Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
@V-sky još jedna mapa koja će se ostvariti meseca Limburga. Znaš li koliko sam ovakvih planova video u poslednjih 25 godina? Minimum 25, dakle jedan po godini. I znaš koliko se njih ostvarilo? Nijedan.
Ovo je delimično realno, jer Amsterdam - Berlin je praktično već 5h 30 min, Pariz Berlin od narednog RV-a jeste 7h, isto i Varšava - Berlin, Ljubljana - Beč pada zbog Koralmbahn-a, Berlin - Copenhagen se isto privodi kraju, onaj novi tunel, biće verovatno sledeće godine kada se završe sva testiranja Zagreb - Budimpešta će se ubrzati od naredne godine zbog završetka modernizacije koju konačno privode ovi Hrvati kraju.
Rekao bih da su zelene linijice i dalje daleko od realizacije + ova linija iz pravca Grčke ka Rumuniji isto slabo verujem u skoro.
Nismo zaobiđeni, nego je mapa za članice EU, nismo u tome. Ako se zagledate nema ni Velike Britanije, a Eurostar i od pre nekoliko dana Virgin trains će uvesti nove usluge ka Evropi.
Ovi planovi su pre svega od značaja što ako EU predviđa neki koridor imaš dobre šanse da dobiješ EU finansiranje za izgradnju ako pripremiš planove i dokumentaciju na vreme.
@V-sky još jedna mapa koja će se ostvariti meseca Limburga. Znaš li koliko sam ovakvih planova video u poslednjih 25 godina? Minimum 25, dakle jedan po godini. I znaš koliko se njih ostvarilo? Nijedan.
I do Valjeva bi morala nova trasa od Resnika do Stepojevca sigurno, a dalje korekcije postojeće. Dalje od Valjeva do Podgorice bi morala nova trasa koja bi bila 90% u tunelima i na mostovima. Jedno 10-20 milijardi evropskih šuški odokativno. To bi bila najneopravdanija investicija u istoriji svih investicija u univerzumu.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.