Nema SV ništa sa ovim prevozom.Kombinovani prevoz ga prevozi SV nema svoju loksu!!!
Slovaci imaju u manjoj zemlji 67 miliona putnika godišnje, mukice bedne i nerazvijene.To znaci brza pruga a Slovacka je poprilicno u zaostatku sa tim jer dalje od idejnih resenja koridora brzih pruga na papiru nisu otisli
Slovaci imaju u manjoj zemlji 67 miliona putnika godišnje, mukice bedne i nerazvijene.
Još glavne pruge dvokolosečne, muukice.
Još, stanje pruga je takvo da privatne firme prepoznaju svoj interes da imaju privatničke putničke vozove muuukice.
U rangu nenaprednih zemalja poput Češke, Belorusije, Mađarske sa 15-20 puta većim korišćenjem putničke železnice nego u Srbiji, a bez jednog milimetra pruge za brzine preko 160km/h, sa mnogo prelaza u nivou, sa železničkim stanicama u centima gradova, sa sve prolazom vagona sa opasnim materijama kroz cente naselja... tuga...
Nesrećnici bedni i nezaštićeni, ne znaju šta je to zlatno doba, pa se vode politikom da je samo u slučaju visokog ranga puta, i velike opterećenosti puta nižeg ranga opravdano ulagati u skup objekat (estakada/nadvožnjak/podvožnjak).
A a ova prateća SV kola, to si neka specijalna ili skinta sa "barca"…?
Slovaci imaju u manjoj zemlji 67 miliona putnika godišnje, mukice bedne i nerazvijene.
Još glavne pruge dvokolosečne, muukice.
Još, stanje pruga je takvo da privatne firme prepoznaju svoj interes da imaju privatničke putničke vozove muuukice.
U rangu nenaprednih zemalja poput Češke, Belorusije, Mađarske sa 15-20 puta većim korišćenjem putničke železnice nego u Srbiji, a bez jednog milimetra pruge za brzine preko 160km/h, sa mnogo prelaza u nivou, sa železničkim stanicama u centima gradova, sa sve prolazom vagona sa opasnim materijama kroz cente naselja... tuga...
Nesrećnici bedni i nezaštićeni, ne znaju šta je to zlatno doba, pa se vode politikom da je samo u slučaju visokog ranga puta, i velike opterećenosti puta nižeg ranga opravdano ulagati u skup objekat (estakada/nadvožnjak/podvožnjak).
Još je gore. Kod je to sistemski upropašćeno i overeno Ustavom sa sve preambulom., u Srbiji neće zaživeti nikada, jer su društvo i država prosto nesposobni, i nezainteresovani za potrebe ljudi.
To koliko jedna zemlja prevozi putnika i koliko ima dvokolosečnih pruga ne menja činjenicu da će uvek biti manje bezbedan saobraćaj kod njih.
Saće neko da ti izvede to u inatJer na glavnim koridorima u Srbiji koji su denivelisani ili će biti u budućnosti nećeš više nikad videti da se voz zabio u kamion jer je to sada fizički nemoguće da se desi.
У том Истом Цириху дневна је 35. О чему то говори. Па от томе да се месечна дотира и да је очиглено намењена житељима и резидентима, а велика дневна значи да је то комерцијална цена за падобранце бизснис путнике и туристе.Cirihu 250 franaka mesečna,
Saće neko da ti izvede to u inat
Apsolutno netačno. 10 puta više putnika u vozovima po glavi stanovnika znači 10 puta manje putnika u autobusima po glavi stanovnika, što znači mnogo veća bezbednost po putnike jer je železnički prevoz neuporedivo bezbedniji autobuskog i imamo mnogo manje autobusa po putevima, što donosi veću bezbednost na putevima. Dalje, mnogo veća količina tereta na prugama donosi manju količinu kamiona na putevima, dakle opet se dodatno povećava bezbednost. Nesreće na pružnim prelazima su po pravilu kobne za putnike u drumskom vozilu, a jako reko kobne za putnike u železničkom vozilu, tako da je premeštanje putnika i tereta iz drumskim vozila u železnička takođe povećanje bezbednosti.
Dakle, količina prevezenih putnika železnicom i te kako poboljšava bezbednost putnika jer će se putnik prevesti neuporedivo bezbednijim prevoznim sredstvom.
Još je gore. Kod je to sistemski upropašćeno i overeno Ustavom sa sve preambulom.
Ovaj bolesni centralizam ne odgovara ni Beogradu, još manje ovim pseudo okruzima i pseudo gradovima, a najmanje malim mestima i varošima.
U jednom prebogatom Cirihu 250 franaka mesečna, a u Srbiji za relaciju od 20km preko 100.
Zato što je to u Srbiji međumesni prevoz.
Mislim da generalno vlada mišljenje da su brze pruge nešto vezano isključivo za brzinu i da koštaju jako skupo samim tim da je upitna njihova opravdanost.
A zapravo je to infrastruktura koja je pre svega garant bezbesnosti u saobraćaju.
Pazi, u Srbiji će ti npr reći da je tehnički ili pravno nemoguće da SV kod kojeg kupiš regionalnu kartu koja obuhvata žel. i gradski javni prevoz, deo cene takve karte prebaci gradskom prevozniku u NS, BG ili SU, i uvek će postojati hiljadu besmislenih izgovora zašto nešto korisno ne može biti implementirano.
Мала исправка, Чешка има 2 дионице између Прага и Чешких Буђејовица за брзину од 200км/ч. Прошли мјесец су тамо биле пробне вожње а од Децембра би требао да се одвија и редован путнички саобраћај том брзином.Slovaci imaju u manjoj zemlji 67 miliona putnika godišnje, mukice bedne i nerazvijene.
Još glavne pruge dvokolosečne, muukice.
Još, stanje pruga je takvo da privatne firme prepoznaju svoj interes da imaju privatničke putničke vozove muuukice.
U rangu nenaprednih zemalja poput Češke, Belorusije, Mađarske sa 15-20 puta većim korišćenjem putničke železnice nego u Srbiji, a bez jednog milimetra pruge za brzine preko 160km/h, sa mnogo prelaza u nivou, sa železničkim stanicama u centima gradova, sa sve prolazom vagona sa opasnim materijama kroz cente naselja... tuga...
Nesrećnici bedni i nezaštićeni, ne znaju šta je to zlatno doba, pa se vode politikom da je samo u slučaju visokog ranga puta, i velike opterećenosti puta nižeg ranga opravdano ulagati u skup objekat (estakada/nadvožnjak/podvožnjak).
Kao za BGvoz hladna i topla rezervaJutros u Valjevu crkle obe lokse, pa je došla treća da ga dovuče do Beograda.
Da neće sada i treću da počnu da uvrštavaju?
Pogledajte prilog 203805