Najbolji primer za to su možda i obilaznice oko manjih gradova - kada su već povezivali magistralama manje gradove, zašto barem odmah nisu radili i obilaznice oko istih ?
Razvoj infrastrukture u zemljama koje su bile na istom nivou kao što je to bila Jugoslavija posle Drugog svetskog rata kao što su
Grčka, Turska, Južna Koreja, Malezija je išao daleko brže nego u samoj Jugoslaviji.
Bilo je to drugo vreme i ideologija.
Kada se raspala država '91. godine možda je tek 30% ljudi u Srbiji imalo automobil, danas je ta cifra na oko 60%. (Slovenci su uspeli da nabiju 90% btw).
Tada nije bilo puno saobraćaja pa se nisu ni gradili takvi projekti, jer su se smatrali neracionalnim.
Uostalom socijalizam i komunizam propagiraju zajedničku upotrebu stvari gde spada i prevoz, koristili su se vozovi i autobusi.
Nekada u selu, gde je bilo gotovo 1000 stanovnika postojalo je tek 5-6 automobila, danas u tom selu sa 100 stanovnika imamo 30 automobila.
Normalno je da su težili ka megalomiji oko stanice kada je tadašnja JŽ dosta više putnika prevozila nego danas i imala bitiniju ulogu nego danas.
"Svako vreme nosi svoje breme"
Ne volim samoproglašene socijaliste, ali mogu da razumem neke stvari i poteze iz tih vremena.
A Grčka ima samo auto puteve, dvokolosečna pruga sa 7-8 vozova dnevno i neispravnom signalizacijom je daleko od razvijene infrastrukture, ma koliko god da smo mi trenutno loši..