Oni vise na nekim platnenim trakama.У западној Европи саобраћају спаваћи вагони стари и 70 година и нисам чуо за случај да је неки "пао".
Deluje opasno.
Oni vise na nekim platnenim trakama.У западној Европи саобраћају спаваћи вагони стари и 70 година и нисам чуо за случај да је неки "пао".
Несхватљиво ми је да се не пушта воз за Будимпешту, заиста.
Значи, ништа од 2026?Iz MÁV povodom godišnjice otvaranja linije Subotica - Segedin kažu da će do proleća biti gotovi svi radovi na mađarskoj strani, te da će svi polasci od proleća biti rađeni elektromotornim vozovima uz skraćeno vreme putovanja. Tada je verovatno moguće i bolje uklapanje sa redom vožnje za Beograd - Suboticu i Segedin - Budimpešta.
Mislim da je ovo u vezi sa linijom Subotica - Segedin. Segedin nije stanica na pruzi Beograd - Budimpesta. Do pustanja barem jednog koloseka, jedino moguce poboljsanje je bolji vozni red na liniji Subotica - Segedin, i neki minut krace putovanje.Значи, ништа од 2026?
Да ли неко зна, до које тачке је дошло испитивање кинеских сокола?
Jeste samo jedan isporucen i na ispitivanju, ali to ispitivanje vazi za sve njih.Кинеског Сокола. Само један је испоручен до сад.
Jeste samo jedan isporucen i na ispitivanju, ali to ispitivanje vazi za sve njih.
Наставак зликовачке агенде уништења свих јавних сервиса у држави. Народ да не прилази центру, само службене шкоде и бесни џипови партијске клијентеле!
Zašto? Pa i u Beogradu je Beograd Centar glavna, ali svi ili skoro svi vozovi se zaustavljaju i na Novom Beogradu. Putnika baš briga da li stanica ima "Centar" u imenu već koju vozovi tu stanicu opslužuju. Nišu treba 2 ravnopravne stanice, jedna kod Aerodroma (zbog Aerodroma) i jedna u gradu. Takođe joj je potrebno stajalište u samom centru koju bi opsluživali lokalni vozovi.Проблем је.