Šta je novo?

Železnice - svaštara

Železničko stajalište Leskovice, južno od Valjeva
24.6.2024.

20240624_163526.jpg


20240624_163556.jpg


20240624_164242.jpg


Tunel 26

20240624_163654.jpg


20240624_163808.jpg

20240624_163906.jpg


911-006

20240624_164057.jpg


Ne znam je li ovo plinska boca pored otvorenih vrata

20240626_102026.jpg


413-027/028 na 2103 Zemun - Prijepolje Teretna

20240624_171922.jpg


20240624_172015.jpg


413-015/016 na 2104 Prijepolje Teretna - Beograd Centar

20240624_173637.jpg


Mostovi kod manastira Ćelije

20240624_121703.jpg


Windows XP

20240624_154258.jpg
 
Ево шта је остало од пруге Беочин - Нови Сад.
IMG_20240629_165431_786.jpg

Према Новом Саду.
IMG_20240629_165446_229.jpg

Према Беочину.
IMG_20240629_171826_816.jpg

IMG_20240629_174000_427.jpg

Након железничке станице Беочин, пруга прелази улицу и улази у комплекс цементаре Lafarge.
 
Da li neko zna nešto o bosanskim parnim lokomotivama koje su još uvek u saobraćaju? Čuo sam nešto o tome pre x godina i ničega se ne sećam. Na netu nema baš mnogo informacija, odnosno samo se spominje uski kolosek u Banovićima. Da li je to još uvek u funkciji? Čini mi se da je bio i neki teret na normalnom koloseku sa parnjačom.

Možda budem prolazio kroz Bosnu na leto, pa reko da pogledam i to jer nikad nisam video parnu lokomotivu, a ako još uvek voze verujem da neće još dugo.
 
Video sam pre par nedelja taj isti video, podsetio me na vozove od 12-13 vagona šarenih boja i raznih železničkih uprava iz kraja 80ih kojim sam putovao za Jugoslaviju.
Srećan sam što sam imao to iskustvo jer mislim da se ta vremena neće više nikad vratiti.
 
Да увеземо десетак Јапанаца на кључним местима за управљање и тридесетак за принуду и да видиш како би кренуло и код нас на време.
 
Да увеземо десетак Јапанаца на кључним местима
Prestanite više sa tim glupostima. Ako nismo u stanju da sami definisemo i zastupamo vlastite interese onda ni nismo za bolje. Tom logikom bi trebao da uvezes 7 miliona Japanaca ...
 
Очигледно је да ниси схватио логику.
 
Овде ћу морати да цитирам Зиндаиду Гипиус:
Ако треба да објашњаваш, не треба да објашњаваш. Мислим да је овде врло умесно.
 
Na tenderu za remont parne lokomotive uzanog koloseka 83-052 i pripadajućeg tendera 83-025 pobedio je ERAX INVEST d.o.o. iz Banovića u zajedničkoj ponudi sa MIN IZOLA d.o.o. iz Beograda.
Na tenderu za zakup dvoja putničkih kola za uskokolosečnu prugu 760 mm pobedile su Željeznice Republike Srpske.
 
Vrh