja).Igor":b3s2atnk je napisao(la):Ili te ja dobro ne razumem ili ti nisi dobro pogledao fotografiju a jos manje procitao vest gde je receno sledece: ...miki_ns":b3s2atnk je napisao(la):Kako se na ovoj poslednjoj slici lepo vidi kakvu su šansu propustili da autokomandu učine potpuno protočnom za tramvjae na redovnim linijama. Trebalo je ostaviti sadašnju okretniocu oko kružnog toka (za skraćenja linija, dodatne vozne redove kad su utakmice i sl.)