Pa nisam mislio da se treba tu zaustaviti, vec raditi deo po deo do Kuršumlije, ali od nečega početi.Šta očekivatti kad se
Ne radi se linija za mesta od 5000 ljudi.
Pa nisam mislio da se treba tu zaustaviti, vec raditi deo po deo do Kuršumlije, ali od nečega početi.Šta očekivatti kad se
Ne radi se linija za mesta od 5000 ljudi.
Na 4.1 0-12 između 3405 i 645 se vide redovno po dva vremena kod pojedinih stanica na Rex, tipa ne staje na Naumovicevo, i stanicama blizu NS. Na dosta drugih se čudno preklapaju brojevi jer je sve blizu.
Штета, треба онда и то средити као и спорна стајалишта.Problem je u signalizaciji od Ovče do Pančeva kao i u stanju samog koloseka. Lagane vožnje koje bi prouzrokovale moguće hronično kašnjenje koje bi se odrazilo i na ostatku trase ka NS-u.
Da nece da je puste 15 septembra za da zeleznicaraOvo pošta Srbije objavljuje novu markicu?
Nije do SV-a. Potez je na infri.Штета, треба онда и то средити као и спорна стајалишта.
Problem je u signalizaciji od Ovče do Pančeva kao i u stanju samog koloseka. Lagane vožnje koje bi prouzrokovale moguće hronično kašnjenje koje bi se odrazilo i na ostatku trase ka NS-u.
I o5 sve to nema nikakve veze sa SV.Zašto je problem u stanju koloseka i signalizaciji od Ovče do Pančeva kada je pruga rekonstruisana pre par godina?
Du duše, havarije sa signalizacijom se sve češće dešavaju i na pruzi BG-NS, tako da i ne bi bila neka šteta.
A pojedinci još nisu razlučili u glavi da su IŽS i SV dve različite firme već devet godina.Србијавоз је талац ИЖС.
Нису само железнице, ако је за неку утеху.Nemački stručnjak: Železnice na Balkanu su beznadežan slučaj
"Balkanske zemlje su pomalo beznadežan slučaj za putovanje vozom", piše nemački dnevnik "Merkur", najčitaniji u Bavarskoj.www.021.rs
To šta je tu rađeno je za zatvor.Zašto je problem u stanju koloseka i signalizaciji od Ovče do Pančeva kada je pruga rekonstruisana pre par godina?
I o5 sve to nema nikakve veze sa SV.
Sve to što ti pitaš je u nadležnosti IŽS.
A pojedinci još nisu razlučili u glavi da su IŽS i SV dve različite firme već devet godina.
Нису само железнице, ако је за неку утеху.
Ako znaš onda je još gore. To znači da si zlonameran, maliciozan i da namerno zagušuješ temu pitanjima koje veze nemaju sa istom.Naravno da znam šta je SV, a šta IŽS i šta je čija nadležnost. No to nije razlog da izbegavaš odgovor.
Каква је у пракси комуникација и координација између два предузећа?A pojedinci još nisu razlučili u glavi da su IŽS i SV dve različite firme već devet godina.
Hvala nemačkom stručnjaku što je konstatovao da je železnica u lošijem stanju nego kod njih, nadam se da se zapitao kako bi ta železnica izgledala da Nemačka nije podržala raspad države devedesetih.Nemački stručnjak: Železnice na Balkanu su beznadežan slučaj
"Balkanske zemlje su pomalo beznadežan slučaj za putovanje vozom", piše nemački dnevnik "Merkur", najčitaniji u Bavarskoj.www.021.rs
Hvala nemačkom stručnjaku što je konstatovao da je železnica u lošijem stanju nego kod njih, nadam se da se zapitao kako bi ta železnica izgledala da Nemačka nije podržala raspad države devedesetih.
Mi smo u miru 25 godina, više nego dovoljno vremena da železnice budu nekako OK. Nije do stranih faktora.Hvala nemačkom stručnjaku što je konstatovao da je železnica u lošijem stanju nego kod njih, nadam se da se zapitao kako bi ta železnica izgledala da Nemačka nije podržala raspad države devedesetih.