Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Obožavam ove nove perone koji izgledaju kao da su nasledje iz nekog prethodnog vremena preradjeno da bi bilo prilagodjeno potrebama 21. veka uz manjak finansijskih stredstava. Mislim ovaj beton na samom peronu na šta liči :censored:

Slika od: superstar

IMG20241226125819.jpg


I onda primer sa istog kontinenta (Austrija).

Neuer_Bahnsteig_des_Bahnhofes_Gmunden.JPG

 
Sklonjen je privremeno jer su imali problem sa ažuriranjem. Navodno ta neka služba u google-u koja je zadužena za ažuriranje toga ne radi sve do ne znam ni kog januara i do tada se ne mogu izmeniti polasci, ali mogu privremeno da se isključe da se ne bi stvarala konfuzija. To se moglo preduprediti da su im dostavili informacije dok je ta služba još uvek radila odnosno pre nego što je novi red vožnje stupio na snagu. A problem sa time je bio što infra nije izdavala konačne knjižice sve do kraja novembra i što niko nije znao da li će i kad će Subotica da krene, pa ni sam Srbijavoz. Čekali su sa objavom reda vožnje do poslednjeg momenta jer ni sami nisu znali kako će biti, i na kraju doveli sebe u problem sa google-om. Valjda će za sledeću godinu biti pametniji i ubaciti te izmene na vreme.
 
Наравно да је склоњен када је то Весићева створење а њега више нема.
 
Srbijavoz je pre nekoliko dana u Zaječaru organizovao novogodišnji voz.

Ništa sporno, da informacija o pokretanju takvog voza nije data javnosti i ceo događaj je ispao kao privatna žurka za decu zaposlenih.
Ali ni ovo ne bi bio toliki problem da voz za Niš nije otkazan istog dana zbog nedostatka sredstava, a vozno sredstvo je iskorišćeno za Novogodišnji voz.

Nerealno, Monti Pajton.
 
Да ли има новости са мађарске стране како напредује реконструкције пруге БГ-БУ? За БГ-СУ нећу више да питам.
 
Докле се стигло са тестовима у Чешкој?
 
Red vožnje na sajtu pun bugova, voz Subotica - Segedin ide na relaciji Subotica - Subotica, soko vozovi su prikazani do Subotice i slični ispadi.

Čitao na nekoj grupi na FB za Subotica - Segedin da su zbog tih grešaka na sajtu iz Srbijavoza govorili ljudima da voz zapravo ne ide za Segedin i slično...
 
Red vožnje na sajtu pun bugova, voz Subotica - Segedin ide na relaciji Subotica - Subotica, soko vozovi su prikazani do Subotice i slični ispadi.

Čitao na nekoj grupi na FB za Subotica - Segedin da su zbog tih grešaka na sajtu iz Srbijavoza govorili ljudima da voz zapravo ne ide za Segedin i slično...

Kako rekoše beše, uspešna firma? :ROFLMAO:
 
А по уговору, кад су дужни да заврше тестирање и објаве резултате?
Kada se svi testovi završe (jedan test se radi 3-5 puta, srednji broj je konačan rezultat), a ovaj Soko ima pečat da je sve u granicama tolerancije, onda se objavljuje. Dok se testovi ne završe, nema komentara u kojoj su fazi. A kupac otprilike zna šta se dešava. Oni koji treba da znaju u kojoj su fazi su CRRC Inženjeri i VUZ Velim.
 
Bukvalno kao vojna tajna

Pa nije. Stručnjaci znaju kakvi su testovi (kontaktna sila pantografa, potrošnja struje kada miruje (ovde postoji problem jer je kontaktna tačka KM i pantografa veoma mala i postoje problemi sa velikim strujama), brzina, električna kočnica i vratenje struje u KM, brzo kočenje, parking kočnica, simulacija delimičnih kvarova, elektromagnetne smetnje, merenje temperature ležajeva, kvazistatičke sile...), ali ako postoje problemi, o njima se ne govori javno, jer mogu štete proizvođaču, iako se mogu ispraviti.
Ali sve zavisi od proizvođača. Ako kupac zna kako sve funkcioniše u teoriji, onda mu proizvođač takođe govori više. Iskustva sa Kinezima u Češkoj? Ne govore mnogo. Sve zavisi o kakvom se ugovoru radi. Kupovina ili iznajmljivanje. Verovatno dok ne bude homologacije sve je stvar CRRC a ne SV. Ako ugovor ne kaže da Kinezi moraju da govore, onda neće. Osim ako predsednik AV ne zove Kinu. ;)
 
Докле се стигло са тестовима у Чешкој?
Sve što mogu da kažem je, do sada ništa strašno. Kasnije slede dinamične vožnje po Mađarskoj (ispitivanje rada sigurnosnih uređaja...). Za Srbiju ove vožnje neće biti problem (ni Vectron, ni Stadler, ni privatni prevoznici nisu imali problema), ali u Mađarskoj to ide sporo. Voz je dobar za mašinovođu, spojiti dva u sinhron je u redu. Naravno, sve je novo. Ako nema održavanja, znamo kako će biti. Za putnički prostor ne mogu ništa da kažem, jer ne mogu da probam.
 
Vrh