Duleja
Advanced
"120 km/h" Jan Saudek, 1974
Nije Pogledajte prilog 215103Pogledajte prilog 215104Pogledajte prilog 215105Pogledajte prilog 215106EU obecana zemlja za zeleznicu, barem ne na Balkanu.
@AndyBTravels
Jos imaju put pri sebi. Valjda ce jednog dana putnicki saobracaj imati smisla. Ovako izgleda kao u Africi. Putovao sam davno i bilo je o.k. Secam se da su vozovi bili i dobro napunjeni, i da su i daci isli vozovima na ekskurzije. Lepa zemlja.Bugari su uvek bili veća beda od nas, ali polako i sigurno idu i oni napred.
Nisu.несуђени наши Горбачови
291 Beograd-Atina 1994.
Pozdrav,1994, grci otkrivaju električnu vuču...
Ne, Pimk je upravo doneo vagone iz Poljske i sada ima testove. Kada tenderi budu raspisani, oni se mogu prijaviti. Ali do tada ništa.Izgleda da se Pimk počeo baviti i prevozom putnika u Bugarskoj.
Pogledajte prilog 215173
1994, grci otkrivaju električnu vuču...
Ne, Pimk je upravo doneo vagone iz Poljske i sada ima testove. Kada tenderi budu raspisani, oni se mogu prijaviti. Ali do tada ništa.
Tacno
Zato sto je Srbija kao geografski centralna zemlja Balkana trenutno odsecena od ostalih dok ne rekonstruise pruge ka Madjarskoj, Bugarskoj i Makedoniji i Hrvatskoj.
Kad se to sredi a sredice se, onda ce se vratiti medjunarodni vozovi kao pre.
Привремено обуставио Ковид па заборавили да врате.Имали смо и малограничне возове Сомбор - Ердут и Богојево - Осијек
Kao i za drugi međunarodni saobraćaj. Nije problem samo do SV-a kao što WLABmz tvrdi.Привремено обуставио Ковид па заборавили да врате.
Са наше стране не постоје препреке да возови поново саобраћају, одговор из ХЖ је да "не постоје технички услови", шта год то значило.
U Srbiji je od januara ove godine otklonjena prepreka što se tiče privatnika kao putničkog železničkog operatora. Primenjen je sistem tendera gde se određena grupa relacija izdaje kao koncesija gde prevoznik ima određene obaveze. Takođe, privatnik može biti pod obavezom javnog prevoza.Ne mora se ići više na tender, EU kao i njene članice garantuju otvorenost mreže za nove operatere, znači svako je slobodan da vozi gde hoće pored te glavne koncesije koje imaju obično državni operateri. Te nove relacije ne potpadaju pod finansiranje obaveze javnog prevoza pa sve troškove snose prevoznici. U Holandiji je ovo pravo već iskoristila Arriva gde vozi noćne Groningen - Schiphol, a od sledeće godine u špicu voziće i Groningen - Zwolle iako NS već ima svoje vozove po koncesiji.
EU sada nalaže za glavne koncesije da moraju da se dodele putem tendera što mnoge države pokušavaju da zaobiđu.