Austin Milbarge
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 25.04.2024.
- Poruke
- 530
- Pohvaljen
- 1.588
A da li je istina da će stanica na aerodromu zapravo biti 500-1000m od aerodromskog terminala? Kako i zašto tako?
Nada da neko tamo razmišlja logično poslednja umire. Za događaje sajmova i utakmica, drumska obilaznica se koristi da razveze ove koji nisu iz Beograda, ali zato pruga ne. Obilaznica jeste u jadnom stanju, ali dovesti je u red nije megaprojekat. Čak i na mostu preko Save, stubovi su rađeni ta dva koloseka. U svetu ima dosta specijalnih stanica ili dodatnih perona koji se koriste samo za utakmice ili sajamske događaje.Да ли ће пруга за Нац. стадион бити повезана на железничку обилазницу која је буквално ту одмах? Реално би се могла направити кружна линија.
Да ли би шатл трамвај нормалног колосека био глупа алтернатива?Valjda će onda neki šatl bus prevoziti putnike do terminala.
Gde ćeš da održavaš vozila? Mislim da je bolji autobus.Да ли би шатл трамвај нормалног колосека био глупа алтернатива?
Depo za 2-3 vozila se jednostavno ne isplati.Мини депо у зони ЖС.
А да буде и линија даље до центра Сурчина?Depo za 2-3 vozila se jednostavno ne isplati.
Pomereno otvaranje sa 24og na 8. decembar (provereno)
Ne brini se nije tad već 14.12Што је и логично, с обзиром да је тад смена годишњег реда вожње. Да је путнички саобраћај Београд - Суботица пуштен 24. новембра настао би потпуни хаос у београдском чвору.
Ne brini se nije tad već 14.12
svakako je ti tačno definisano, novi red vožnje važi od 0:01 u nedelju.Онда би требало 15.12, пошто је 15.12. недеља.
Дешавало се пар пута дискрепанца у почетку важења реда вожње између истока и запада Европе. На истоку рачунају друга недеља (као дан) у децембру, а на западу други (цео) викенд у децембру.
Zar nije dugoročni plan da se aerodrom izmesti u Grmovac? Elem, najbolje rešenje je people mover kakav je na aerodromu u Kataru, samo ovde da bude pod vedrim nebom Žel. stanica - Terminal 1 - Terminal 2. Na samoj žel. stanici bi trebalo omogućiti baggage drop off kao i self check in automate, tako da ljudi budu mobilniji.Истина је. Па, морали би да копају испод писте и испод постојећег терминала ако би хтели пролазну пругу (чеона станица би могла да се доведе докле треба на стубовима), а хоће.
Е, сад, како се овде могло прочитати, пошто површинска траса те пруге омета планирано проширење (дуплирање) постојећег аеродрома у будућности, она је заправо привремена, па ће се, једном, градити тзв. перманентна, подземна, где би онда станица била веома близу будућег Терминала 3 (што се мене тиче, верујем да се ништа од тога неће десити).
To je samo rezervisan prostor za potencijalan buduću aerodrom. To će se možda graditi za 100 godina kad se napuni tesla (ne preterujem u proceni).Zar nije dugoročni plan da se aerodrom izmesti u Grmovac? Elem, najbolje rešenje je people mover kakav je na aerodromu u Kataru, samo ovde da bude pod vedrim nebom Žel. stanica - Terminal 1 - Terminal 2. Na samoj žel. stanici bi trebalo omogućiti baggage drop off kao i self check in automate, tako da ljudi budu mobilniji.
Ni u Njujorku ne ide metro do JFK aerodroma već se mora presedati na people mover.
БГ возом да заборави на ред вожње...
Znam da je ovo kratka distanca, zato sam i naveo Katar koji ima možda i najkraći people mover od svega nekoliko stotina metara. Mada i travelator može biti dobra ideja, samo što isto treba zatvoriti, napraviti praktično tunel na stubovima za dva travelatora i pešačenje,. pa ni to nije baš jeftina igračka u datim okolnostima.To je samo rezervisan prostor za potencijalan buduću aerodrom. To će se možda graditi za 100 godina kad se napuni tesla (ne preterujem u proceni).
Znači tamo negde 2130 možda budemo razmišljali o tome.
Što se tiče people movera, nije ovo neka preterana distanca. On se obično koristi kad je distanca dva tri četiri kilometara, ovde je svega 600m. Samo izgraditi podzemni pothodnik sa travelatorima, to je okvirno 5 min pešačenja. Dodatno mogu i komercijalni sadržaji. Način izgradnje je cut and cover, jeste da će biti poremećaja, ali jednom se odradi i stoji tu zauvek.