Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj


Kažu Mađari do kraja godine do Budimpešte. Hoće da organizuju graničnu kontrolu u toku kretanja voza. Alal vera da su odustali od one sulude Vesićeve ideje. Ustvari, to verovatno nikad nije bila ni ideja nego Vesićevo trabunjanje.
 
Jel bi to značilo da carinici od Beograda šetaju vozom, ili ulaze tek u Subotici?

Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
 
Na 461-011 je zablokirala VI osovina. S obzirom da lok nije mogla do Zemuna, radovi na obrtnom postolju su morali da se izvedu na otvoreno uz pomoć pomoćnog voza.

Ne znam ko je autor fotografija, dobio sam ih u inbox..

1000056181.jpg

1000056182.jpg

1000056183.jpg
 

Kažu Mađari do kraja godine do Budimpešte. Hoće da organizuju graničnu kontrolu u toku kretanja voza. Alal vera da su odustali od one sulude Vesićeve ideje. Ustvari, to verovatno nikad nije bila ni ideja nego Vesićevo trabunjanje.

Guangzhou / Shenzen/ Hongkong imaju granicni prelaz samo u Honkongu. Voz ide brzo, jedna granična kontrola nakon izlaska iz voza.

Za tako nešto bi se trebalo u Pešti napraviti poseban peron :)
 
Guangzhou / Shenzen/ Hongkong imaju granicni prelaz samo u Honkongu. Voz ide brzo, jedna granična kontrola nakon izlaska iz voza.

Za tako nešto bi se trebalo u Pešti napraviti poseban peron :)

More, neće Mađari rezervisati i ograđivati jedan peron za beogradske vozove na inače prebukiranom Keletiju. Not gonna happen. Ne postoji nikakav opravdan razlog za tako nešto.
 
HK je kao nezavisna republika u sklopu konfederacije. Samo je diplomatski i vojni sistem Kineski.
 
Svakako se ništa od toga ne bi desilo, niti ima smisla da voz nigde ne staje od Beograda do Budimpešte ili da nigde ne staje u Mađarskoj. Još po prošlogodišnjem nacrtu reda vožnje je predviđeno bilo da vozovi iz Srbije imaju zaustavljanja u Kelebiji, Kiskunhalasu i Kunszentmiklos-Tass.

Ono što vidim u redovima vožnje i po prodaji karata u Mađarskoj je da za stanicu Kiskunhalas koja je obuhvaćena radovima 7. jula kreće redovno saobraćaj na liniji Baja - Kiskunhalas - Kiskunfélegyháza.

Za čitavu trasu Budapest - Kunszentmiklos-Tass - Kelebia i dalje stoji da je u prekidu saobraćaj do 7. jula, međutim, zasad nema nikakvih potvrda o ikakvom potencijalnom saobraćaju, plus stoje priče da imaju problema sa signalizacijom i da će od 7. jula biti moguć saobraćaj max 100km/h. Što je inače već po prošlogodišnjem rasporedu bilo predviđeno.
 
Na 461-011 je zablokirala VI osovina. S obzirom da lok nije mogla do Zemuna, radovi na obrtnom postolju su morali da se izvedu na otvoreno uz pomoć pomoćnog voza.

Ne znam ko je autor fotografija, dobio sam ih u inbox..
Ne mogu da skontam na kom koloseku se ovo odvija, ne vidi se mreža nigde.


Edit, sad kontam, tamo na ovim teretnim kolosecima iza gde ne prilaze prolazni vozovi.
 
Odgovorili mi iz jedinog DB-a koji priznajem :)

Thank you for your interest in our vehicles.

I’m contacting you to inform about the units Lint 27. We have 9 x DMU in our stabled place available for sale. Furthermore, we don’t have spart parts available. I suggest, you use one or two for spare part donor.

If you are interesting on the nine Lint 27, don’t hesitated to contact me. I would like to send you more information and we can visit the units on our stable place in Mukran.
 
Ima li smisla pazariti 9 kom?

Začkoljica su delovi, mada se može rešiti kanabilizacijom kao što je predložio Nemac.
Lint je iz 2000. godine, baziran na novijoj platformi koja se i dalje koristi širom Evrope, pa verujem da je i dalje dobar deo delova dostupan i na tržištu.

Ristivoje je u pravu, cena ovde igra, ovako je mač sa dve oštrice.
 
Vrh