Šta je novo?

Брза саобраћајница Крагујевац ↔ Баточина │ Brzа saobraćajnica Kragujevac ↔ Batočina

Rade kroz Batočinu gde je postojeći put.
 
Radni dan, pre podne
 

Prilozi

  • 4.JPG
    4.JPG
    152,9 KB · Pregleda: 8.695
  • 1.JPG
    1.JPG
    163,4 KB · Pregleda: 8.689
Ne razumem naše trčanje za ap. Ovom putu, s obzirom na opterećenje ne fali ništa. Jeste ograničenje 100, jeste da ima ukrštanja sa kružnim tokovima, ali je zato mnogo jeftiniji. Jedino je problem to brljanje oko Batočine, ali to nije do puta. Ne primećujem da je manje bezbedan od ap ili drastično sporiji. Za manje opterećene pravce ovo je mnogo bolje rešenje i što je možda i najvažnije, bilo bi brzo gotovo. A i ovakvog kakav je, ne mogu da završe godinama. Šta bi rek bilo da su imali još po traku, odmorišta, širi putni pojas, petlje...?
 
Таквих путева нама треба више. Кружни токови 100км/с и да певамо борбене
 
Ima još tih 5km. Imaju 2 kružna toka, 1 most. Ekspropijacija je urađena i treba samo da se pokrenu. Imaju posla i oko magistralnog vodovoda. Glavna enigma je šta je bilo sa tenderom za petlju kojom se spaja sa k10. Bio je raspisan i niki se nije javio. Po projektu treba da se uradi most preko pruge i most preko autoputa i tako se formira klasična petlja.
 
Po prvoj varijanti je trebalo da se uradi do petlje i da se napravi novi izlaz za Niš. Ali je onda raspisan tender da se uradi petlja do kružnog toka. Bez te nove petlje mogu brzo da završe. Drobnjak je još prošle godine rekao da je realno da se to završi do kraja juna.
 
Za razliku od AP Vožd Karađorđe, koji će osim u delu oko BGD biti prilično besmislen, kao i recimo Mačkat-Kotroman ili Pločnik-Merdare, ovaj put koji vodi u 4. najveći grad i ka jedinoj fabrici automobila zemlji trebalo je da se gradi u punom profilu autoputa. Igrom slučaja prolazio sam ovom deonicom bar desetak puta u prethodnih par godina i ima tu saobraćaja ihaha za pravi autoput. Mada i ovako, gde je napravljen bez zaustavne (srednji deo) je podnošljivo, sa izuzetkom kružnog toka u Žrnovnici, valjda se tako zove. Tajdeo je ko stvoren bio za nadvožnjak jer je kružni na dnu rupe i to je popravljivo kad neko bude našao sredstva za to. Nažalost, ovo što se sad radi u Batočini, gde se širi bulevar u Batočini umesto da se gradi obilaznica Batočine.
S tim u vezi da i ovde izrazim žaljenje što niko živ ne razmišlja o proširenju autoputa na 3+1/3+1 od Bubanj potoka do Batočine, gde je saobraćaj sve intenzivniji, nekad i do nepodnošljivosti.

P.S.
Lepo bi bilo da Igor promeni naslov teme u brzi put, ovo autoputa videlo nije, sa 3 kružna toka i u većem delu bez zaustavne trake.
 
Taj kružni tok u Žirovnici je bio naknadno izprojektovan. Bile su počete da se rade silazno ulazne rampe za klasičan most preko motoputa ali se odustalo. Šta je razlog ne znam, možda stovarište enmon i keramika Jovanović ali najverovatnije su pare bile problem i sada su.
Toliko se dugo priča o tom autoputu ali nikada se iskreno nije ni ozbiljno shvatao taj put. Razlog za to je i što do skoro nije ni postojao projekat za celu deonicu pa ni rešena ekspropijacija. Čak se i koristio bez dozvole. Uvek se nešto radilo na mišiće, po malo zato smo i došli do motoputa sa kružnim tokovima umesto klasičnog autoputa.
 
Negde sam pročitao, možda i na ovom forumu, da je Drobnjak lično rekao da nema para za nadvožnjak i da se gradi kružni u rupi. Verovatno urbana legenda. Ali to je popravljivo, ali nisam u prethodnom postu dovršio misao, htedoh reći da je ovo u Batočini dugoročno teško popravljivo bez besmislenih dodatnih ulaganja.

P.S.
Hvala Igoru na brzoj reakciji.
 
Evo današnjeg (vanrednog) stanja poslednje deonice kroz Batočinu:
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Pogledajte prilog 6
6.jpg

7.jpg

8.jpg


Bonus 1 - pomozbože:
9.jpg

Bonus 2 - u povratku kolona šlepera sa gradilišta puta i nekoliko transportera sa 500L, radimo sve u šesnes':
 
Ovo još nije gotovo 10 godina se radi ovo strasno...
 
Ne radi se aktivno 10 godina već misaono!
Prošle godine je započeta ova zadnja deonica od 5km. Trebalo je valjda do juna da završe, ali sad zbog korone...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=723361#p723361:39tx8ip3 je napisao(la):
direktor » Čet Apr 02, 2020 5:57 pm[/url]":39tx8ip3]Ovo još nije gotovo 10 godina se radi ovo strasno...
Moram da ti pohvalim disclaimer. Istinski si me oduševio :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=723489#p723489:2bs1c75u je napisao(la):
geovuk » 02 Apr 2020 10:54 pm[/url]":2bs1c75u]Prošle godine je započeta ova zadnja deonica od 5km. Trebalo je valjda do juna da završe, ali sad zbog korone...
"Na deonici puta Кragujevac-Batočina dužine 5km započelo je asfaltiranje, . . ."

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1676109
 
Danasnje fotografije
de193b9eb05c568cb6fa09bbe549149b.jpg
d47ecf612217c69e2fd4f57e93d55961.jpg
e6d571bd2685ebae31c5df9641d1881e.jpg
0ccc9f6adff9db41b6872da8f16703de.jpg
8029ab20bc1fe62043ef14ad8c570982.jpg
756390edc82394479e99590da05d4bd5.jpg
53b9dbf63b65c9cd9592f56963e676c5.jpg
7bef35c7206ada9616966b49ccee5fa0.jpg
24a5ec36619d82c6ed8519dfc6eda61e.jpg


Послато са SM-A505FN уз помоћ Тапатока
 
To ne postoji ali znam na šta si mislio. Tender za projektovanje i izradu je propao jer se niko nije javio. Treba da se izprojektuje taj deo do prvog kružnog toka (postojeća raskrsnica za Lapovo i Brzan). Šta će biti dalje nemam pojma. Bilo bi lepo da se uradi prava petlja, a ne samo da se prepravi izlaz ka Nišu.
 
Sadašnja petlja je sramota...kao da se isključuješ za selo ili varoš a ne grad veličine i značaja Kragujevca...
 
Pomozi Boze da se zavrsi sto pre, ovo je ukleta deonica na kojoj ginu ljudi
 
Vrh