Šta je novo?

Аутокоманда - три нове улице ка ауто-путу

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855264#p855264:kmpc09up je napisao(la):
SRBO » 03 Јун 2021 01:22 pm[/url]":kmpc09up]То значи да је тај пробој до Трише привремен док се не буде радио УМП
Боље речено, ово је једно прелазно саобраћајно решење док се не уради/изгради УМП. Ту мислим на излаз на Табановачку и Трише Кацлеровића.
Оно што је још битније, подземне водоводне и канализационе инсталације које ће се радити, биће трајне. Зграда трафо станице тј ОДС „Оператер Дистрибутивног Система“ није још увек прикључена на ове подземне инсталациеј, јер их није ни било. Такође ће се у овом делу урадити ове подземне инсталације за будући комерцијални садржај који треба једног дана да се овде гради.
 
evo par slika od malopre:

viber-image-2021-07-01-19-54-13.jpg


viber-image-2021-07-01-19-5413.jpg


viber-image-2021-07-01-1-54-13.jpg
 
Фоторепортажа радова од 03.07.2021.

Раздвојио сам фотографије посебно за сваку саобраћајницу, односно први део је за опис за сервисну саобраћајницу Нова #8, а други део је за саобраћајнице Нова #4 и #7.

Код сервисне саобраћајнице Нова #8, постављен је први слој асфалта и то на 2/3 дужине ове саобраћајнице, скоро па до Прешернове улице где се и завршава грађевинска линија за ове радове за које се има дозвола.
Код саобраћајница Нова #7 и Нова #4 се обављају земљани радови, односно само на Нова #4.

Поглед од старе сервисне саобраћајнице према новој сервисној саобраћајници и види се где је њен „почетак“ (место одакле сам сликао), а и одакле је почело асфалтирање. На сликама се виде урађена бетонска постоља за нове бандере за осветљење ове саобраћајнице. Са леве стране (до ауто-пута) су сливнице, а само је први увучен, остали су уз ивицу тј ивичњаке саобраћајнице. Зашто само један увучен ивичњак ? Из разлога што код осталих сливника није било могуће да се ураде увучени, јер је тик уз ивицу ове саобраћајнице постављена велика водоводна цев Ø800 мм, и она снадбева водом цео овај део Вождовца и после иде испод ауто-пута. Због ње то није било могуће урадити. Ускоро би требало да се поставе бандере, да се довезе и постави хумус, како би с епосадило предвиђено растиње које се иначе сади поред ауто-пута.



regions bank hours saturday


Идемо даље према Прешерновој улици по првом слоју асфалта. Са десне стране се виде бетонски носачи за нове бандере.



Овде је крај, за сад, нове сервисне саобраћајноице Нова #8 тј ту је та грађевинска линија по којој се сад ради ова саобраћајница. Са леве стране се види велики бетонски шахт и испод је та велика водоводна цев Ø800 мм (слика у прилогу унутар тог шахта).
За излазну рампу или прикључак на ауто-пут, још није добијена грађевинска дозвола за те радове, јер још није урађена експропријација за тај део где она треба да се гради. Значи цео паркинг уз ауто-пут, па све до пасареле, лети одатле.
Уколико се ова експропријација и дозвола не добију до краја свих радова који се сада раде на све три саобраћајнице, идеја је да се уради привремени излаз (прикључак) на ауто-пут. Где би био тај прикључак, тек би требало да се анализира и да сагласност од надлежних органа, Путева Србије, Дирекције, Градског секретаријата за саобраћај.





Идемо назад према старој сервисној саобраћајници. На првој слици се види крај нове сервисне саобраћајнице Нова #8 и ту је та грађевинска линија до које се сад може градити. За сад саобраћаница служи и помало као шеталиште!

