Boki123
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.02.2019.
- Poruke
- 2.247
- Pohvaljen
- 4.750
Zato što je firma koja je dostavila nove kartomate ponudila jeftiniju ponudu.Da, iz toga sledi pitanje sto je uopste bila potrebna nova vrsta kartomata
Zato što je firma koja je dostavila nove kartomate ponudila jeftiniju ponudu.Da, iz toga sledi pitanje sto je uopste bila potrebna nova vrsta kartomata
Зар се шверц не спречава већим бројем кондуктера и контролом карата? И довољним капацитетима возова како би кондуктери уопште могли да прођу кроз воз? Ја сам контролу у возу видео пре десетак година, још пре првих флиртова. Постоји ли уопште контрола карата у Србијавозу? Могли би мало да прођу у кроз возове.Отишли сте скроз ван суштине. Први, последњи и једини разлог зашто је ово уведено је да се спречи куповина карата у возу јер то отвара простор за шверц. Шверц који је обухватао по проценама Србијавоза између 30 и 50% путника на релацији БГ-НС. Што је превише, превише је. А најбоља услуга у земљи.
Исто би било и са аутоматом у возу. Могао бих нпр. да уђем у воз у Новом Саду, а да купим карту након Инђије кад ми се приближи кондуктер.
Е сад оно где су погрешили је што на картоматима не може да се плати кешом. Прошао тендер, ови су већ наручени и готово. Да може да се плати кешом на картомату, мера би била савршена.
Картомати без кеша су и рационални у неком смислу јер не морају да се допуњују и празне паре, не морају да се обезбеђују толико добро, итд.
Оно што могу спровести је омогућити да посредници продају карте уз малу накнаду. Довољно је да радник у оближњој трафици има андроид телефон и микро штампач. Изда ти карту, наплати накнаду од типа 50рсд за услугу и сви срећни.
Ништа их не спречава да ово ураде. Ја сам пријатељима овако накуповао ко зна колико карата. Ја искликћем у апликацији, они мени кеш у руке, ја њима пдф на воцап. Направити исто то, само са трафиком. Проблем решен за већину станица.
Путник који поседује возну карту за повратно путовање уз примену комерцијалнеповластице од 20% са назначеним бројем воза у одласку и повратку а користи неки другивоз, плаћа додатак у износу од 500,00 динара.
А у спецификацијама јавне набавке не може да се одреди како каромат треба да изгледа? Замисли да холандске железнице имају шарениш од картомата, а не своје карактеристичне плаво-жуте. У Србијавозу се све ради ад-хок, без икаквог плана. Булајић јесте агилнији и отворенији за јавност од претходних директора, али нешто стално шкрипи. Чини се да више ради на ПР-у него на суштинским побољшањима.Zato što je firma koja je dostavila nove kartomate ponudila jeftiniju ponudu.
Zašto nisu kao u početku sto se tice sokola puštali u voz samo ljude sa kartom i nema prodaje u sokolu samo kazna 5000 din ako se plati u roku 7 dana pola pa bi brzo uveli red znalo bi se da se u sokola ne ulazi bez karteОтишли сте скроз ван суштине. Први, последњи и једини разлог зашто је ово уведено је да се спречи куповина карата у возу јер то отвара простор за шверц. Шверц који је обухватао по проценама Србијавоза између 30 и 50% путника на релацији БГ-НС. Што је превише, превише је. А најбоља услуга у земљи.
Исто би било и са аутоматом у возу. Могао бих нпр. да уђем у воз у Новом Саду, а да купим карту након Инђије кад ми се приближи кондуктер.
Е сад оно где су погрешили је што на картоматима не може да се плати кешом. Прошао тендер, ови су већ наручени и готово. Да може да се плати кешом на картомату, мера би била савршена.
Картомати без кеша су и рационални у неком смислу јер не морају да се допуњују и празне паре, не морају да се обезбеђују толико добро, итд.
Оно што могу спровести је омогућити да посредници продају карте уз малу накнаду. Довољно је да радник у оближњој трафици има андроид телефон и микро штампач. Изда ти карту, наплати накнаду од типа 50рсд за услугу и сви срећни.
