Šta je novo?

Žičara: Novi Beograd - Ada Ciganlija - Košutnjak

Боље урадити жичару на релацији Ушће сц- Делта сити, имала би више путника а и скратила би ми пут :D
 
"Studija" je pokazala, da stanovnici na Banovom brdu imaju veće interesovanje za Novim Beogradom i DeltaCity-jem oni vole tržne centre, sama ulica Požeška je jedan veliki tržni centar. Verovatno će u isto vreme da proradi tramvaj preko mosta na Adi i žičara.
Mislim da naziv teme treba promeniti u "Žičara: Novi Beograd - Ada Ciganlija - Košutnjak". dok neodrede tačnu lokaciju gde će da bude žičara na Novom Beogradu.
 
Прича о туристичкој атракцији је бесмислена. Прво треба Бг претворити у дестинацију где туристи не би долазили на алкохолисање на викенд варијанту и место где би се враћали па слесећи пут кад дођу да се мрдну мало и даље од центра где су клубови.
 
Mair":6cz49nb7 je napisao(la):
Izgleda da je ideja da ide od bloka 70a, tačnije ulica Dr Agostina Neta, odnosno do DeltaCity. Tako sam pročitao na vestima.

Prva informacija je bila - blok 44.
Nema veze.
Do Delta City-ja ne može, za to im ne treba studija, treba im elementarno poznavanje Beograda i Novog Beograda.

Razlog je jednostavan - dalekovod.

Ima uslovno rečeno "slobodnog prostora" odmah do zgrade DIPO-a, kada se krene peram Savi.
Iz gondola bi turisti mogli da ragledaju:
http://binged.it/1cTfctb
deponije u krugu Toplane Novi Beograd, plove nebom iznad radničkih baraka, magacina, divljih deponija, "nehigijenskih naselja", neuređene obale Save...
 
Ova ideja je bila i ostala toliko besmislena da ja nemam reci.
 
Besmislena, da, ali gradska uprava je sebi dala rok da se time bavi nekoliko meseci...

Za to vreme - o toku rekonstrukcije Vojvode Stepe i Autokomande - šta više reći a ne psovati, trotoar na Brankovom je zatvoren dve godine, Most na Adi nema upotrebnu dozvolu i redovno održavanje, Tošin bunar nikako da se proširi (juče bio manji sudar kod onih Cigana, kolona se otegla do Milutina Milankovića)...

Žičara ?????
 
Rekao sam iznad da je ovo samo dobar pokazatelj desavanja ;)
 
@relja
Da upravu si za taj dalekovod, zaboravio sam da postoji, ali realno ja se ne čudim što hoće kod "Ablok"-a i DeltaCity-ja, ako je ta vest tačna. Ima prostor u bloku 70a na strani ulice Dr Agostina Neta koji je odličan za osnovnu školu u tom kraju. E, sada ne znam šta je planerim bitno, da li osnovna škola ili žičara na tom mestu? Mada je to velika parcela ima mesta i za početnu stanicu žičare kao i za gradnju osnovne škole.
 
Ima prostora, samo je pitanje zašto ima prostora - ja sam prvo mislio da je zbog toplane i rezervoara sa gorivom.

Na linku sa Bing-a koji sam postavio
http://binged.it/1cTfctb
vidi se zgrada sa plavim krovom. To je neki objekat "Beogradskog vodovoda i kanalizacije", sudeći i po slikama iz vazduha i po podacima iz katastra. Čak i po arhitekturi, zgrada podseća na onu kod raskrsnice Milutina Milankovića, Milentija Popovića i Vladimira Popovića. Širu okolinu zgrade, po snimcima, takođe koristi ovo javno preduzeće.
Pitanje je šta se nalazi ispod zemlje - možda neki magistralni cevovod...
 
To što navodiš je blok 58 (većim delom Toplana), ja pričam o parceli u bloku 70a preko puta toga što si naveo u ulici Dr Agostin Neta, da je dobra za izgradnju osnovne škole i ako treba za početnu stanicu žičare ima mesta u jednom delu te parcele.

Link http://binged.it/1F887wz
 
@Mair - aha, nisam te razumeo.

Nije da tražim dlaku u jajetu (ovo nisu naše ideje, "njihove" su) ali - koliko je ta lokacija pogodna za početnu stanicu?
Obrati pažnju samo na lamelu stambenih zgrada koja je bliža Savi - pod kojim uglom u odnosu na ulicu treba da ide trasa žičare a da "turisti" ne zaviruju kroz prozore i terase stanova?

Uostalom, što da ne nacrtamo te "turističke" trase? Čisto da se pokaže koliko je besmisleno...
 
Kada su im zice na pameti sto ne krenu od neceg mnogo prizmenijeg. Prosirivanja trolejbuske mreze, resenje pitanje okretnice.
Svake nedelje nova prica za sludjivanje ovog jadnog naroda.
Ovo je skup najvecih prevaranata i nesposobnjakovica koje su ovaj grad i ova zemlja ikada imali.

Ima pravo MArko Vidojkovic, ovo je najlazovskija vlast u istoriji ovog naroda.
 
Nemojte ljudi da me razocaravate, pa zar ne vidite da ce se ovaj projekat graditi 250 godina.
 
Mislis da je ovo sada faza 1A
 
Ovo je samo Protokol o predpripremama preliminarnog stadijuma prvobitnog razmisljanja o zicari, znaci faza -5A.
 
