Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Na 4.1 0-12 između 3405 i 645 se vide redovno po dva vremena kod pojedinih stanica na Rex, tipa ne staje na Naumovicevo, i stanicama blizu NS. Na dosta drugih se čudno preklapaju brojevi jer je sve blizu.

Da, izgleda da nisam dobro pogledao. RegioEkspres vozovi iz Beograda sa brojem 640 do 657 staju posle Novog Sada na stanicama: Zmajevo, Vrbas, Lovćenac-Mali Iđoš, Bačka Topola, Žednik i na kraju Subotica. Tako da će do ovih mesta moći direktno da se dođe iz Beograda sa devet pari polazaka što je dobro.
Preskaču se stanice Kisač i Stepanovićevo. Tu će se gubiti mnogo putnika, međutim reč je o naseljima na teritoriji grada Novog Sada sa javnim autobuskim gradskim prevozom. Lično mislim da je velika greška što se preskaču.
 
Имам утисак да ИЖС лоше поставља приоритете, замајавају се са кречењем и столаријом по станицама уместо да среде пероне, колосеке и сигнализацију.
 
Problem je u signalizaciji od Ovče do Pančeva kao i u stanju samog koloseka. Lagane vožnje koje bi prouzrokovale moguće hronično kašnjenje koje bi se odrazilo i na ostatku trase ka NS-u.

Zašto je problem u stanju koloseka i signalizaciji od Ovče do Pančeva kada je pruga rekonstruisana pre par godina?

Du duše, havarije sa signalizacijom se sve češće dešavaju i na pruzi BG-NS, tako da i ne bi bila neka šteta.
 
Zašto je problem u stanju koloseka i signalizaciji od Ovče do Pančeva kada je pruga rekonstruisana pre par godina?

Du duše, havarije sa signalizacijom se sve češće dešavaju i na pruzi BG-NS, tako da i ne bi bila neka šteta.
I o5 sve to nema nikakve veze sa SV.
Sve to što ti pitaš je u nadležnosti IŽS.
 
Zašto je problem u stanju koloseka i signalizaciji od Ovče do Pančeva kada je pruga rekonstruisana pre par godina?
To šta je tu rađeno je za zatvor.
Od projekta, preko cene do izvođenja.

Ali ti je to zemlja Srbija, na brdovitom Balkanu. Opet kažem odeš na tehnički za auto, oni svašta gledaju. Nešto gradiš, uložiš zadnji evro, oni ti traže sve po propisu. Ali što je veći inveatitor to mu se više gleda kroz prste.

Meni nije jasno kako može pruga da se preda investitoru ako ne radi signalizacija i PP?
Ajde da ne idemo dalje sa pitanjima npr oko starog koloseka i Vmax.
 
До сада је била таква да се људи у Србијавозу (поготово они на вишим позицијама) хватају за главу на помен имена Инфра. Невероватан ниво и фрустрације и разочарања након што годинама наилазе на зид и одбојност на било који вид унапређења. И комуникација и сарадња су били никакви. Није било могуће неке најосновније ствари договорити са њима, као два света.

Инфра важи за појам државног предузећа за остала државна предузећа, посебан ниво јавашлука и распада. Не одговарају чак на контакте ни наших ни иностраних битних инстанци.
Џабе што СВ даје пријаве, предлоге, молбе за побољшања, све од мобилијара, информација на станицама, одржавања, начина конструкције реда вожње, када друга страна то не жели или не може да реши. Има и у Инфри добрих и стручних људи, свугде их има, али тај систем је невероватно труо.

Они треба да функционишу као уигран тим, као двоје колега што седи у истој канцеларији једно наспрам другог, или као нападачки двојац у фудбалу. А они... добро је да не треба дипломатска депеша да би се нешто искомуницирало.

Ово је било до недавно. Видећемо како ће бити са новим руководством инфре. Постоје информације да макар нови в.д. у Инфри жели да комуницира с СВом, што је похвално. Докле ће то довести и како ће се изборити са ситуацијом у фирми, остаје да се види.
 
Mali off topic, ali zanimljiva radio emisija sa BBC4 o glavnoj putničkoj liniji u UK, London - Mančester. Jedan od najzanimljivijih utisaka je isplata penala putnicima zbog kašnjenja/izmena/otkazivanja putovanja.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: bit
Hvala nemačkom stručnjaku što je konstatovao da je železnica u lošijem stanju nego kod njih, nadam se da se zapitao kako bi ta železnica izgledala da Nemačka nije podržala raspad države devedesetih.

Maksimum kao u Sloveniji, minimum kao u Makedoniji. Pošto na železnice ove dve republike raspad države nije mnogo uticao. ŽTP-i su imali popriličnu autonomiju za vreme SFRJ. Dakle i dalje daleko iza Češke, Slovačke, Poljske, Mađarske...
 
Hvala nemačkom stručnjaku što je konstatovao da je železnica u lošijem stanju nego kod njih, nadam se da se zapitao kako bi ta železnica izgledala da Nemačka nije podržala raspad države devedesetih.
Mi smo u miru 25 godina, više nego dovoljno vremena da železnice budu nekako OK. Nije do stranih faktora.
 
Vrh