Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

To jeste regio nivou usluge ali je voz koji obavlja tu uslugu zapravo push pull IC garnitura. Vozi 200 na sat samo zato sto je na 300kmh pruzi i ometao bi ICE vozove.
Novi vozovi na toj pruzi su Skode 102 koje voze Vmax 190km/h.

Za drugi deo ipak mislim da nemas sve informacije da bi tvrdio tako nesto.

Ide u Nemačkoj RE i na deonici između Vendlingena i Ulma 200kmh. I kakve veze ima što ide skoro 200 na čas između Nirnberga i Minhena da ne bi ometao ICE :)

Uostalom sačekao bi potpunu prezentaciju unutrašnjosti, ali ovo dosada viđeno deluje relativno skromno.
 
Neki dan pisao da je Stadler Citylink bio na probnoj vožnji od Segedina do Röszke, ispostavilo se da je išao do Horgoša, hteli su da ga proteraju do Subotice ali sa srpske strane "zbog administrativnih razloga" nije bilo dozvoljeno da ide dalje od Horgoša.

Generalno Stadler Citylink iako je bio na probi ne ispunjava trenutne kriterijume za međunarodni putnički saobraćaj i nije u planu da saobraća na liniji, ali se u mađarskoj tvrdi da je Stadler zainteresovan za pravljenje i isporuku tram-trainova koji bi mogli koristiti i na elektrifikovanim i na tramvajskim linijama, a u planu im je nabavka novih jer trenutno nemaju dovoljan broj za proširenje broja polazaka postojeće tramtrain linije, a dobar deo je van saobraćaja zbog raznih sudara sa automobilima 🤡.

Navodno je jedan od problema i to da vozila u međunarodnom saobraćaju moraju da imaju toalet.



....


Pored ovoga u mađarskim medijima je završilo i zaustavljanje voza na Paliću na prolaznom šinama van perona gde su putnici morali da se penju po šinama do perona.
 
Poslednja izmena:
Ide u Nemačkoj RE i na deonici između Vendlingena i Ulma 200kmh. I kakve veze ima što ide skoro 200 na čas između Nirnberga i Minhena da ne bi ometao ICE :)

Uostalom sačekao bi potpunu prezentaciju unutrašnjosti, ali ovo dosada viđeno deluje relativno skromno.

Ne znam za taj. Poenta je da je ovo u Minhenu IC voz koji vozi regio liniju, nije regio voz.
 
Ne znam za taj. Poenta je da je ovo u Minhenu IC voz koji vozi regio liniju, nije regio voz.

Znam da su ranije bili vagoni sa IC vozova prefarbani u Regio šemu. Zamenjeni su Škodinom dvospratnom push-pull garniturom specijalno nabavljenom za to - dakle to jeste regio voz.

No, u svakom slučaju CRRC je nabavljen da vozi kao međunarodni Eurocity (recimo) voz za Budimpeštu, dakle nikakav Regio za 200 km/h, a ovi kadrovi što imamo iz unutrašnjosti uopšte ne obećavaju. Nadam se da su barem sedišta udobna.
 
Jesu Regio vozovi, važe karte za regio vozove, usluga je na nivou DB Regio ponude, što ne bi bili regio vozovi?

Lepo ti pisem da su vozili DB push pull IC vozovi a ne regio, a usluga je regio. DB nema regio vozove koji mogu da voze 200kmh, a morali su da voze toliko jer je ICE pruga i ometali bi saobracaj. Uostalom mozes sam da vidis kako izgledaju na internetu, ovi skodini novi koji voze od skora su na dva sprata isto IC-style u rangu naseg Kissa, samo malo losija sedista, vozio sam se njima.

Nepotrebno se siri prica, samo sam rekao da mi je cudno sta su kinezi napravili, jer iznutra podseca na regio a ustvari je high speed train, i da takav voz nisam video nigde.
Mozda druga klasa izgleda malo bolje :D
 
Ne vidim frku sa ovim vratima i nedostataku pregrade. Nije to regio. Verovatno ce biti samo jedan stop do Subotice. Enterijer ocekivano kineski.
 
