Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Ja sam sa Nokijem vodio jako žustre diskusije oko toga, ali ovde je delimično u pravu.
Ako app radi loše, ako kdk i dalje ne žele da rade svoj posao, ne mogu ga puno kriviti, Na neki način on otkriva rupe u sistemu što i nije nužno loše.
 
Ispricacu vam jednu istinitu moju pricu od pre 10 godina koja je dobra paralela sa ovim Nokijevim iskustvom

Radio sam neko ispitivanje u Tehnocentru Renault u gradu Guyancourt u okolini Pariza, to je glavna centrala gde se dizajniraju svi Renault automobili.
U sklopu mog posla dobio sam karticu koja mi je omogucila da otvaram vrata u svim prostorijama gde sam morao da intervenisem.

Kako sam bio radoznao, pokusao sam da otvorim vrata sa tom karticom i koja nisu bila u mojoj zoni intervencije i gle cuda, funkcionisalo je....

Kad sam shvatio da su mi dali karticu koja otvara sva vrata unutar Tehnocentra (jer tamo neko nije razmisljao da mi je odblokirao sve) onda sam resio da se pretvorim u Spasiotekt 007 i da u petak uvece pred kraj smene pokusam da uradim nesto potpuno ludo, da udjem u najtajniju zonu koja je apsolutno zabranjena vecini zaposlenima a to je zona gde se proizvode i drze prototipi koja ima strogo zabranjen i kontrolisan pristup, cuveni Design Center Renault.
Stignem pred vrata, prislonim karticu, cuje se zvuk i vrata se otvore. Pred mojim ocima prizor iz filmova, prototi automobila koji jos nisu ni izasli u prozivodnju. Neki lik je radio za kompjuterom ali mi je bio okrenutih ledja i u nekom staklenom boksu, ja sam se tu usunjao i prosao svuda okolo da pogledam sta sve tu ima. Naravno na takvom mestu NE POSTOJE kamere da ne bi procurele slike prototipa to sam sve prekontrolisao pre nego sto sam zakoracio dalje od vrata.
Zadrzao sam se nekoliko minuta koliko me drzao adrenalin znajuci da sam video nesto sto obicni smrtnici nece nikad moci da vide i nisam se ni setio da slikam bilo sta koliko sam bio uzbudjen i uplasen da me ne uhvate istovremeno (ni dan danas ne mogu da prezalim sto nisam ovekovecio taj trenutak)
E sad da li sam ucinio krivicno delo, ne znam, prosudite sami...
U svakom slucaju izasao sam i niko me nikad nije proganjao, trazio niti saznao da sam bio tamo.

To je ovaj prostor (slika sa neta):

Vise o prostoru koji je vas drugar spasiotekt posetio...

pole-design-renault-12.jpg
 
Poslednja izmena:
Krivično delo ne deluje da jeste, propust je na njihovoj strani a na tvojoj disciplinska odgovornost u vezi sa radom i najteža sankcija bi ti bila neka radnopravna mera do otkaza.

A da je splet okolnosti bio drugačiji naravno da je moglo doći i do krivičnog dela ali kako si opisao nije.

Često ljudi na poslu dožive slične priče pa sam tako i ja tokom popisa imovine u velikoj državnoj firmi imao privremenu karticu za neke restriktivne zone... iako se u popis više išlo "po kazni" i subotom ali onda otkriješ puno toga novog gde ranije nisi imao pristup... ipak dužan si da ćutiš o tome šta si sve video...
 
Ispricacu vam jednu istinitu moju pricu od pre 10 godina koja je dobra paralela sa ovim Nokijevim iskustvom

Radio sam neko ispitivanje u Tehnocentru Renault u gradu Guyancourt u okolini Pariza, to je glavna centrala gde se dizajniraju svi Renault automobili.
U sklopu mog posla dobio sam karticu koja mi je omogucila da otvaram vrata u svim prostorijama gde sam morao da intervenisem.

