Karlo del Ponte
Advanced
Pisao sam minimalne standarde, koji na ostatku mreže ne postoje. Te neke 2012. je bilo 2 voza za Skoplje, 4 za Zagreb, 3 za Budimpeštu što je više od navedenog minimuma.Е, бре, Карло, кажеш "бар један дневни" за Будимпешту, а они говоре да ће ти возови ићи можда и на сваки сат...
Како беше онај рани скеч из Надреалиста, кад дало ономе да чита домаће вести на ТВ-у: "Што сте ми дали ово? Дајте ми Регана!"
Samo u ekonomskom smislu ludak može da pusti Beograd - Budimpešta na sat vremena. Mnogo bogatije države sa razvijenim uzajamnim međunarodnim odnosima ne uvode interval sat vremena tako naprasno. Tu imamo osnovu za 4-6 popunjenih polazaka ne računajući domaće putnike u obe zemlje, i to samo ako bar polovina ide do Beča. Komercijalnog privatnog međunarodnog železničkog prevoznika "Regio Jet" nije sramota da iz Praga za Beč ima "samo" 4 polaska dnevno, za Budimpeštu "samo" 2.
A mnogi forumaši ne shvataju logiku putnika, posebno za noćne vozove. Kolega sa posla za Brest-Minsk 350km ima autoput gde je sa kretanjem kroz gradove 4h. Ima voz koji putuje 3-3,5 sata, ali nisi radno angažovan u toku vožnje (čitaš knjigu, dremaš, drndaš telefon...). I imaš noćni voz koji putuje 9 sati (okolo preko Pinska), i njega najviše voli. Zato su i noćni za Bar, i noćni za Ljubljanu dok ih sekta nije ukinula bili najpopularniji.