Дошљак
Professional
- Učlanjen(a)
- 31.10.2014.
- Poruke
- 34.201
- Pohvaljen
- 57.076
Покер апарати.izgledaju kao automati za arkadne igre
Покер апарати.izgledaju kao automati za arkadne igre
da prihvatimo lepo raniji predlog da se automati stave u vozПокер апарати.
Koja je razlika u jednostavnosti ako voz polazi u 8:00 a ne u 8:20?Simetrija. Jednostavnost. A samim tim bolja primena u praksi. Ovo rešenje koje mi praktikujemo ne postoji nigde u svetu. Opet neki naš poluizum. Deluje mi da je jednostavno produkt neznanja, odnosno neko je implementirao nešto do pola jer nije dovoljno upoznat sa materijom. I kao što rekoh, ovo nije kompatibilno sa evropskim redom vožnje, te će ili morati da se menja kad se spoji pruga za Budimpeštu ili će u smeru Budimpešte voz da čeka u graničnoj stanici da se uklopi u evropski takt, što je besmisleno.
Koja je razlika u jednostavnosti ako voz polazi u 8:00 a ne u 8:20?
Zaista ne razumem a kako putnika me zanima.
Bukvalno zadnji dan pre polaska su ga skinuli sa sajta, kao i niški S-bahn, a bili ih stavili još u aprilu mesecu. Ajd ako železnički most na Toplici još nije završen, ali za neuvođenje voza za Zrenjanin zdravorazumsko opravdanje ne postoji, pogotovo ako su dobili tu garnituru od Rume, jedini razlog je očigledno što ne odgovara autobuskoj mafiji iz Pantransporta da im jeftiniji voz uzme ijednog putnika kojeg pljačkaju već 6 godina otkako putničkog saobraćaja na pruzi PA-ZR nema. GO SNS Pančevo je gori od Alibabe i 40 razbojnika.Izbrisan voz Beograd (Ovča) - Zrenjanin iz reda vožnje, izgleda da ne kreće sutra. A ja se ponadao da isprobam bici stazu Zrenjanin - Temišvar.
Dal to u stvarnosti više uopšte postoje, ili se jedina dva polaska na toj relaciji otkazuju 7 dana u nedelji, kao maltene svi dizelmotorni Re vozovi koje drži zloglasni depo u Lapovu?Ovaj voz je čak uspeo da skine sa trona sporosti i voz Jagodina - Kraljevo.
Upravo si dao sam sebi odgovor.Није ми јасно зашто нису Панвоз спојили са БГ-НС регио? И стварно срамота што Вук и Панчевац нису приоритетна стајалишта за сређивање, као нема се пара док се ради пруга за Јаково.
Ukoliko žele da koriste neki deo topličke pruge, po meni jedino normalno rešenje je da voz saobraća isključivo na relaciji Žitorađa-Niš, pa i zašto da ne DMV na relaciji Žitorađa-Niš-Knjaževac, s jednog kraja nišavskog okruga, na drugi, do prvih opštinskih centara van nišavskog okruga. Ovo od Prokuplja je nepotrebno, samo bi išao prazan...U nacrtu reda vožnje je i voz Niš - Prokuplje, koji od Doljevca do Prokuplja putuje neverovatnih 1h 24 min, deonicu dugu 22km, maksimalnom brzinom 20 km/h , do Niša je za 1h 44 min zahvaljujući novoj pruzi, ali ovo je poražavajuće.
Problem je u signalizaciji od Ovče do Pančeva kao i u stanju samog koloseka. Lagane vožnje koje bi prouzrokovale moguće hronično kašnjenje koje bi se odrazilo i na ostatku trase ka NS-u.Ако сам добро разумео, Панвоз ће да прескаче Вуков и Панчевац, шта је онда проблем да НС-БГ-ПА исто прескаче до сређивања перона?
Problem je u signalizaciji od Ovče do Pančeva kao i u stanju samog koloseka. Lagane vožnje koje bi prouzrokovale moguće hronično kašnjenje koje bi se odrazilo i na ostatku trase ka NS-u.
"sezonski" je veoma bitna klasifikacija u celoj ovoj priči.Zato Bijelopoljski sezonski Flirt produžili do Subotice...
Pa svaki drugi na relaciji BG - SU je Rex ne? Koliko vidim 3 minuta razlike ima do Novog Sada od Subotice u odnosu na putnički...Takođe mislim da je velika greška što nema nekoliko direktnih putničkih (Regio ili RegioExpres) vozova na celom prevoznom putu BG - SU.
Pa svaki drugi na relaciji BG - SU je Rex ne? Koliko vidim 3 minuta razlike ima do Novog Sada od Subotice u odnosu na putnički...
Na 4.1 0-12 između 3405 i 645 se vide redovno po dva vremena kod pojedinih stanica na Rex, tipa ne staje na Naumovicevo, i stanicama blizu NS. Na dosta drugih se čudno preklapaju brojevi jer je sve blizu.Koliko se ja razumem u grafikonu, da bi voz stajao na stanici mora da ima dva vremena na grafikonu, iznad i ispod horizontalne linije koja predstavlja stanicu/stajalište, kao prikaz vremena dolaska i polaska iz stanice.
Ukoliko žele da koriste neki deo topličke pruge, po meni jedino normalno rešenje je da voz saobraća isključivo na relaciji Žitorađa-Niš, pa i zašto da ne DMV na relaciji Žitorađa-Niš-Knjaževac, s jednog kraja nišavskog okruga, na drugi, do prvih opštinskih centara van nišavskog okruga. Ovo od Prokuplja je nepotrebno, samo bi išao prazan...
Ili za početak da rekonstruišu makar tih 10km i podignu brzinu sa 20km/h barem na 60
Људи, нема се пара!
Кредит не може да се дели на пројекте под које није дат тај исти кредит.
А својих пара нема јер нема производње. Све те силне инвестиције у нашем богаћењу не учествују
Takav voz je i sa trenutnom brzinom itekako konkurentan autobusu koji na relaciji Niš-Žitorađa putuje 50ak minuta. Deonica je među lakšima i sa kompletnim zatvorom pretpostavljam da bi se završila za nekoliko meseci. Svakako je Žitorađa Centar prva ukrsnica posle Doljevca. Plus bi povezali mesta između koja broje do 5000 stanovnika. Ali možemo samo da maštamoAko bi se radio gornji stroj moglo bi na 80, radijusi su na 350/300 tako da pruga sa minimalnom investicijom to dozvoljava.
Ne radi se linija za mesta od 5000 ljudi.povezali mesta između koja broje do 5000 stanovnika.