Фоторепортажа радова од 03.07.2021.
Раздвојио сам фотографије посебно за сваку саобраћајницу, односно први део је за опис за сервисну саобраћајницу Нова #8, а други део је за саобраћајнице Нова #4 и #7.
Код сервисне саобраћајнице Нова #8, постављен је први слој асфалта и то на 2/3 дужине ове саобраћајнице, скоро па до Прешернове улице где се и завршава грађевинска линија за ове радове за које се има дозвола.
Код саобраћајница Нова #7 и Нова #4 се обављају земљани радови, односно само на Нова #4.
Поглед од старе сервисне саобраћајнице према новој сервисној саобраћајници и види се где је њен „почетак“ (место одакле сам сликао), а и одакле је почело асфалтирање. На сликама се виде урађена бетонска постоља за нове бандере за осветљење ове саобраћајнице. Са леве стране (до ауто-пута) су сливнице, а само је први увучен, остали су уз ивицу тј ивичњаке саобраћајнице. Зашто само један увучен ивичњак ? Из разлога што код осталих сливника није било могуће да се ураде увучени, јер је тик уз ивицу ове саобраћајнице постављена велика водоводна цев Ø800 мм, и она снадбева водом цео овај део Вождовца и после иде испод ауто-пута. Због ње то није било могуће урадити. Ускоро би требало да се поставе бандере, да се довезе и постави хумус, како би с епосадило предвиђено растиње које се иначе сади поред ауто-пута.
regions bank hours saturday
Идемо даље према Прешерновој улици по првом слоју асфалта. Са десне стране се виде бетонски носачи за нове бандере.
Овде је крај, за сад, нове сервисне саобраћајноице Нова #8 тј ту је та грађевинска линија по којој се сад ради ова саобраћајница. Са леве стране се види велики бетонски шахт и испод је та велика водоводна цев Ø800 мм (слика у прилогу унутар тог шахта).
За излазну рампу или прикључак на ауто-пут, још није добијена грађевинска дозвола за те радове, јер још није урађена експропријација за тај део где она треба да се гради. Значи цео паркинг уз ауто-пут, па све до пасареле, лети одатле.
Уколико се ова експропријација и дозвола не добију до краја свих радова који се сада раде на све три саобраћајнице, идеја је да се уради привремени излаз (прикључак) на ауто-пут. Где би био тај прикључак, тек би требало да се анализира и да сагласност од надлежних органа, Путева Србије, Дирекције, Градског секретаријата за саобраћај.
Идемо назад према старој сервисној саобраћајници. На првој слици се види крај нове сервисне саобраћајнице Нова #8 и ту је та грађевинска линија до које се сад може градити. За сад саобраћаница служи и помало као шеталиште!
5th third bank hours
capital 1 bank
bb&t bank
Један од сливника који је на самој саобраћајници уз њену ивицу. Ивичњаци тек треба да с еобраде полукружно у делу где ће доћи сам сливник
Спајање нове и старе сервисне саобраћајнице се очекује за неких месец дана. Кад се буду спајале те две саобраћајнице и на старој обновио хабајући слој асфалта, затвориће се улазна рампа на петљи „Аутокоманда“ из правца кружног тока на Аутокоманди, а правац према Нишу, а такође и део за стару сервисну саобраћајницу код излазне рампе са ауто-пута који води према Булевару Ослобођења. То значи да и аутобуси са међуградског стајалишта неће моћи да иду старом сервисном саобраћајницом и да изађу на ауто-пут, него ће се урадити једна привремена девијација одмах после тог стајалишта, кроз разделни земљани део између старе севисне саобраћајнице и ауто-пута.
Иначе то спајање нове и старе сервисне саобраћајнице, ће бити отприлике где је она блага „кривина“. Мало сам лаички извукао те жуте линије, али схватићете суштину.