Nije baš ni toliko strašno, ali daleko je i od sjajnog.
Svakako, oseti se prelazak sa SBB na DB, mada filozofija Nemačkih železnica je čudna u svakom pogledu.
Eto, Konstanz su Švajcarci bolje povezali sa sobom nego Nemci, možete na svakih sat IR & RE do St. Gallena, Romarshrona. Herisaua, Luzerna, Ciriha, Ciriškog Aerodroma.
Ako se prošetate do Kreuzlingena ( Švajcarsko mesto spojeno sa Konstanzom) izbor postaje višestruko veći.
Nemci za to vreme imaju samo jednosatnu uslugu RE do Karlsruhe i nekoliko puta dnevno do Singena. Mini S-Bahn "Seehas" praktično većinski rukovode Švajcarci.
Ima tu još nekih sitnica koje se možda ne primete na prvu loptu, imam krajnje loše iskustvo sa njihovim pothodnicima, svi su užasno uski iako su skoro sređivani, kao da uopšte nisu vodili računa o većem broju putnika, toga u CH/NL/AT nema sve je široko i tačno predodređeno broju ljudi.
Takođe, ispred svih stanica imaju neverovatan nivo klošarstva, to je u AT CH & NL svedeno na razuman minimum.
Mada dobro, nije ni Nemcima lako da imaju reprezentativnu železnicu s obzirom da su ogromna zemlja, preopterećen železnicki sistem & sedište nekolilo Auto Giganta.
A još kada imaš ovakve komšije koje verovatno zajedno čine najbolji železnički sistem sveta i ulažu neverovatane cifre u železnički prevoz izgledaćeš zasigurno pomalo zaostao.