Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Znam, znam. Međutim i na garniturama koje su remontovane u Šinvozu poslednjih par godina, takođe primećujem loše farbanje (dok su još bile čiste:D).
 
Да би фарбање било квалитетно, потребно је стару боју обити то метала, грунтовати каросерију, а после све то фарбати у неколико слојева.
Прво питање, да ли се фарба скида како треба, постоје ли услови или еј уговорена цена прениска за такав ниво услуге? Можда немају времена за темељно фарбање?

На пример Тверски фабрика вагона, има неколико линија за разне етапе фарбања
има ли Шинвоз/Желвоз такво што?
 
Apropo cele priče 035/077 (EMV o kome smo poveli diskusiju) se sinoć zapalila, pregoreo pult, na sreću samo to.
 
Колико видим све се ради на о рук и неће ваљда. Електричне инсталације у превозним средствима имају специфику и мени се чини да ми више и немамо стандард како то да урадимо - а да буде безбедно.
Апслутни сам поборник да се све ради код нас, али мора мало да се дисциплина затеже. Много смо опуштени. Не постоје контроле не постоје процедуре.
 
@ivan_bulajic_srbijavoz
IMG_5480.jpeg
 
Је ли тај баш за нас или су само налепили наше ознаке за сликање?

Прве две цифре на нумеричкој ознаци означавају државу. Не види се баш најјасније, али личи да су прве две цифре 61. То је код за Јужну Кореју. Код за Србију је 72. Ово на слици сигурно није 72. Такође, даље цифре у нумеричкој ознаци немају везе са стандардом нумерисања железничких возила у Србији.

Не искључујем могућност да му је дата привремена ознака за време тестирања у Кини, али ми није јасно зашто баш Јужна Кореја. Друга ствар која ми онако штрчи и запада за око је ситна, али вечито неспретно ураде детаље. Ако је назив СОКО на ћирилици, зашто је РАЗРЕД на латиници?
 
Ovo je neki interni broj. Sve ostalo je prevod piši šta govoriš i vidiš. Kinezi ne znaju cirilicu. Taj crrc na češkom ima smešne prevode, ali mnoge stvari su samo na engleskom.
 
Ovo je neki interni broj. Sve ostalo je prevod piši kao govoriš. Kinezi ne znaju cirilicu. Taj crrc na češkom ima smešne prevode, ali mnoge stvari su samo na engleskom.

Није никакав интерни број, већ међународна UIC ознака за железничко возило у Јужној Кореји. Какве везе имају Кинези са ћирилицом/латиницом? Ради се по наруџби, шта се тражи то се добије. Не одлучује Кинез хоће ли писати на ћирилици или латиници, него наручилац посла. Уосталом, написано је СОКО на ћирилици.
 
Znam šta je UIC broj. Govorim o internom UIC broju. Pročitajte šta piše na kraju UIC brojeva. Slova označavaju ko je registrovao voz. Ako je registrovan u Koreji, to je isto kao Vectron koji ima 193- -D-SKG. Vectron je registrovan u Nemačkoj.
Sa Kinezima, dobijate šta oni rade.

Be proud! (budi ponosan). Češki CRRC Sirius.

20240216_105202.jpg
 
Be proud! (budi ponosan). Češki CRRC Sirius.

Proud је на чешком, не на енглеском. Но ово је обична налепница у тоалету, а спољни дизајн је нешто друго.

Znam šta je UIC broj. Govorim o internom UIC broju. Pročitajte šta piše na kraju UIC brojeva. Slova označavaju ko je registrovao voz. Ako je registrovan u Koreji, to je isto kao Vectron koji ima 193- -D-SKG. Vectron je registrovan u Nemačkoj.

Није баш исто. Вектрону је остала немачка регистрација јер са њом може да саобраћа у готово целој Европи, а овом ће тешко да остане корејска регистрација јер са њом не може да саобраћа нигде у Европи.
 
Proud је на чешком, не на енглеском. Но ово је обична налепница у тоалету, а спољни дизајн је нешто друго.
Molim te, nemoj više braniti Kineze. "Proud" je i češka reč za "tok“, poput vodenog ili saobraćajnog toka, nema veze sa toaletnom vodom. Ima mnogo više ovih glupih prevoda na Siriusu. Sušilica i tako dalje. Unutrašnja ili spoljna oznaka. Kinezi prevode na svoj način. Što pre shvatite šta vam govorim, biće vam lakše. Kinezi nisu ništa posebno. Ali možeš sipati šampanjac zbog mene, ako ti je lakše. Kada Čehi kažu da više vole da sede u poljskom Pesa RegiJet, onda već mogu da im verujem da nisu Kinezi ništa posebno, što mi u Evropi ne poznajemo.
 
Epilog VD-a kod Radinca jeste nepoštovanje procedure PP-a od strane mašinovođe koji je u datom momentu udesa putni prelaz prešao sa brzinom od 32 km/h, odnosno brzinu je smanjio, a ispred putnog prelaza nije zaustavio šinsko vozilo i time direktno ugrozio bezbednost saobraćaja.

Isti sankcionisam otkazom i finom preporukom na birou.✅
Screenshot_20240311-104943_Instagram.jpg
 
Vrh