Ништа их не спречава да ово ураде. Ја сам пријатељима овако накуповао ко зна колико карата. Ја искликћем у апликацији, они мени кеш у руке, ја њима пдф на воцап. Направити исто то, само са трафиком. Проблем решен за већину станица.
Pa dobro sto jes jes, to je nesporno, ne bi vozile 60 godina da nije tako, kao i one bugarske slovačke i češke Škode, prematore su ali voze i dalje.
Istina madjari samo mogu da sanjaju brze pruge jer je prošao voz za tako nešto kod njih i nisu iskoristili priliku tako da su ostali u prošlom veku.
Зар се шверц не спречава већим бројем кондуктера и контролом карата? И довољним капацитетима возова како би кондуктери уопште могли да прођу кроз воз? Ја сам контролу у возу видео пре десетак година, још пре првих флиртова. Постоји ли уопште контрола карата у Србијавозу? Могли би мало да прођу у кроз возове.
Ја први плаћам картицом преко апликације, на благајни сам у претходне две године био трипут (а преко 250 пута сам куповао карту), двапут због повластице СРП плус и једанпут када апликција и картомати нису радили, али нисам ни за то да се на овакав начин кажњавају људи који не користе картице. Нека услов за наплату додатка буде само отворена благајна, не и постојање картомата.
До јуче су издавали карте ручно и на комодору 64, а данас хоће да дигитализују и геријатрију. Нека мало смање доживљај. И нека коначно омогуће да се преко апликације/сајта купују карте у межународном саобраћају, претплатне и групне карте, плаћају додаци за возове вишег тарифског ранга, оверавају повластице, купују резерације, бирају места итд.
Још једна глупост коју су увели:
Дакле, купиш повратну карту преко апликације/сајта, мораш да изабереш воз за повратак и на карти пише којим се возом враћаш. Уколико случајно желиш другим возом, а благајна не ради, плаћаш додатак од 500 динара јер на апликацији не може да се промени број воза (уколико је карта за регио) нити да се купи додатак за воз вишег тарифског ранга (прелазак са регио на регио експрес и интерсити), нити да се купи резервација (за интерсити).
Иначе, накнада за превоз бицикла је поскупела са 100 на 150 динара.
А у спецификацијама јавне набавке не може да се одреди како каромат треба да изгледа? Замисли да холандске железнице имају шарениш од картомата, а не своје карактеристичне плаво-жуте. У Србијавозу се све ради ад-хок, без икаквог плана. Булајић јесте агилнији и отворенији за јавност од претходних директора, али нешто стално шкрипи. Чини се да више ради на ПР-у него на суштинским побољшањима.
Нема шансе да имаш довољно кондуктера за ово. У Старој Пазови ти нпр. из воза изађе 80-100 људи и сличан број уђе, у Инђији ти уђе 100-120 и сличан број изађе. И тако на свакој станици. Време вожње између станица пар минута. Ако оставиш могућност куповине карте у возу наставиће људи да иду на варијанту "чекам кондуктера, па ако прође прође" и нема шансе да их све прегледаш. Требало би ти по 4 кондуктера по возу минимум, а и тада не би успели сваког да прегледају вероватно.Зар се шверц не спречава већим бројем кондуктера и контролом карата? И довољним капацитетима возова како би кондуктери уопште могли да прођу кроз воз?
Џабе контрола у овом случају. Ако ти дође контрола пре кондуктера ти само кажеш купујем карту код кондуктера а он још није био. Па, ти докажи за сваког путника на којој је станици ушао и да ли је кондуктер прошао. Са овим случајем ни контрола не би помогла ако би остала омогућена куповина у возу.Ја сам контролу у возу видео пре десетак година, још пре првих флиртова. Постоји ли уопште контрола карата у Србијавозу? Могли би мало да прођу у кроз возове.
Нема. Извукао сам извод из графикона само за ову релацију јер је ту интересовање највеће.Ima li još ovakvih tabela i za druge pravce osim BG-NS-SU ?