5th third bank hours

capital 1 bank

bb&t bank


Један од сливника који је на самој саобраћајници уз њену ивицу. Ивичњаци тек треба да с еобраде полукружно у делу где ће доћи сам сливник


Спајање нове и старе сервисне саобраћајнице се очекује за неких месец дана. Кад се буду спајале те две саобраћајнице и на старој обновио хабајући слој асфалта, затвориће се улазна рампа на петљи „Аутокоманда“ из правца кружног тока на Аутокоманди, а правац према Нишу, а такође и део за стару сервисну саобраћајницу код излазне рампе са ауто-пута који води према Булевару Ослобођења. То значи да и аутобуси са међуградског стајалишта неће моћи да иду старом сервисном саобраћајницом и да изађу на ауто-пут, него ће се урадити једна привремена девијација одмах после тог стајалишта, кроз разделни земљани део између старе севисне саобраћајнице и ауто-пута.
Иначе то спајање нове и старе сервисне саобраћајнице, ће бити отприлике где је она блага „кривина“. Мало сам лаички извукао те жуте линије, али схватићете суштину.

:sesir:
 
Други део фоторепортаже од 03.07.2021., обухвата саобраћајницу Нова #4 и Нова #7.

На овом делу где треба да се граде ове две саобраћајнице се обављају земљани радови и то за сад само на саобраћајници Нова #4.

Поглед према ауто-путу, а код трафостанице односно зграде ОДС-а „Оператер Дистрибутивног Система“.
IMG_20210703_110925_resized_20210703_065838256.jpg

Поглед према Табановачкој и Трише Кацлеровића и на том делу се, иако ће то да буде саобраћајница Нова #4, се још ништа не ради. Ту где се на слици види бетонски шахт, су електрокаблови који требају да се изместе.
IMG_20210703_110951_resized_20210703_065837875.jpg

На делу саобраћајнице Нова #4, а код зграде ОДС-а, се ради кишна и фекална канализација. Део цеви је постављен, а такође је урађен и део бетонских шахтова.
IMG_20210703_111040_resized_20210703_065838962.jpg

IMG_20210703_111359_resized_20210703_065915982.jpg
IMG_20210703_111425_resized_20210703_065916368.jpg
IMG_20210703_111651_resized_20210703_070016982.jpg
IMG_20210703_111501_resized_20210703_065917636.jpg

Још увек се чека решење за ове електро каблове о измештању, да се укопају још неких 30 до 50 цм у земљу, како би се ова саобраћајница могла да ради даље. Пошто се за сваку саобраћајницу која се гради, врши ископ за слојеве који треба да се поставе (земља, шљунак, песак,...), тако се ради и за ову. Овде су ови каблови још давно постављени сувише ниско у односу на површину земље, и сад сметају за ископ и треба да се поставе ниже. Тај део посла треба да одради Електродистрибуција
IMG_20210703_111537_resized_20210703_065916800.jpg

:sesir:
 
Pisem kao neko ko zivi u tom kraju. Pitam se da li je uočena velika denivelacjja terena izmedju ujlica Triše Kacleroviča i Tabanovacke? DA li to znači jos jedan nadvožnjak? Drugo u ranijem periodu se desila znacajna gradnja vecih objekata bez odobrenja za gradnju koji sada tu ostaju pa su zato ugrozene vlasnicke parcele a ne opstinske i gradske. Trafostanica je kako se prica izgradjena prvenstveno za potrebe Beograda na vodi a stanovnicima dve navsdene ulice su u planu za rusenje 30 godina tako da nemaju kanalizaciju, trotoare i dobro ulicno osvetljenje. Tabanovacka ulica je nedopustivo brza i prolaze zglobni i obicni autobusi, teska teretna vozila. Kolovoz je vise puta raskopavan i nikad dobro asfaltiran tako da su se pojavila ulegnuca usled čega stvari u kucama vibriraju i na zidovi.a su se pojavila naprsnuca. Mi starosedeoci se osecamo ugrozeno i ne razumemo šta cemo dobiti ovom ulicom. Hvaa na odgovoru
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=862492#p862492:2zxlouok je napisao(la):
Vbtk » 05 Јул 2021 09:33 pm[/url]":2zxlouok]Pisem kao neko ko zivi u tom kraju. Pitam se da li je uočena velika denivelacjja terena izmedju ujlica Triše Kacleroviča i Tabanovacke? DA li to znači jos jedan nadvožnjak? Drugo u ranijem periodu se desila znacajna gradnja vecih objekata bez odobrenja za gradnju koji sada tu ostaju pa su zato ugrozene vlasnicke parcele a ne opstinske i gradske. Trafostanica je kako se prica izgradjena prvenstveno za potrebe Beograda na vodi a stanovnicima dve navsdene ulice su u planu za rusenje 30 godina tako da nemaju kanalizaciju, trotoare i dobro ulicno osvetljenje. Tabanovacka ulica je nedopustivo brza i prolaze zglobni i obicni autobusi, teska teretna vozila. Kolovoz je vise puta raskopavan i nikad dobro asfaltiran tako da su se pojavila ulegnuca usled čega stvari u kucama vibriraju i na zidovi.a su se pojavila naprsnuca. Mi starosedeoci se osecamo ugrozeno i ne razumemo šta cemo dobiti ovom ulicom. Hvaa na odgovoru
@Вбтк, пре свега добродошао на форум.

