Šta je novo?

Брза саобраћајница Крагујевац ↔ Баточина │ Brzа saobraćajnica Kragujevac ↔ Batočina

Хоће ли ово зидање Скадра бити завршено ове године?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=730453#p730453:1vo3plkx je napisao(la):
geovuk » Wed Apr 22, 2020 9:27 pm[/url]":1vo3plkx]To ne postoji ali znam na šta si mislio. Tender za projektovanje i izradu je propao jer se niko nije javio. Treba da se izprojektuje taj deo do prvog kružnog toka (postojeća raskrsnica za Lapovo i Brzan). Šta će biti dalje nemam pojma. Bilo bi lepo da se uradi prava petlja, a ne samo da se prepravi izlaz ka Nišu.
Znam za tender
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657815#p657815:1vo3plkx je napisao(la):
Pendolino » Sat Sep 07, 2019 12:46 pm[/url]":1vo3plkx]Još ništa od rekonstrukcije petlje "Batočina" u Lapovu.
Niko se nije javio na tender za projekat

Nego me zanima kako ide upropašćavanje ovog projekta. Petlja u sadašnjem stanju i nije tako loša, problem je isključenje za Niš iz pravca Kragujevca i red ispred rampe iz pravca Beograda. Skretanje za Niš može vrlo lako da se odradi, a problem rampe bi se mnogo bolje rešio da je urađena čeona kao na skretanjima za Požarevac, Jagodinu i Kruševac.
Bilo bi dobro da se uradi i treća traka na autoputu od uključenja "Batočina" do Lapova u pravcu ka Beogradu, kako bi ljudi mogli lepo da se uključe i da se ne pravi red na uključenju, kao što se sada (doduše retko) dešava.

Kružni tok sa regionalnim putem je totalno debilno rešenje jer put već ima vijadukt iznad pruge u čijem nastavku može da se uradi nadvožnjak sa malom petljom. Šta oni hoće da svedu ovac brzi put na dve trake preko pruge?!

Da me ne shvatite pogrešno, ali u Kragujevcu i bližoj okolini živi više ljudi nego na celom potezu koridora XI od Užica na jug do mora, a tamo se gradi put vredan više milijardi evra, a ovde se natežu za tri petlje od po 2 miliona evra.
 
Буквално тако. Ваљево доби, практично, аутопут само за себе, а Крагујевац овај хибридни друм.

Време је да се поново мења пројекат. .
 
Ako dozvoliš, izabrao sam par slika i sredio linkove
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=756245#p756245:l3qkx4y1 je napisao(la):
bobcha78 » Sun Jul 12, 2020 1:35 pm[/url]":l3qkx4y1]





Super što rade, ali mislim da su sa ovim kroz Batočinu napravili tešku svinjariju.
Šta je bio problem da se uradi mala petlja kao kod Hitne pomoći?
 
Polako, ali sigurno
7b80e916ee16ca28c3cef17b73c1f6fa.jpg
aedd98052c748a8efb1ebfd99d4696db.jpg
a3e6125f64fab84e65f66cdf763edaf2.jpg
9c1c81c981bea3e568cdec86783ce8f7.jpg
2b701cfac593a3283f3b3a9d04877875.jpg
37a6b9d9b6377d528f6b5fd531895d27.jpg
d757d02220cbfb8a819eacd126e3d486.jpg
40042fa5fb467942bc3bd843cc497d5c.jpg
b5f6c81e18e2412f7d5a41ef13be9df9.jpg


Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
јбм ти сунце, колико они дуго раде тај патрљак од пута...
 
JohnnyLee":buvgardd je napisao(la):
јбм ти сунце, колико они дуго раде тај патрљак од пута...
82' bio sam tinejdzer na radnoj akciji u Kragujevcu, stanovali u studentskom domu. Radili na uredjenju Sumarica, korita Lepenice i ove trase AP ka Batocini. Tad smo bili na nekih sedam osam km od Kragujevca! Kao juce se secam lubenica sto smo krali pored trase. U medjuvremenu ja omatorio, deca mi mnogo starija nego ja tada, a put jos u izgradnji...
 
Da i opet neće biti gotov, jer fali jedena petlja i rešenje glavne petlje sa koridorom X i regionalnim putem. O prolasku kroz Batočinu ne želim da pričam.
Koliko su im puna usta novih autoputeva a ovo slepo crevo za Kragujevac, od 13km ovako ošljare. I pored toga kasne za medalju.
 
Niko da objavi "završetak" ove deonice

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Veoma bitna vest, nazalost mnogo ljudi je poginulo na ovoj deonici
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788925#p788925:3tqaq4yw je napisao(la):
GavSa » Пет Окт 30, 2020 6:21 pm[/url]":3tqaq4yw]Niko da objavi "završetak" ove deonice

Дробњак је најавио радове на петљи и наплатној рампи за пролеће следеће године.
 
Zato sam i napisao "završetak" jer su mediji objavili da je deonica gotova

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Magistrala kroz sred sela. Hoće li kao pre ostati ograničenje 50/60 ili ide na 80? Ako ostaje džaba su pravili, ako ide gore, evo ti dete lopta idi se igraj iza kuće na magistralu.
 
Ne bih se složio sa izrazom "po sred sela". Magistrala je napravljena na obodu i bila je tamo decenijama... Širenjem, gradić je malim delom prešao preko magistrale. A činjenica je da se na celoj deonici postojeća magistrala pretvorila u 2+2.
Da li će ovo biti problem. Možda hoće a možda neće biti u godinama koje dolaze, sve zavisi od demografskog rasta grada. Ne verujem da će se desiti kao u Čačku gde je nekadašnja obilaznica prešla u bulevar sa semaforima.

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Tu je već bio semafor...

Put je odličan osim tri kružna toka. Onaj kod petlje na koridoru X i nekako, onaj u Batočini je već problem, ali onaj kod Badnjevca
:bash:
 
Ne razumem gde je bio semafor. U Batočini na magistrali?

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Ne mogu da se otmem utisku da su nam ovakvi putevi sasvim dovoljni na većini pravaca. Autoputevi samo tamo gdje je frekvencija međunarodnog saobraćaja veća, praktično ovo što već sada postoji i eventualno nastavak do Bara.
 
Kako se uopste moze porediti autoput gde je ogranicenje uglavnom 130 sa ovim cudom gde je 50? Neuporedivo, razlika u brzini 2,5 puta. Druga stvar, kakva je ovo "brza" saobracajnica ako ostane ovo ogranicenje 50 na slici, sta je tu "brzo"? Ako im ovo znaci brza saobracajnica, onda bolje da ih vise ne prave vec samo autoputeve tamo gde zaista treba brz put, jer ovo 50 i to kroz naselje, nazvati "brzom" saobracajnicom je smesno. Snimak od pre neki dan https://www.youtube.com/watch?v=CbOgJyQDEI4
 

Prilozi

  • 2020_11_07_10_26_31_Driving_Through_Serbia_Batocina_Gradac_YouTube.jpg
    2020_11_07_10_26_31_Driving_Through_Serbia_Batocina_Gradac_YouTube.jpg
    60,2 KB · Pregleda: 1.339
Zašto je ograničenje 50??!

Neka ograde sa obe strane i stave normalno ograničenje. Kakvi ljudi ovde projektuju i odlučuju!
 
Vrh