Kako sam bio radoznao, pokusao sam da otvorim vrata sa tom karticom i koja nisu bila u mojoj zoni intervencije i gle cuda, funkcionisalo je....

Kad sam shvatio da su mi dali karticu koja otvara sva vrata unutar Tehnocentra (jer tamo neko nije razmisljao da mi je odblokirao sve) onda sam resio da se pretvorim u Spasiotekt 007 i da u petak uvece pred kraj smene pokusam da uradim nesto potpuno ludo, da udjem u najtajniju zonu koja je apsolutno zabranjena vecini zaposlenima a to je zona gde se proizvode i drze prototipi koja ima strogo zabranjen i kontrolisan pristup, cuveni Design Center Renault.
Stignem pred vrata, prislonim karticu, cuje se zvuk i vrata se otvore. Pred mojim ocima prizor iz filmova, prototi automobila koji jos nisu ni izasli u prozivodnju. Neki lik je radio za kompjuterom ali mi je bio okrenutih ledja i u nekom staklenom boksu, ja sam se tu usunjao i prosao svuda okolo da pogledam sta sve tu ima. Naravno na takvom mestu NE POSTOJE kamere da ne bi procurele slike prototipa to sam sve prekontrolisao pre nego sto sam zakoracio dalje od vrata.
Zadrzao sam se nekoliko minuta koliko me drzao adrenalin znajuci da sam video nesto sto obicni smrtnici nece nikad moci da vide i nisam se ni setio da slikam bilo sta koliko sam bio uzbudjen i uplasen da me ne uhvate istovremeno (ni dan danas ne mogu da prezalim sto nisam ovekovecio taj trenutak)
E sad da li sam ucinio krivicno delo, ne znam, prosudite sami...
U svakom slucaju izasao sam i niko me nikad nije proganjao, trazio niti saznao da sam bio tamo.

To je ovaj prostor (slika sa neta):

Vise o prostoru koji je vas drugar spasiotekt posetio...

Pogledajte prilog 247729

Pozdrav,

A tek plavo-zelena propusnica tokom snimanja dokumentarca u štabu NATO-a u Remsu, 2018te god...svašta čovek vidi i niko ga ne dira, naročito kada se kreće u 'pixel' majici...

pozdrav,

Petar
 
Optima je izgleda izgubila strpljenje sa nama, još da dodam i SV lokomotive uvek spremne da defektiraju, užas.
1000061235.jpg


Juče Barac golemo kasni sa polazne u Zemunu zbog vagona, i hajde da je prvi put, nego već ko zna koji ove godine, nerviranje, dreka, svađa, gužva....
I posle se čudite što nemamo međunarodni saobraćaj.
 
Чудно ми је да Оптиму не шаљу преко Румуније и Мађарске, брже би стигли до Аустрије због боље инфраструктуре, а и не би напуштали ЕУ после уласка у Бугарску.

Иначе, и ја сам нашао пропуст код Србијавоза при продаји карата преко Интернета - можете да укуцате било који број (а они су издавани по редоследу, тј. нису насумични) активне К-13 легитимације и да добијете јефтинију карту. 99% кондуктера не жели да проверава легитимације, а онај 1% ће само овлаш погледати. И још један технички пропуст - када преко апликације унесете било који број легитимације сервер у одговору даје и име, презиме и број мобилног телефона повезаног са легитимацијом, што не би требало да буде случај.
 
Хоће ли се можда кинез возити и данас према Суботици да га можда сачекам у Врбасу?
 
Tako je, Novim redom vožnje je predviđeno da u turnusu rade 3 garniture umesto 2 kao u prošlom, istovremeno 2 garniture iz Želvoza su na reklamacijskoj opravci već godinu dana i nastao je haos. S obzirom da su Hrvatske izrabovane, znaju da otkažu često. Lapovo je uzelo Zaječaru jednu 711, te je tu samo još 711 073 / 074 u ZA.

