Šta je novo?

Železnice - teretni saobraćaj

Možda najbolje Srbiju da privatizujemo, sve sa stanovništvom.
Па буквално је скоро све приватизовано. Следећа фаза за коју нас спремају јесте приватизација електропривреде и комуналних предузећа. Отуд блато у ТЕНТ.

Али не видим чему отпор да се приватизује железничко предузеће за транспорт робе?
 
Или то или приватизација. Садашња ситуација је најглупља.
Него зна ли ико шта ради предузеће Србија комби? Видео сам таблу на згради управе железнице заједно са таблама Србијавоза, карга и ИЖС.
 
Могуће, нисам пратио како они послују.
 
Али не видим чему отпор да се приватизује железничко предузеће за транспорт робе?
Pa da li je moguće da posle svega što smo proživeli i dalje veruješ da je privatizacija rešenje bilo kog problema? Privatizacija je u ovoj zemlji sinonim za otimačinu državne imovine i ništa više.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: NSB
У овом случају конкретно верујем да јесте, и ако сам против приватизације свега. Или карго да се споји са Србијавозом, или да се приватизује.
 
Malo havarije sa mrežom i pantografom kod Surčina.

received_373854608720191.jpeg
 
vD


Pruga nikakva, vagoni u najmu Elixira još gori.

Posle VD-a u Vratarnici, bilo je utvrđeno da im je iskliznuti vagon imao istrošene bandaže i tako im je palo još nekoliko vagona na vanrednoj kontroli.
Onda su od ATIR-a koji im daje najam zatražili nove vagone, oko 300 komada je stiglo.
Međutim, kako to nije dovoljno da se ispuni ceo posao, još uvek saobraćaju ovi njihovi leševi..
 
Truli pragovi plus krajda pricvrsnog pribora idemo lagano van koloseka
 
И не види се да фали од слоја хумуса
 
20 sati, 200 kilometara, može li sporije?

Pogledajte prilog 194728

Pritom, obezbeđeno 14 putnih prelaza, sve je to normalno..
Када кажеш обезбеђено, да ли то значи да имају браниле и полу браниле или је довољно само знакове поставити да се сматра обезбеђеним?
 
Mislim na to, da su morali da ga obezbede zaustavljanjem ispred putnog prelaza.
 
Vrh