Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

A sto tu nema branika u srb samo 2 opcije
Denivelacija svega što je moguće postepeno
Branici celom širinom
 
Пролазак кроз Радинац је језив било да се налазиш за воланом или у управљачници.
Изграђеност са обе стране пруге, куће уз саму пругу а са друге стране куће уз сам магистрални пут.
На мање од 2000 метара три ПП од којих је један укрштање са магистралним путем и на све то језива раскрница.
Одувек ми је била фасцинанта та ирационална потреба људи да граде куће на 10 метара од шине и магистрале а у овом случају и поред димњака железаре.
 
Poslednja izmena:
Morao je neko da bude žrtvovan zbog kontrole štete. Verovatno je bila praksa da tuda vozovi prolaze 30 na sat, pa se slomilo na ovom mašinovođi zbog vozača kretena.
 
Je l to znači da bez izuzetka svi vozovi staju na tom mestu?
 
Zar nije ovo prelaz bez rampi?
Ako ima rampe, u tom slučaju povlačim stav.
 
И где нема и где има, а није се спустила.
Мислио сам где год ауту није рампа испред пруге док воз пролази, воз мора да стане тотално и онда крене поново.
Проблем је врв и само то стајање, али и људи када виде да је воз стао они вљд мисле да је воз њима стао и крену онда колима, ја сам то видео једно 10 пута, а не живим близу пружног прелаза без рампе, ткд је вероватно јако чест случај.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: Mel
Pa problem je to što to nije nikakvo saobraćajno pravilo, vozači za to i ne znaju (a ni ne treba da znaju), zato se pogrešno navikavaju da ne moraju da staju na svoj STOP koji ima bezbednosnu svrhu.
Koliko su mi puta svirali iza kada se zaustavim na prelazu koji ne poznajem.
 
Ok, ako je praksa da se uvek staje, nisam u pravu za krivicu mašinovođe, mada ne mogu se naterati da mislim da su jednako krivi. Treba da si pomalo i bahat vozač da ne uočiš na vreme voz koji ide 30kmh.
 
И где нема и где има, а није се спустила.
Мислио сам где год ауту није рампа испред пруге док воз пролази, воз мора да стане тотално и онда крене поново.
Проблем је врв и само то стајање, али и људи када виде да је воз стао они вљд мисле да је воз њима стао и крену онда колима, ја сам то видео једно 10 пута, а не живим близу пружног прелаза без рампе, ткд је вероватно јако чест случај.
Nouu,kad nema rampe voz ne staje,kad ima a nije se spustila iz onog ili ovog razloga voz staje zato sto je prelaz neispravan odnosno vodi se kao neobezbedjen.
 
Pa ja sam tako razumeo problematiku od ranije. Staje se jer je vozač podignutom rampom doveden u zabludu.
 
Имаћемо још ~20 Чортановаца на нишкој прузи. Колико дилетантско пројектовање и модернизација пруга, ја немам речи. Направили су франкештајна који је некакав хибрид брзе пруге и стандардне пруге за мешовити саобраћај која потпуно занемарује потребе локалног становништва. Они који живе у већим местима добиће огромно повећање брзине саобраћаја, а они који живе у мањим местима добиће к*ту. Сјајна политика за додатну миграцију из села у градове. Да не причам да је тај франкештајн од пруге најсложенији и најскупљи за одржавање због паралелног саобраћаја брзих возова од 200 км/ч и теретних возова који највише троше пругу. Притом у земљи која има убедљиво најлошије одржавање пруга у Европи.
 
А хоће ли бити неког појачања на барској прузи, изузев сезонског воза за Бар? Нпр. додатни поласци ка Пријепољу?

Промашио тему ...
 
Poslednja izmena:
Они који живе у већим местима добиће огромно повећање брзине саобраћаја, а они који живе у мањим местима добиће к*ту.
Sve u ovoj državi funkcioniše po tom principu pa zašto bi onda železnica bila izuzetak.
 