Не знам о каквом надвожњаку причаш, али ту неће бити никакав надвожњак. Јесте, постоји денивелација између Табановачке и Трише Кацлеровића, али не толико велика како ти кажеш. Овде се на "уличном погледу", колико толико, може видети разлика у нивоу висина улица Табановачке и Трише Кацлеровића, на оба "улична погледа" су оријентир аутомобили паркирани у Т.К. и ниво где је Табановачка.
https://www.google.rs/maps/@44.7867216, ... 6656?hl=sr
https://www.google.rs/maps/@44.7868259, ... 6656?hl=sr

Иначе ће један део нове саобраћајнице Нова #4 бити под одређеним углом, тј део узбрдице између ове две улице. Питаћу баш извођача радова колики ће ту угао бити. У сваком случају тај угао ће бити сигурно мањи него што је сада угао узбрдице у Кнеза Милоша између Немањине и Крунске улице.

Ово решење је једно прелазно саобраћајно решење док се не уради/изгради УМП. Шта добијате, не само ви станари тог дела града, него и сви ми остали становници (моторизовани) Београда који пролазимо тим делом града, добија се још један излаз и улаз са и на ауто-пут. Много бржи и елегантнији него сада кад треба да се иде на Љубичку улицу или на петљу, да би се рецимо дошло у Табановачку или Трише Кацлеровића улице. Такође тај део града ће бити много саобраћајно уреднији него што је сада.
 
Hvala na dobrodoslici. Mislim da je visinska razlika izmedju Trise Kaclerovica i Tabanovacke 3-4 m a rastojanje je malo otprilike 10m pa mi se to cini kao veliki nagib. Pomenute ulice Kneza Milosa i dr su mnogo sire tako da je situacija tamo bitno drugacija. Sto se samog UMPa tice Drustvo arhitekata je davno osporavalo ovaj preskupi projekat rekavsi da je to prevazidjeno evropsko resenje iz 80tih godina proslog veka. Hvala
 
Bas tako, i mene interesuje kako ce to da rese.. ima sigurno 3-4m visine izmedju Tabanovacke i Trise Kaclerovica a jako malo rastojanje za uspon.
 
Нагиб саобраћајнице Нова #4, део између Табаноивачке и Трише Кацлеровића, ће бити 14°. На увећаном цртежу тог дела нове саобраћајнице сам означио нагиб. Извођач радова АР-Градња ће ми послати и цртеже нагиба овог дела ове саобраћајнице. Постављам кад добијем.

И улица Теодора Драјзера има већи нагиб од ове саобраћајнице и саобраћај се одвија неометано, као и многе београдске улице по многобројним београдским брдима. :)

нагиб 14°.jpg
 
Nije ogicno da su kablovi davno postavljeni jer je taj prostor dugo neizgradjen . Poslednji put tu su bili teniski tereni a njima moderni kablovi nisu bili potrebni. Da li se zna da su taj prostor koristili vojska i brigadiri? Ogradjena dva terena za tenis, kosarku, fudbal, ljiljaske tobogan, tusevi, parkovi, klupe, penjalice I BAZEN KOJI JE ZATRPAN. To je bio raj na zemlji a onda ga je jedna jeftina i obicna olovka iz kancelarije precrtala.....
 
Gaga narednih dana neće biti u prilici da se uloguje na forum i napiše koju reč o radovima ali mi je poslao prikaz podužnog profila gde se vide nagibi saobraćajnice Nova 4.

poduzni-presek-saobracajnice-nove.jpg
 
Ево ме поново на форуму. :) @Игору хвала за постављени цртеж подужног профила :kk:

Фоторепортажа радова од 26.07.2021.