Тај сам. Више пута сам људима купио карту, а они су ми дали кеш.Па како се не нађе неки добар омладинац да купи карту телефоном баби са цегером, а баба му да кеш. Да ли смо се тако отуђили?
Делим мишљење да је ова мера уведена да се смањи шверц. Превише је људи у возовима без карте, а кондуктер губи време на итдавање истих јер су им терминали спори, па не стигне да прегледа карте добром делу путника. Ово је пре свега мера да се људи навикну и натерају да морају купити карту у возу.Отишли сте скроз ван суштине. Први, последњи и једини разлог зашто је ово уведено је да се спречи куповина карата у возу јер то отвара простор за шверц. Шверц који је обухватао по проценама Србијавоза између 30 и 50% путника на релацији БГ-НС. Што је превише, превише је. А најбоља услуга у земљи.
Исто би било и са аутоматом у возу. Могао бих нпр. да уђем у воз у Новом Саду, а да купим карту након Инђије кад ми се приближи кондуктер.
Е сад оно где су погрешили је што на картоматима не може да се плати кешом. Прошао тендер, ови су већ наручени и готово. Да може да се плати кешом на картомату, мера би била савршена.
Картомати без кеша су и рационални у неком смислу јер не морају да се допуњују и празне паре, не морају да се обезбеђују толико добро, итд.
Оно што могу спровести је омогућити да посредници продају карте уз малу накнаду. Довољно је да радник у оближњој трафици има андроид телефон и микро штампач. Изда ти карту, наплати накнаду од типа 50рсд за услугу и сви срећни.
Ништа их не спречава да ово ураде. Ја сам пријатељима овако накуповао ко зна колико карата. Ја искликћем у апликацији, они мени кеш у руке, ја њима пдф на воцап. Направити исто то, само са трафиком. Проблем решен за већину станица.
И сада постоји опција у апликацији да се купи карта за другу особу.Može da se uradi opcija u aplikaciji "kupovina karte za drugu osobu". Prilikom te opcije ukuca se broj lične karte / pasoša i navedeni dokument se pokaže kondukteru koji proveri ima li karte u sistemu vezane za taj broj dokumenta.
Решење шверца је кондуктер на вратима који те пита за карту или немогућност уласка на пероне без карте. Просто.Делим мишљење да је ова мера уведена да се смањи шверц. Превише је људи у возовима без карте, а кондуктер губи време на итдавање истих јер су им терминали спори, па не стигне да прегледа карте добром делу путника. Ово је пре свега мера да се људи навикну и натерају да морају купити карту у возу.
Znači minimum 4 konduktera na svakom vozu (8 za IC) i zadržavanje od po 4-5 minuta na svakoj međustanici.Решење шверца је кондуктер на вратима који те пита за карту или немогућност уласка на пероне без карте. Просто.
Kupovao sam puno puta karte preko app ljudima kojima je trebala hitno karta,i davali su mi kes,nekad ni ne uzmem ceo iznos. Nije problem meni,al mogli bi i drugi ljudi isto tako da im kupe. To je najnormalnija stvar.Па како се не нађе неки добар омладинац да купи карту телефоном баби са цегером, а баба му да кеш. Да ли смо се тако отуђили?
Sto li je uopste napravljen voz s hladnjacima na tako glupom mestu
Mogu zovnu ikarbus vide kako su oni podizali hladnjak kod 206 isto zbog uvlačenje lišća itd
Tamo pruga kod konstrukcija nije vožnja kroz pustinju i prasumuSto li je uopste napravljen voz s hladnjacima na tako glupom mestu
Дакле, купиш повратну карту преко апликације/сајта, мораш да изабереш воз за повратак и на карти пише којим се возом враћаш. Уколико случајно желиш другим возом, а благајна не ради, плаћаш додатак од 500 динара јер на апликацији не може да се промени број воза (уколико је карта за регио) нити да се купи додатак за воз вишег тарифског ранга (прелазак са регио на регио експрес и интерсити), нити да се купи резервација (за интерсити).