DzonTravolta
Expert
- Učlanjen(a)
- 26.07.2015.
- Poruke
- 6.207
- Pohvaljen
- 8.179
Ispricacu vam jednu istinitu moju pricu od pre 10 godina koja je dobra paralela sa ovim Nokijevim iskustvom
Radio sam neko ispitivanje u Tehnocentru Renault u gradu Guyancourt u okolini Pariza, to je glavna centrala gde se dizajniraju svi Renault automobili.
U sklopu mog posla dobio sam karticu koja mi je omogucila da otvaram vrata u svim prostorijama gde sam morao da intervenisem.
Kako sam bio radoznao, pokusao sam da otvorim vrata sa tom karticom i koja nisu bila u mojoj zoni intervencije i gle cuda, funkcionisalo je....
Kad sam shvatio da su mi dali karticu koja otvara sva vrata unutar Tehnocentra (jer tamo neko nije razmisljao da mi je odblokirao sve) onda sam resio da se pretvorim u Spasiotekt 007 i da u petak uvece pred kraj smene pokusam da uradim nesto potpuno ludo, da udjem u najtajniju zonu koja je apsolutno zabranjena vecini zaposlenima a to je zona gde se proizvode i drze prototipi koja ima strogo zabranjen i kontrolisan pristup, cuveni Design Center Renault.
Stignem pred vrata, prislonim karticu, cuje se zvuk i vrata se otvore. Pred mojim ocima prizor iz filmova, prototi automobila koji jos nisu ni izasli u prozivodnju. Neki lik je radio za kompjuterom ali mi je bio okrenutih ledja i u nekom staklenom boksu, ja sam se tu usunjao i prosao svuda okolo da pogledam sta sve tu ima. Naravno na takvom mestu NE POSTOJE kamere da ne bi procurele slike prototipa to sam sve prekontrolisao pre nego sto sam zakoracio dalje od vrata.
Zadrzao sam se nekoliko minuta koliko me drzao adrenalin znajuci da sam video nesto sto obicni smrtnici nece nikad moci da vide i nisam se ni setio da slikam bilo sta koliko sam bio uzbudjen i uplasen da me ne uhvate istovremeno (ni dan danas ne mogu da prezalim sto nisam ovekovecio taj trenutak)
E sad da li sam ucinio krivicno delo, ne znam, prosudite sami...
U svakom slucaju izasao sam i niko me nikad nije proganjao, trazio niti saznao da sam bio tamo.
To je ovaj prostor (slika sa neta):
Vise o prostoru koji je vas drugar spasiotekt posetio...
![]()
Renault's secret prototype factory in the Technocentre
Renault's secret factory within the Technocentre where prototypes of future models are built and manufacturing processes also tested.www.motaauto.com
Pogledajte prilog 247729
Извињавамо, ал' немој да ти се понови.Izvinjavam se za loš kvalitet fotke.
Javila se kamera sa NokijeKinez danas kroz Kisač ka Subotici.
Probna vožnja.
Izvinjavam se za loš kvalitet fotke.
Pogledajte prilog 247926
Tako je, Novim redom vožnje je predviđeno da u turnusu rade 3 garniture umesto 2 kao u prošlom, istovremeno 2 garniture iz Želvoza su na reklamacijskoj opravci već godinu dana i nastao je haos. S obzirom da su Hrvatske izrabovane, znaju da otkažu često. Lapovo je uzelo Zaječaru jednu 711, te je tu samo još 711 073 / 074 u ZA.
Može sve lepo da se pokrije sa 2 garniture:
Turnus garniture 1:
Niš - Zaječar 6:00
Zaječar - Niš 14:30
Niš - Zaječar 17:00
Turnus garniture 2:
Zaječar - Niš 6:20
Niš - Zaječar 10:00
Zaječar - Niš 18:00
Taj treći par je opipljiv, jer Infra ne želi da trasu, jer je mali broj stanica posednuto i ne žele da teretni saobraćaj trpi, a itekako je potreban.
Ovim prvim ovogodišnjim nacrtom RV-a, vraćen je turnus sa dve garniture, ali i opet samo 2 para, i povećana je brzina između Grljana i Minićeva te će Zaječar - Niš biti 2h 45 minuta. Ali to tek od Decembra.
Znam osobu u Zaječaru koja je šef OJ za prevoz putnika, žena se trudi i žali, ali džaba briga ih za Istok. Nemam ni više ni snage ni živaca da se nerviram
Šta se sad dešava, sad nema uopšte polazaka?
Вожња је била само у недељу.Хоће ли се можда кинез возити и данас према Суботици да га можда сачекам у Врбасу?
Ruska 711 073 / 074 se uputila na zamenu točkova, to je stari problem sa njima u Istočnoj Srbiji, jer se troše prebrzo zbog mali radijusa krivina. Čeka se Lapovačka zamena, ali oni kasne sa upućivanjem.
Za dve Želvoz garniture je opšte poznato, i njihova sudbina je sada krajnje upitna, evo danas 001 tačno godinu dana kako ne radi.
Što se tiče Hrvatskih, 010 je imala havariju na motoru, vidim na spisku mora zamena pumpe, cilindra glave.... Ostalo radi.
Jedina relacija koja funkcioniše svakodnevno je ka Prahovu, jer su se IŽS, SKG pobunili kako osoblje nema prevoz do posla, istovremeno su stigli dopisi i od Opštine Negotin i par sela sa žalbama, sada u letnjoj sezoni ima stranaca, dosta njih biciklo turista koji se uzdaju u voz na toj relaciji.
Sto puta im je rečeno da se vidi i privremeno ukine relacija ka Majdanpeku, jer putnika skoro da nema, a ta pruga uništava DMV, ali džaba tera se neki inat, a inat Srbinu ništa nikada dobro nije doneo..