Može sve lepo da se pokrije sa 2 garniture:

Turnus garniture 1:

Niš - Zaječar 6:00
Zaječar - Niš 14:30
Niš - Zaječar 17:00

Turnus garniture 2:

Zaječar - Niš 6:20
Niš - Zaječar 10:00
Zaječar - Niš 18:00

Taj treći par je opipljiv, jer Infra ne želi da trasu, jer je mali broj stanica posednuto i ne žele da teretni saobraćaj trpi, a itekako je potreban.

Ovim prvim ovogodišnjim nacrtom RV-a, vraćen je turnus sa dve garniture, ali i opet samo 2 para, i povećana je brzina između Grljana i Minićeva te će Zaječar - Niš biti 2h 45 minuta. Ali to tek od Decembra.
Znam osobu u Zaječaru koja je šef OJ za prevoz putnika, žena se trudi i žali, ali džaba briga ih za Istok. Nemam ni više ni snage ni živaca da se nerviram

Opet su jutros otkazali jutarnji polazak Niš-Zaječar, iako su karte uredno prodavane u aplikaciji. Ja se sad pitam da li ima smisla čekati onaj u 15:20, pošto su ovi na niškoj stanici nepouzdani sa informacijama.

Nakon što sam se žalio prošlog puta, prvo su sklonili podnevni polazak iz aplikacije na par dana, a onda su ga vratili. Prošlog meseca sam se vozio tim jutarnjim, bila je ruska kompozicija, govorili su da je sada sve uspostavljeno i da radi kako treba. Ali evo koliko je to dugo trajalo.

Nije mi jasno stvarno, zašto oglašavaju uslugu koju ne mogu da pruže.
 
I dodatak, kažu nema ni ovaj u 15:20, ni sutra ništa. Šta se sad dešava, sad nema uopšte polazaka?
 
Zadnjih 10 dana otkazuju najčešće popodnevni voz za Niš. Situacija je teška rade samo dve šveđanke plus ruski. Zadnjih dana su Niški popodnevni otkazivali da bi onda ruski slali za Majdanpek. Polazio je sa par putnika, vraćao se sa MV i kondukterom. Ruski se vucarao posle na kanalu u depou da bi prekjuče veče otišao za Niš. Temperature su takođe velike a ruskom su hladnjaci dole sa strane kao smetlište puni đubreta kojekakvog uz malo sreće i crknutu životinju bi neko našao na rešetci. Sve u svemu haos je sa redom vožnje i ne može se pouzdati u njega samo RV na sajtu SV i šta ti dođe na stanicu su validni. Ali moram da pohvalim RTL jako pouzdano vuče kontejnere sa koncentratom rude bakra za Bor 😁
 
Našao sam red vožnje iz 95/96. Ako neko ima želju da pročita polaske za neku konkretnu prugu neka javne da okačim.
 
Šta se sad dešava, sad nema uopšte polazaka?

Ruska 711 073 / 074 se uputila na zamenu točkova, to je stari problem sa njima u Istočnoj Srbiji, jer se troše prebrzo zbog mali radijusa krivina. Čeka se Lapovačka zamena, ali oni kasne sa upućivanjem.
Za dve Želvoz garniture je opšte poznato, i njihova sudbina je sada krajnje upitna, evo danas 001 tačno godinu dana kako ne radi.
Što se tiče Hrvatskih, 010 je imala havariju na motoru, vidim na spisku mora zamena pumpe, cilindra glave.... Ostalo radi.

Jedina relacija koja funkcioniše svakodnevno je ka Prahovu, jer su se IŽS, SKG pobunili kako osoblje nema prevoz do posla, istovremeno su stigli dopisi i od Opštine Negotin i par sela sa žalbama, sada u letnjoj sezoni ima stranaca, dosta njih biciklo turista koji se uzdaju u voz na toj relaciji.

Sto puta im je rečeno da se vidi i privremeno ukine relacija ka Majdanpeku, jer putnika skoro da nema, a ta pruga uništava DMV, ali džaba tera se neki inat, a inat Srbinu ništa nikada dobro nije doneo..
 
Vrh