U duhu 'premidrog vodje' cenim da je sledeca faza veza fruskecgore i avale, sa sve izgradnjom 'skijalista'... :p

Ah ta pusta obecanja....
Al pustena je koska, kao na trci pasa, pa narod ima cime da se bavi...
Realno, ja ovde stavljam tacku na postovanje u ovoj besmislenoj temi.

P.S.
Mozda ako u narednih 50 godina resimo sve ostale probleme i dignemo bdp za 3-4 puta...
 
Bio je skoro tekst u Politikinom Zabavniku o neostvarenim projektima, pa je bila i ideja "vazdušnog tramvaja".
http://politikin-zabavnik.rs/pz/tekstov ... va%D1%98em



Стари планови који се чувају у Историјском архиву Београда причају причу о занимљивости из 1928. године – ваздушном трамвају који је требало да заплови небом над престоницом. Власник грађевинско-техничког предузећа „Шумадија” Риста Ристић досетио се да би становници Београда могли да путују од Калемегдана до Земуна ваздушним трамвајем. У то доба нигде у свету није постојало ништа слично и грађани Београда били су запањени. Нико није веровао да се од ушћа Саве у Дунав до Земуна може стићи за пет минута. И то путујући небом.

4.jpg


Тек осам година касније, 1936. године у Вуперталу, градићу на северу Немачке, појавиће се једно овакво чудо. Иако су као замисао рођени у нашој земљи, ваздушни трамваји никад нису прешли границу између 
стварности и сна на небу изнад Београда. Цртежи, као једини сведоци ових планова, нису довољни да откријемо тајну зашто су трамваји остали на полазној станици.

Baš samo malo Guglao o Vupertalu i našao da je njihov "leteći tramvaj" napravljen početkom 20. veka. Sledi slika iz 1913.

Wuppertaler_Schwebebahn_c1913_LOC_03961u.jpg
 
relja":32t54k8v je napisao(la):
Besmislena, da, ali gradska uprava je sebi dala rok da se time bavi nekoliko meseci...

Za to vreme - o toku rekonstrukcije Vojvode Stepe i Autokomande - šta više reći a ne psovati, trotoar na Brankovom je zatvoren dve godine, Most na Adi nema upotrebnu dozvolu i redovno održavanje, Tošin bunar nikako da se proširi (juče bio manji sudar kod onih Cigana, kolona se otegla do Milutina Milankovića)...

Žičara ?????

Ko ce da se bavi tim nebitnim sitnicama, bitne su senzacionalne nove ideje o kojima bi se "detaljno" polemisalo jedno duze vreme, pa onda opet nova senzacija... a da sa predhodnim nisu ni poceli ozbiljno da rade... tj. uopste
 
Drakche":f731bh0c je napisao(la):
.....bitne su senzacionalne nove ideje o kojima bi se "detaljno" polemisalo jedno duze vreme, pa onda opet nova senzacija...

Nikako da skontam zašto su preskočili najavu gajenja svilene bube
pa to bi zaposlilo stotine hiljada Beogradjana a ekološki zadivilo Evevropsku zajednicu ....

A možda i nisu preskočili ... pa da.....transport svilenih buba Bg žičarama
omogucava na tim visinama dodir sa najčistijim Bg vazdušnim strujama
od kojeg ce svaka buba da poraste reda veličine magarca koj je i to osmislio .... :lool: :laugh: :lool:
 
Novi renderi za zicaru!

Buduca pocetna stanica u Bloku 44:

futuristic-city-wallpaper-preview-21.jpg


Stanica na makiskoj strani Ade:

Ovde je predvidjeno da gradjani presedaju u podmornice koje ce ih razvoziti po celom jezeru.

futuristic-city-wallpaper-preview-19.jpg


Putovanje preko Makisa:

Makis ce se u medjuvremenu izgraditi.

futuristic-city-wallpaper-preview-26.jpg


Stanica Banovo Brdo:

futuristic-city-wallpaper-preview-18.jpg


Terminus na Kosutnjaku:

futuristic-city-wallpaper-preview-34.jpg
 
@relja
Ovo je moja preporuka za lokaciju kako je rečeno u blizini, Delta City i "Abloka". Parcele su slobodne osim pod brojem 3. jer je tu nehigijensko naselje, da sada ne bi pravili stanove za njih negde na periferiji, a i ta parcela je mnogo blizu obale, pa bi ugao spuštanja kabine bio veliki.
Ove ostale parcele su lakše za prizemljiti kabinu, po gotovu površina pod brojem 4. ali tu smeta dalekovod, tako da od nje verovatno nema ništa za žičaru. Ostaje opcija pod brojem 2. ako je pod brojem 1. komplikovano izvesti spuštanje kabine preko ulice Dr Agostina Neta sa desne na levu stranu gledano na karti (iz bloka 58 u blok 70a).

plac_zpsxbdb413f.jpg
 
po meni bi pocetna stanica trebala da bude na raskrsnici sa Omladinskih brigada. Tu ima puno veza gradskog saobracaja (Zemun, Novi Beograd), ali je pitanje koliko je to izvodljivo zbog raspolozivog prostora.
 
Nemoj smatrati žičaru u Beogradu kao prevozno sredstvo za brz i jeftin transport, to je pre svega rekreacija i panoramska avantura za Beograd. Uostalom i sama ideja povezivanja ova dva mesta je akcenat na Adi i Košutnjaku, tako da ta grupa ljudi može i lagano da prošeta kao što već i rade kada idu u Delta City do raskrsnice sa ulicom Dr Agostina Neta.
 
Vrh