Mnoge zemlje imaju problem sa korovom jer je glifosat sada zabranjen u EU. Ne postoji efikasna alternativa.Sta je ovo i kod njih korov okolo i u koloseku
Problem je geografske prirode. Ako pogledaš mapu Konstanc je sa tri strane okružen jezerom i praktično na poluostrvu. Veći nemački gradovi su poprilično daleko dok sa švajcarske strane imaš nekoliko centara u radiusu od 100 km. Plus se grad većinski orjetiše na štoping turizam jel dosta švajcaraca dolazi samo radi kupovine.Eto, Konstanz su Švajcarci bolje povezali sa sobom nego Nemci
Opet problem tako reći geografske prirode. Granični grad gde se stacionira dosta migranata koji pokušavaju da pređu u Švajcarsku. Policija i granične službe ih konstantno prebacuju nazad. Slična je situacija i na ostalim pograničnim stanicama sa švajcarkom gde još uvek postoje meke granice i granične kontrole.Takođe, ispred svih stanica imaju neverovatan nivo klošarstva
Sto su ga zabranili,verovatno ne znaju ni oni?!Mnoge zemlje imaju problem sa korovom jer je glifosat sada zabranjen u EU. Ne postoji efikasna alternativa.
Kazu da je kancerogen.Sto su ga zabranili,verovatno ne znaju ni oni?!
Za klošarenje i pothodnike sam mislio uopšteno, Frankfurt je tek haos, Konstanz čak i nema toliko toga.
Ta situacija nije samo u Frankfurtu nego vec na svakoj vecoj zel. stanici u Nemackoj.Apsolutno si u pravu, “Bahnhof” je uglavnom najgori deo svakog grada što se tiče beskućnika i migranata, mada i DB ima svoju službu obezbedjenja, a skoro uvek i policija dežura na stanicama. Okuplja se svakakav svet ali ipak ne prave haos, ne pljačkaju, ne šaraju grafite itd. Doduše možda je u Frankfurtu ipak malo ekstremnija situacije.
Mene “DB Sicherheit” ponekad podseća na parapolicijsku organizaciju, imaju uniforme i lisice, verovatno i suzavce i ostale rekvizite. Baš me zanima kako je to zakonski regulisano, ako neko zna neka napiše. Ne mogu da zamislim da me u Srbiji uhapsi neki radnik Infre
Pogledajte prilog 206360Pogledajte prilog 206361
Ja se skoro i ne igram s njima.@Dusko Ima nas jos koji se igramo vozicima
Video je samo iz voza, nikada sa perona - a i jeste veoma monumentalna.Јеси обишао лајпцишку, та је ваљда највећа? Делује момунентално на сликама.
Softronic radi odličan posao.Ovo na slici nije nova Transmontana. Rumunska vlada ima dovoljno lošeg CFR-a i kroz mehanizam PNRR će u potpunosti modernizirati 38 EA lokomotiva, koje su iste kao i 461 u Srbiji. Ova na slici je prva koju je Softronic "restaurirao". Od starog EA broja 229 ostala je samo šasija. Sve ostalo je potpuno novo. Takođe ima ugrađen ETCS, pa će životni vek biti produžen za još 30 godina. Dakle, ukupno bi šasija mogla da dostigne 70-80 godina rada. Softronic će modernizovati još 18 lokomotiva, a ostalih 19 će renovirati Reloc. One lokomotive dobijaju samo novu kabinu i novi pogon.
Pogledajte prilog 206845