Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Iz MÁV povodom godišnjice otvaranja linije Subotica - Segedin kažu da će do proleća biti gotovi svi radovi na mađarskoj strani, te da će svi polasci od proleća biti rađeni elektromotornim vozovima uz skraćeno vreme putovanja. Tada je verovatno moguće i bolje uklapanje sa redom vožnje za Beograd - Suboticu i Segedin - Budimpešta.
 
Несхватљиво ми је да се не пушта воз за Будимпешту, заиста.

Већ сам објаснио зашто. Србијавоз неће имати возна средства до хомологације кинеског Сокола и доласка преосталих 4.
 
Iz MÁV povodom godišnjice otvaranja linije Subotica - Segedin kažu da će do proleća biti gotovi svi radovi na mađarskoj strani, te da će svi polasci od proleća biti rađeni elektromotornim vozovima uz skraćeno vreme putovanja. Tada je verovatno moguće i bolje uklapanje sa redom vožnje za Beograd - Suboticu i Segedin - Budimpešta.
Значи, ништа од 2026?
 
Да ли неко зна, до које тачке је дошло испитивање кинеских сокола?
 
Значи, ништа од 2026?
Mislim da je ovo u vezi sa linijom Subotica - Segedin. Segedin nije stanica na pruzi Beograd - Budimpesta. Do pustanja barem jednog koloseka, jedino moguce poboljsanje je bolji vozni red na liniji Subotica - Segedin, i neki minut krace putovanje.
 
Jeste samo jedan isporucen i na ispitivanju, ali to ispitivanje vazi za sve njih.

Знам. Свакако, док први не добије дозволу за Србију и Мађарску и остали не стигну или Мађари не ослободе који Akiem ES64U2 да вози за Београд са њиховим вагонима нема воза Београд - Будимпешта.
 
Poslednja izmena:
Od stanice Crveni Krst već postoji frekventna autobuska linija koja za 5 minuta stiže do aerodroma.
Mogu da postave i to stajalište kod Aerodroma ako već žele.

Doslovno niko ne kuka na povezanost sa aerodromom osim Grmuše, koji u stvari ovu zamisao provlači kroz svoju bolesnu agendu "železnica okov Grada".
 
Наставак зликовачке агенде уништења свих јавних сервиса у држави. Народ да не прилази центру, само службене шкоде и бесни џипови партијске клијентеле!

Опробани рецепт из Османског царства, пардон Београда биће примењен на остале градове. СНС дахије у центар, србаљ у блатиште периферије без ичега.
Опуштено, за 350 година ћемо устати и биће боље.
 
Srećom se grad ne pita tu mnogo, krak ka Dimitrovgradu kroz grad se može ukinuti, ostatak mora da ostane i mislim da ministarstvo tu ne dozvoljava ukidanje tog dela čvora. Postojeća putnička stanica se može downgradeovati, ali mora ostati za prijem/otpremu putnika. Nek glavna formalno bude kod Aerodroma, nije problem.
 
Проблем је.
Zašto? Pa i u Beogradu je Beograd Centar glavna, ali svi ili skoro svi vozovi se zaustavljaju i na Novom Beogradu. Putnika baš briga da li stanica ima "Centar" u imenu već koju vozovi tu stanicu opslužuju. Nišu treba 2 ravnopravne stanice, jedna kod Aerodroma (zbog Aerodroma) i jedna u gradu. Takođe joj je potrebno stajalište u samom centru koju bi opsluživali lokalni vozovi.
 
Sa presedanjem u Subotici i Segedinu:

Beograd Centar 6.00, Subotica 7.19/7.37, Szeged 9.02/9.44, Budapest-Nyugati 12.09
Beograd Centar 12.00, Subotica 13.19/13.37, Szeged 15.02/15.44, Budapest-Nyugati 18.09

Budapest-Nyugati 5.50, Szeged 8.16/8.58, Subotica 10.24/11.00, Beograd Centar 12.38
Budapest-Nyugati 11.50, Szeged 14.16/14.58, Subotica 16.24/17.00, Beograd Centar 18.38
Budapest-Nyugati 14.50, Szeged 17.16/17.58, Subotica 19.24/20.00, Beograd Centar 21.19
 
Vrh