Обимни су земљани радови на саобраћајницама Нова 7 и Нова 4. Већин бетонских шахтова за водоводно – канализациону инсталацију су урађени. Полако се напредује према Табановачкој улици. Први део репортаже.

Две “панорамске“ фотографије саобраћајница Нова 7 и Нова 4.



Одмах на почетку једно важно обавештење:
Од 15. августа до 15.септембра ће бити затворен један део Табановачке улице за саобраћај, а везано за радове на саобраћајници Нова 4. Биће затворен део од Трише Кацлеровића до иза зоне радова, неких 120 метара дужине. Радове ће овде обављати и извођач радова АР Градња и Електродистрибуција Београд, свако свој део посла. Градски секретаријат за саобраћај са ГСП-ом тек треба одреди правце кретања линија 18, 39 и Ада 3. Вероватно ће се ићи на Војводе Степе.

Овде ће бити скретање у саобраћајнице Нова 7 и Нова 4 из сервисне саобраћајнице Нова 8 (паралелна са ауто-путем). Саобраћајница Нова 7 ће бити дужине неких 50 метара.




Поглед на део ново изграђене сервисне саобраћајнице Нова 8 тј према Прешерновој улици. У том делу није ништа ново рађено. Једина новост за овај део је та, да ће за излазну рампу или прикључак на ауто-пут, Дирекција ускоро расписати јавну набавку за те радове. Дужина те излазне рампе/прикључка ће бити 30 метара.



На саобраћајници Нова 4, правац према Табановачкој улици, се раде бетонски шахтови, већина је уређена и постављена.



Поглед према ауто-путу, а код трафостанице односно зграде ОДС-а „Оператер Дистрибутивног Система“.



Радови напредују према Табановачкој

what are your short and long term goals

Електрични каблови који су били постављени на неодговарајућу дубину, су сад спуштени у земљу за 80 цм у одговарајући изграђени бетонски канал и то у делу где ће будућа саобраћајница Нова 4 „прећи“ преко њих.

:sesir:
 
Други део фоторепортаже од 26.07.2021.

Поглед према Табановачкој где ће проћи саобраћајница Нова 4. Скинута су и она три метална јарбола.




Поглед из Табановачке према радовима и ауто-путу.



Поглед на Трише Кацлеровића , на део где ће се спојити ова и будућа саобраћајница Нова 4.

:sesir:
 
Зна ли се можда да ли ће око трафо станице бити ограда?
 
Prošao sam ovuda, definitivno je u pitanju sirotinjska berzija dela UMP-a što i potvrđuje da UMP neće proći ovuda skoro.
 
Nije to nikako sirotinjska verzija. Radi se ponovljeno, vise puta se raskopava..
 
Sta ce biti sa ulicom Tabanovacka drugi deo odnosno 3-5? Tu su sad neke firme, ulaz za vrtic, bivsa kafana Korona, Merlin, Dobrovoljno vatrogasno drustvo Vozdovac, Pumpni centar, Dom tehnike, Tessuti, Fudeks i dr. Da li se ta ulica zatvara ili se njoj i Tabanovackoj podize nivo? Oprostite laik za gradjevinu.....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867944#p867944:s30d14fa je napisao(la):
Дошљак » 29 Јул 2021 12:32 am[/url]":s30d14fa]Зна ли се можда да ли ће око трафо станице бити ограда?
@Дошљак, то није у домену овог пројекта. Лично мислим да неће, јер са бочних страна трафо станице ће бити, у неком каснијем периоду, изграђене две саобраћајнице, Нова 5 и Нова 6 + паркинзи. Једино иза трафостанице, можда буде ограде.
Један мањи цртеж трафо станице у 3Д.
трафостаница сименс_аутокоманда_.jpg

