Za razliku od AP Vožd Karađorđe, koji će osim u delu oko BGD biti prilično besmislen, kao i recimo Mačkat-Kotroman ili Pločnik-Merdare, ovaj put koji vodi u 4. najveći grad i ka jedinoj fabrici automobila zemlji trebalo je da se gradi u punom profilu autoputa. Igrom slučaja prolazio sam ovom deonicom bar desetak puta u prethodnih par godina i ima tu saobraćaja ihaha za pravi autoput. Mada i ovako, gde je napravljen bez zaustavne (srednji deo) je podnošljivo, sa izuzetkom kružnog toka u Žrnovnici, valjda se tako zove. Tajdeo je ko stvoren bio za nadvožnjak jer je kružni na dnu rupe i to je popravljivo kad neko bude našao sredstva za to. Nažalost, ovo što se sad radi u Batočini, gde se širi bulevar u Batočini umesto da se gradi obilaznica Batočine.
S tim u vezi da i ovde izrazim žaljenje što niko živ ne razmišlja o proširenju autoputa na 3+1/3+1 od Bubanj potoka do Batočine, gde je saobraćaj sve intenzivniji, nekad i do nepodnošljivosti.
P.S.
Lepo bi bilo da Igor promeni naslov teme u brzi put, ovo autoputa videlo nije, sa 3 kružna toka i u većem delu bez zaustavne trake.