Da li se zna kada će prvi novi FLIRT-ovi biti pušteni u saobraćaj? Mislim da se ovde pominjao maj mesec, pa računam da se približavamo tom trenutku. :D
 
ali sa srpske strane "zbog administrativnih razloga" nije bilo dozvoljeno da ide dalje od Horgoša.

Као минимум, и попрад горе наведеног тоалета у међународном возу, наши прописи не познају трамвоз као превозно средство. У овом мађарком ја видим шансу да се наши прописи прошире, и да се коначно такво нешто појави у нашем прописима, прогнозирам му добру будућност.
 
IMG_6608.jpeg


by SergioSpector
 
Никакоми не иде у главу ова маска на Штадлеру, за 200км/ч
За 120 ајде де, али за веће брзине, велики чеони отпор, срећа нема превише тунела на свом путу, али мислим да ће кинески соко боље да сече ваздух. Није ми јасно да Штадлер није могао да уради маску као на визуализацији на свом сајту.

Али, то је све лирика. Баш ме занима експлоатација кинеза и реакције путника.
 
image.jpg


Jutarnja katastrofa zvana SrbijaVoz:

  1. Ne radi aplikacija, ogromne gužve na šalterima ili naplaćivanje skuplje karte u samnom vozu (07:19 polazak za BG).
  2. Milimo 10 na sat od Beške do Stare Pazove uz par kompletnih stajanja u sred atara. Kasniće do prokopa oko 20 minuta.
  3. Kondukter neprijatan do zla Boga prema ljudima koji nemaju keš nego hoće preko aplikacije koja pritom ne radi. A izraz lica kad mu daš 500 dinara za kartu od 380 kao da si mu streljao pola familije.
  4. Šlag na torti: i dalje ne rade ekrani u KISS..
Dragi partijski uhlebi u Srb Vozu i Infra, vama kojima ne bi dao ni opštinski WC u Mionici da čistite, ako ne možete da obezbedite minimum usluge i javno dobro koje svi subvencionišemo kroz porez + naplatu karata, onda bolje da se ugasite kompletno.
 
Konačno neko da izvesti o ovom bahatluku, svaki dan otkazuju po neki voz, često ujutru za/iz Majdanpeka, i popodne za/iz Prahova.
Bitno da vozovi u pašaluku idu redovno.

 
Koliko sam primetio, direktna pogodba bez tendera. Nije prvi put ovoj vlasti. To je za zatvor! A inače, i kada se raspiše tender, i ako se ne može obezbediti finasiranje za više od 9, treba uvek praviti tender "za 9 kompozicija sa mogućnošću proširenja za još 21", kako bi se unifikovao vozni park.

Dalje, nije jasno da li će biti:
1) Prilagođavanje postojećem sistemu, dužina maksimum 100m, visina poda minimum 110cm.
2) Produženje Karađorđevog parka za duže vozove
3) Spuštanje Vukovog spomenika i Pančevačkog mosta za niskopodno
4) I jedno i drugo.

Najverovatnije 1). Odnosno sistem koji ima nedovoljan kapacitet za vreme sajmova i utakmica, preveliki van istih zbog nepraktičnosti udvostručene trase.
 
Pozdrav za admin(ku) stranice "Dnevna doza voza Zaječar-Niš" čiju objavu prenosim u celosti.

FB_IMG_1715170133032.jpg

FB_IMG_1715170130910.jpg

FB_IMG_1715170126894.jpg

FB_IMG_1715170119645.jpg


Inače, jutros se desila nečuvena situacija koja nije zabeležena još od 90tih na Timočkim prugama, a to je da su zamalo otkazani svi putnički vozovi za današnji dan.
U 6h bilo je neispravno svih 5 Švedova, jedan je na brzinu sređen i pušten za Prahovo sa kašnjenjem, ali je isključen po dolasku u Zaječar zbog neispravnosti.

Neshvatljivo je da nema nikakv reakcije, nikakvih destimulacija, ostavki, saopštenja..

😪
 
Vrh