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867992#p867992:s30d14fa je napisao(la):
vucko » 29 Јул 2021 10:13 am[/url]":s30d14fa]Prošao sam ovuda, definitivno je u pitanju sirotinjska berzija dela UMP-a što i potvrđuje da UMP neće proći ovuda skoro.
@Вучко, ово је једно прелазно саобраћајно решење, значи једно решење за побољшање саобраћаја и безбедности, да се смањи притисак (гужва/колоне) возила на излазу са ауто-пута код Душановца тј. на Љубићку улицу. То ће тако бити док се не уради/изгради УМП.
Оно што је још битније све подземне водоводне, кишне и канализационе инсталације које се раде, биће трајне, је се оне раде и за будући комерцијални садржај који треба једног дана да се овде гради. О томе сам већ писао на овој теми.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=868369#p868369:s30d14fa je napisao(la):
Vbtk » 30 Јул 2021 08:09 pm[/url]":s30d14fa]Nije to nikako sirotinjska verzija. Radi se ponovljeno, vise puta se raskopava..
Нисам разумео шта се више пута раскопава ?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=868370#p868370:s30d14fa je napisao(la):
Vbtk » 30 Јул 2021 08:17 pm[/url]":s30d14fa]Sta ce biti sa ulicom Tabanovacka drugi deo odnosno 3-5? Tu su sad neke firme, ulaz za vrtic, bivsa kafana Korona, Merlin, Dobrovoljno vatrogasno drustvo Vozdovac, Pumpni centar, Dom tehnike, Tessuti, Fudeks i dr. Da li se ta ulica zatvara ili se njoj i Tabanovackoj podize nivo? Oprostite laik za gradjevinu.....
@Вбтк, месец дана ће користити да уђу у Табановачку, тај други па и трећи део, кад се од бивше НИС-ове бензинске станице спустиш Прешерновом улицом према ауто-путу, скренеш лево према Фудексу, ту имаш оне две уличице које излазе према Табановачкој други и трећи део.
Као што рекох у фоторепортажи, Табановачка се затвара у дужини од 120 метара, рачунајући од дела где се раздваја од Трише Кацлеровића. Биће објављено све од стране Градског секретаријата за саобраћај о затварању ове улице.
 
Каква је процена, да ли ће завршити до 10. септембра када истиче званични рок?
 
Neće, sudeći po ovome.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867940#p867940:kjjjleka je napisao(la):
Гага » 29 Jul 2021 00:14[/url]":kjjjleka]Одмах на почетку једно важно обавештење:
Од 15. августа до 15.септембра ће бити затворен један део Табановачке улице за саобраћај, а везано за радове на саобраћајници Нова 4. Биће затворен део од Трише Кацлеровића до иза зоне радова, неких 120 метара дужине. Радове ће овде обављати и извођач радова АР Градња и Електродистрибуција Београд, свако свој део посла. Градски секретаријат за саобраћај са ГСП-ом тек треба одреди правце кретања линија 18, 39 и Ада 3. Вероватно ће се ићи на Војводе Степе.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867940#p867940:q2q4dkec je napisao(la):
Гага » 29 Јул 2021 12:14 am[/url]":q2q4dkec]

Одмах на почетку једно важно обавештење:
Од 15. августа до 15.септембра ће бити затворен један део Табановачке улице за саобраћај, а везано за радове на саобраћајници Нова 4. Биће затворен део од Трише Кацлеровића до иза зоне радова, неких 120 метара дужине. Радове ће овде обављати и извођач радова АР Градња и Електродистрибуција Београд, свако свој део посла. Градски секретаријат за саобраћај са ГСП-ом тек треба одреди правце кретања линија 18, 39 и Ада 3. Вероватно ће се ићи на Војводе Степе.
Јуче ми је извођач радова АР-Градња јавио да је затварање Табановачке улице одложено за 23. август. Надлежни из градског Секретаријата за саобраћај су своју одлуку преиначили на овај нов датум из разлога што радови на Трошарини, односно делу СМТ-а још нису завршени. Уколико дође до поновног продужења радова на Трошарини, и затварање Табановачке улице ће бити поново одложено!
Донекле и разумна одлука да се не би стварала додатна непотребна гужва у саобраћају. Све је повезано једно са другим, као систем спојених судова.
 
Нажалост ово указује на закржљалост саобраћајне мреже на Вождовцу, где очигледно фале попречне саобраћајнице да одвуку саобраћај. Као и колико ће пуно значити ових пар саобраћајница које људи можда неосновано потцењују због њихове дужине и положаја.
 
Vrh