Nekako mislim da će ovde biti problema u petak i nedelju uveče (posebno na relacijama BG-NS-SU) i tad mislim da je potreban sinhron... Radnim dana verujem da je kapacitet dovoljan.
A koji kapacitet će imati Mađari na svojim polascima?
Još je uveliko Vesara bio ministar, kad je napravljen sporazum sa "Siemens"-om da im unaprede sistem za naplatu karata.Za Beč će svakako moći preko OBB sajta da se kupi karta, mada se ja iskreno nadam da Srbijavoz radi na kupovini karata online za međunarodne vozove.
Ovo su bile reci @Ivan Bulajic I to je katastrofalno-paušalan pristup. Vozovi na dva nivoa imaju određene prednosti u smislu dobrog korišćenja nosivosti postolja, manje srednje mase voza po putniku, boljeg korišćenja (ograničene) dužine perona, ali sama dužina/kapacitet same kompozicije? Koliku Srbija ima sega-mega naseljenost i duboku integrisanost železnice, da fiksni sastav transportnog sredstva za 600+ ljudi uopšte bude potreban?To je kad država kupuje u odnosu na to koliko ima para a ne koje su potrebe. KISS je trebao biti 6-delni, pa su smanji na 4 dela zbog novca
A milijarde se troše na naci stadione, expe i gluposti
(recimo, MIN NIŠ ekskluzivni remonter za Vectron u Srbiji).
Kako misliš više ne može samostalno da vrši remont?i od skora više ne može ni samostalno da vrši revizije / velike opravke, polako ga svi zaobilaze u širokom luku, jer je radio šta je radio.
Kako misliš više ne može samostalno da vrši remont?
Izgubio licence?
@Jelancha Ne mora MIN NIŠ, zato sam stavio u zagradi. Može i Siemens u Kragujevcu, samo da se postave uslovi tendera za sve sledeće nanavke: otvoriti svoj remontni centar ili imati ugovor o remontu voznih sredstava sa nekim od postojećih fabrika šinskih vozila u Srbiji. Takođe da se boduje pri tenderu lokalizacija proizvodnje, i kompatibilnost sa postojećim voznim parkom.
Nema potrebe jer će MAV voziti za Beč po dogovoru o međusobnoj interoperabilnosti SV-MAV.
Koliko je opasno kad su ova vrata otvorena u toku vožnje? Nisam obrazovan iz oblasti tehničkih nauka pa zato pitam?
Verujem da pri naglom kočenju neko može da padne na ovo. Nadam se da to nije dovoljno da ga udari struja. U svakom slučaju nije prvi put da vidim otvorena vrata u toku vožnje.
Pogledajte prilog 252842
Pogledajte prilog 252843
Samo uhvati žice.
Ajde da malo pojasnim.Au.. nisam znao jel to kao trafo stanica opasno ili manje... onda bolje prekinuti vožnju kad su otvorena vrata ako na kontakt može da te udari struja i smrtno da stadaš. Ne znam koliko je to iznutra izolovano, zato pitam...
Ajde da malo pojasnim.
Vozio do nedavno.Očekivao sam još juče.
Hvala veliko. Sad je jasno, niskonaponski pa su mere predostrožnosti još jače na visokonaponskom i automatski spušta pantograf. Nisam znao da voziš baš te rvr vagone.