@CEBEP
Не знам зашто је тема коришћење картица, а није тема број радника на благајнама Србијавоза.
Већ сам писао раније, до јуче су се карте писале ручно, издавале на прастарим рачунарима, нису примали картице, није постојала онлајн продаја, а данас хоће само картице. Овакве промене не треба да буди нагле. Супермаркети су увели прве самоуслужне касе још пре 15 година па им не пада на памет да укидају плаћање готовином и редовне касе већ постепено уводе више самоуслужних.
Железнички саобраћај је услуга од јавног значаја, а Србијавоз је предузеће у власништву државе, тј. свих грађана и не треба да се понаша дискриминаторски.
Притом је Србијавоз недоследан. Не омогућава плаћање свих услуга картицом на апликацији и картомату већ само једносмерне и повратне карте у унутрашњем саобраћају.
Ја први не волим да стојим у реду и увек користим апликацију. Плаћам картицом кад год могу. Другима новац пребацујем електронски, помоћу банкарске апликације.
Али не улазим у то да ли други људи имају картицу, да ли је користе и да ли имају новца на њој. Живимо у земљи у којој се и даље плате масовно исплаћују делом на рачун, делом "на руке". У таквој ситуацији, врло лако се остане без пара на рачуну. Био сам и средњошколац и студент и знам како изгледа док немаш ништа на рачуну, а чекаш да ти легну прве рате кредита или стипендије. Исто тако знам да моје обе баке нису имале пензију па ни рачун у банци јер су биле домаћице.
Треба да будемо мало солидарнији, да покушамо понекад да гледамо свет и из туђе перспективе.