Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Takođe pošto nisam dugo putovao vozom koja je poenta rekonstrukcije pruge Resnik-Valjevo ako i dalje od Resnika do Leskovca Kolubarskog se ide 65-70 km/h...

Takva je projektovana brzina. Resnik - Bela Reka 70 km/h / Bela Reka - Borak 85 km/h.
Teško da može brže od toga bez velikih ulaganja u trasu, jer je relativno težak teren.
 
Moje lično mišljenje kao nekoga ko je u ovoj tematici je da uopšte ne treba se baviti trasom ove pruge. Dosta je brdovito i bilo kakvo ulaganje bi proizvelo minimalne uštede u vremenu. Ono u šta treba ulagati jeste povećanje kapaciteta, dodavanje drugog koloseka do Valjeva i ugradnja APB. Takođe denivelacija i racionalizacija pružnih prelaza kojih do Valjeva ima izuzetno mnogo. Dugoročno je moguća gradnja nove trase, po mom mišljenju kao nastavak Obrenovačkog kraka
Obrenovac-Lajkovac-Gornji Milanovac-Čačak sa vezom na Barsku u Lajkovcu. Time bi se do Čačka stizalo za oko sat vremena (zavisno od brzine), a do Požege za oko sat i po. Ali ovakve egzibicije tek nakon vraćanja projektovanih brzina na barskoj i značajnog povećanja saobraćaja na istoj.
 
Već duže vreme ne radi kafić u IC Novi Sad(Petrovaradin) - Beograd, koji je razlog prestanka rada?
 
Već vidim novi NIMBY pokret, "Divci protiv ukidanje prelaza i podele sela".
То!
Најбоље да Вучић направи још један политички алтернативни покрет (контролисану опозицију), који би окупио све Србе око заједничког непријатеља: пруге.
Митрополит београдски је некад благословио телефонску везу Београд Ниш, па ето како Срби сад тртљају по телефону, а изгледа да пругу није. Остаде пруга, ђавоља работа ни крива ни дужна.
 
za manje od Mesec dana se očekuje još jedan prolazak, u pitanju je tura Pariz - Istanbul
Ne znam gde se mogu naći tačni podaci, ali na njihovom sajtu stoji
Istanbul-Pariz 18.5.
Pariz-Istanbul 24.5.
Venecija-Istanbul 27.8.
ili je u ponudi ono što je dostupno, a možda jednostavno rasprodati termini ni ne stoje na sajtu.
 
I ono što je bilo neminovano, danas se desilo

SKG Vectron u službi SV, jer SV nema ispravne lokomotive. Agencija bi trebalo za Bar.

1000055983.jpg
 
И нико не сноси одговорност:

1. Ни ММФ који је предложио
2. Ни Зорана која је то пролобирала и спровела
3. Ни премијер у Зораниној влади

Одлично. Бенефиције, високе плате, пенцзије, саветничка места. А одговорност за погрешне одлуке, за штету то не постоји. Демократија је по свему судећи добра за оне који се докопају власти.
 
Nismo mi sirotinja da kupujemo polovne vozove..to bi šapić rekao....

Zato umesto da BG-LO i BG-VŠ bude 15 polazaka dnevno kao Česi na većini pruga imamo 2 BG-LO, odnosno 6 BG-VŠ. Jer nismo sirotinja...A Česi su sirotinja jer kupuju polovno i imaju takt od sat vremena na gotovo svakoj pruzi.
 
DB prodaje jednodelne LINT-ove, serija D640. Proizvodnja 2000, tako da mogu još 20tak godina da peglaju.
U principu, odlična šansa za lokal i zamena za Švedove.


Pogledajte prilog 239042
Pogledajte prilog 239043

Stavljeni su i odlični vagoni za prodaju.
Pogledajte prilog 239044
Pogledajte prilog 239045
Kome javiti da se ovo kupi ne bi me čudilo da će uskoro znati da je već neko kupio
Dobro bi nam došlo sve
Vagoni za dnevni barac
Plus dmv za pojačavanje i otvaranje linija
 
Poslednja izmena:
Vrh