Mislim da je broj jednocifren.
Znači obnovili su neke? Pošto mislim da u jednom trenutku nije vozila nijedna ili fazon jedna ili dve.
Mislim da je broj jednocifren.
Na 7 lokomotiva je urađena investiciona opravka u Reloc-u i SK je na 444-007 sam u svojoj radionici u Nišu odradio remont. Tako da pretpostavljam da je to i cifra koja se odnosi na broj ovih lokomotiva u saobraćaju.Znači obnovili su neke? Pošto mislim da u jednom trenutku nije vozila nijedna ili fazon jedna ili dve.
Na 7 lokomotiva je urađena investiciona opravka u Reloc-u
2018./19./20. Ne znam tačno.Kad je ovo rađeno?
2018./19./20. Ne znam tačno.
Kargo ništa nije slao u remont posle ovih severina. Možda vratio par rumunki u život koje su dugo bile VO. I toeto.Uh, pa od tad su mnoge od njih otišle u aut, naročito od kada su stigle Vectronke, koje su isto otišle u aut. Ja sam mislio da pričaš o nečemu skorijem...
SKG - preduzeće parazit.
Ili kako skupiti nešto slika, dati malom da ih uklopi u panele i uzrti pare na projekat.
Pozdrav,@Gruber Ne zameramo...
Nadam se da neces zameriti ti meni,ta lokomotiva je 'prava' BR 50 kojih je kod nas zavrsilo jako malo,mozda par komada.
Kod nas i u Evropi,masovna pojava je bila pojednostavljena varijanta , BR 52. Ona je bila namenjena bas za rat,jednostavnija,jeftinija za izradu,
varijanta 'dok radi-radi' ali potrajale su.
Pozdrav,
Uske pruge su se provlačile tamo gde je građenje normalnog koloseka bilo bar 3x skuplje...
pozdrav,
Petar
Pozdrav,Kako moze normalan kolosek da košta 3 puta skuplje?