2010. je bilo max. 15-16 RVR u saobraćaju.Ne baratam brojkama ali čini mi se da svi Stadleri trenutno nisu premašili broj aktivnih RVR iz 2010.
Srbijavoz raspisao tender za redovnu opravku klimatizovanih putničkih kola tipa Z1 serije Bt i WR. Tačan broj kola koji je obuhvaćen ovom nabavkom je nepoznat. Procenjena vrednost nabavke je 150.000.000 dinara bez PDV-a, a rok za podnošenje ponuda je 20.08.2024.
Ко зна какво је стање по радионицама након реструктуирања, реорганизација и подела.
Ко зна какво је стање по радионицама након реструктуирања, реорганизација и подела.
Šta ti podrazumevaš pod ovim "najobičnija redovna opravka"???U pitanju je najobičnija redovna opravka/revizija nakon istrčavanja vagona koja bi trebala da se radi na svakih par godina, a ne ovako na svakih 10 godina sporadično...
Šta ti podrazumevaš pod ovim "najobičnija redovna opravka"???
Navodiš ljude na pogrešan zaključak.
NIKADA železnica nije radila revizije ovog tipa/obima u svojim radionicama /depoima, već u fabrikama za proizvodnju i remont vagona širom SFRJ.
Ključna reč je "najobičnija",kojom ti iz nekog razloga pokušavaš da minimalizuješ ono što se radi na tim kolima. Po tebi ispada da rade ono što bi morali da rade u depou ili kolskoj radionici.Podrazumevam ono što sam napisao, a to je da kad vagon istrči, upućuje se na reviziju, odnosno redovnu opravku. Ne razumem kako navodim na pogrešan zaključak. Čak sam i napisao u poslednjoj poruci isto što i ti u poslednjoj rečenici, a to je da su se redovne opravke uvek po pravilu radile u Želvozu i Goši, odnosno u radionicama koje nisu deo samih železnica.
Ključna reč je "najobičnija",kojom ti iz nekog razloga pokušavaš da minimalizuješ ono što se radi na tim kolima. Po tebi ispada da rade ono što bi morali da rade u depou ili kolskoj radionici.
Podsećaš na likove iz ULJŽ.
Ono kad je ULJŽ postao stvar za sprdnju.
Kad bi znao kakvi "lomovi" od ljudi tamo obitavaju ne bi ovo napisao.Pa kad se imaju dobre železnice, onda je i red da se sprda s onima što traže bolje.
А мене на wlambz
Panto, jesi li ti siguran da mi govorimo o istoj grupi ljudi?Pa kad se imaju dobre železnice, onda je i red da se sprda s onima što traže bolje.