Ovo je tacno, na instagramu se u periodu od 2013.-2023. povecao broj saobracajnih nesreca najmanje 200.000%.Ja ne znam ali ovoliko saobraćajnih nesreća i idiota kjoji ne znaju pravila nikad nije bilo...
Sada na onim instagram profilima tipa beograd live i slično, svaki dan milion saobraćajnih nesreća...
Ovo je tacno, na instagramu se u periodu od 2013.-2023. povecao broj saobracajnih nesreca najmanje 200.000%.
Izvor: Instagram stranica Cinjenice koje ce vam promeniti zivot
Не важи правило десне стране ту нигде - пошто у Београду, за разлику од остатка Србије, немамо знак за улицу са првенством пролаза (писали смо о томе више пута), онда је морао гледати који ти знак имаш од назад. Ако је возач из унутрашњости, нема основа да се очекује познавање те београдске особености, а и ако је Београђанин, може да се збуни, а свакако да застане.Sinoc situacija, idem Bircaninovom uzbrdo, raskrsnica sa Kralja Milutina, meni trougao, desno auto. Stajem, pustam ga(mahnem rukom da krene), on skrece desno, ide ispred mene i pali sva 4 i zahvaljuje se. Ne gleda znakove(nije ni imao znak), ne zna pravilo desno strane. On pretpostavlja da sam ja u "glavnijoj" ulici od njegove i da imam prednost i on zato staje.
Slažem se samo si pogrešno razumeo. Svako u svakom trenutku ima prednost i to je boljka pa i oni što nemaju misle da imaju čak i kad postoje znakovi ili svetlosna signalizacija. Pa koliko se njih iz treće trake isključuje na izlaz u kružnom toku i slično. Pravila se ne poštuju, a mnogi ih i ne znaju. Šta ako je neko ko je išao polako imao prednost, a ovaj što nije imao zaleteo se i udario ga jer nije gledao? Svakakvih ima. A po pravilu svi žure, ne gledaju, što kažeš pašće kruna sa glave, stićiće par sekundi kasnije...Па шта и ако имаш предност? Видиш - не ради семафор, успориш, убациш у нижу брзину; гледаш (само на две стране треба главицу да покренеш - је л` то тешко, или ће круна са главе мамином принцу да падне?) и ако приметиш да неко ко нема предност хоће да прође, гледаш свеједно да се не судариш. Јака мудрост. Него смо бахати као... Неће детенце од 100 кила ни да успори, ни да погледа, ни да пропусти.
Ја отприлике памтим негде у Раковици, али не, саоб. политика је сигурно поодавно да тога у Београду нема.Da nisam imao trougao, vazilo bi? Na to sam mislio
Da je*******bote, sad kad si to pomenuo. Ubedjen sam da sam te znakove nekada davno vidjao po gradu i na obodima istog, doduse, ne toliko cesto. Je l su poskidani u nekom trenutku ili su to meni navrnula neka lazna secanja?
Tako je, bio je u Rakovici i to mislim onde kad se ide iz pravca DMB duplim trakama, pa na stubu semaforaЈа отприлике памтим негде у Раковици, али не, саоб. политика је сигурно поодавно да тога у Београду нема.
Ne znam na koji period mislis, ali danas je mnogo vise vozila na ulicama i vise se km prelazi, nego npr pre 15 godina, pa je i logicno da je veci broj sudara.
Dobro ajde bez instagrama, isto vidim saobraćajne nesreće koje pre nisu ni postojale u količini kao danas
Ima i razlog zašto neće.Ja da ovako vozim nogama, izgubio bi dozvolu, al eto ona neće.
Pretpostavljam da ovde ima aktivista koji nadležnim službama prijavljuju određene bezbednosne rizike u saobraćaju, mada čisto sumnjam da će na ovo reagovati, a mislim da je preopasno!
Ugao Bulevara i Batutove. Kada se kao pešak čeka semafor sa desne strane Bulevara kad se ide ka Cvetku, možemo videti da se sa skroz druge strane upalilo zeleno svetlo! Međutim, postoji mali semafor kod šina koji se ne vidi i na njemu je i dalje crveno svetlo samo za ovu bližu polovinu bar još 5 sekundi (uhvatio sam dobar momenat, automobil nije u prekršaju). Kako tu zna da se skupi i 10-ak ljudi da čeka, gotovo sigurna verovatnoća je da će bar 1 ili više njih biti baš u ovom uglu.
Davno mi se desilo da sam prelazio samo 10 m dalje prema Cvetku na semaforu preko puta jednosmerne ulice, ista situacija, ja krenuo i auto prolete pored mene. Nekako zaboraviš, a onda mi se pre neki dan desila situacija da sam ja bio u autu. Srećom pa sam skretao desno tu, pa sam išao baš sporo (inače bih usporio zbog gužve i pešačkog da sam išao pravo, ali ne toliko), devojka izlete kao furija na pešački i ukopala se jer je videla da ne stajem. Zaustavio sam se na 2m od nje. Ne zna se ko je više bio istraumiran. Uveren sam da bi je udario neko da je išao 50 km/h npr.
Pogledajte prilog 163336
Upravo sam pisao firmi koja održava pametne semafore, javljam kad mi odgovore.Samo je bilo pitanje trenutka. Ja sam 2x mogao da nastradam za dve godine (jednom indirektno), a šta reći za nekoga ko prvi put prelazi?
Pre pola sata, dečko oboren na pešačkom, prosto ne verujem kakvo rešenje stručnjaka! Sad roditelj treba da ode da im se mile majke...
Pogledajte prilog 201183