Nije mi jasno zasto ukidaju ta manja mesta kad svaka ta rekonstruisana stanica ce imati 4 koloseka, 2 prolazna za brze vozove i 2 za otpremu putnika ovih sporijih sto staju na manjim mestima.
Te stanice i jesu napravljene tako da neki vozovi staju a neki ne. Zasto mora ukidanje onda? Jedino ako je u pitanju novac i da nemaju dovoljno para da rekonstruisu svaku tu stanicu ali kada se vec zaduzujes 2.7 milijardi evra onda mozes i 2.8 da bi uradio sve stanice kako treba.
 
За укидање су предвиђана стајалишта која немају 4 колосека,по најмање 4 колосека имају станице.
Укидање оволиког броја стајалишта је штетно, ако не могу да се сачувају сва онда бар део стајалишта планираних за укидање треба планирати као станице.
На цифру од 2,7 милијарди цена изградње 3 или 4 додатне станице је ситница.
 
Ako je pruga dvokolosečna, u zonama u kojima nema intenzivnih prigradskih železnica, teretnih stanica, odvojnih pruga, dovoljna je jedna stanica na svakih 20-40km. Ostalo se rešava stajalištima koja razumna društva prave na prugama 200km/h uz određene bezbednosne mere.

Od okružnih centara, ne račinajući okupirane Kosovo i Metohiju, Srbija ima 25: Beograd, Novi Sad, Subotica, Sombor, Pančevo, Zrenjanin, Kikindu, Sremsku Mitrovicu, Šabac, Valjevo, Užice, Čačak, Kraljevo, Kragujevac, Jagodina, Kruševac, Niš, Leskovac, Vranje, Prokuplje, Pirot, Smederevo, Požarevac, Bor, Zaječar.

Sombor, Čačak, Prokuplje su još u SFRJ ostali bez direktnih vozova za Beograd. Na prelazu između 20. i 21. veka su izvisili još i Zrenjanin, Kikinda, Šabac, Kraljevo, Kragujevac, Kruševac, Smederevo.

Ipak, sa sektom koja mrzi železnice na vlasti su izvisili još i Leskovac, Vranje, Pirot koji se ipak nalaze na međunarodnim pravcima. Čak se dopustilo da godinama i Novi Sad bude odsečen od prestonice. Kada i ako dođe do promene, potrebno je uspostaviti ciljni standard u kojem treba da budu minimumi, među kojima je obavezna sledeća mreža direktnih vozova za Beograd sa po minimum dva voza dnevno u normalno vreme kao brzi, ubrzani ili kao dopunska funkcija međunarodnog voza:
1. Beograd - Novi Sad - Subotica
2. Beograd - Novi Sad - Sombor
3. Beograd - Pančevo - Zrenjanin - Kikinda
4. Beograd - Šid
5. Beograd - Šabac - Loznica
6. Beograd - Valjevo - Užice - Prijepolje
7. Beograd - Valjevo - Čačak - Kraljevo - Novi Pazar
8. Beograd - Kragujevac - Kraljevo - Zvečan (vozovi preko Kragujevca ili Valjeva za južno od Kraljeva u zavisnosti od toga koja je pruga bolja).
9. Beograd - Jagodina - Kruševac
10. Beograd - Jagodina - Niš - Leskovac - Vranje
11. Beograd - Jagodina - Niš - Pirot.
12. Beograd - Jagodina - Niš - Prokuplje - Kuršumlija
13. Beograd - Smederevo
14. Beograd - Požarevac - Bor - Zaječar.

Vezano za međunarodni saobraćaj minimum:
1) Beograd - Budimpešta bar jedan dnevni, i Beograd - Beč bar jedan noćni.
2) Beograd - Zagreb bar jedan dnevni, i Beograd - Ljubljana bar jedan noćni.
3) Beograd - Zvornik - Banja Luka/Sarajevo bar jedan dnevni sa vagonom sa upravljačnicom.
4) Beograd - Bar bar jedan dnevni i Subotica - Bar bar jedan noćni.
5) Beograd - Skoplje bar jedan dnevni.
6) Beograd - Sofija bar jedan dnevni.
7) Beograd - Temišvar - Bukurešt, noćni između Temišvara i Bukurešta, dnevni između Beograda i Temišvara.

Što je najinteresantnije, početna tačka do ovih ciljnih standarda je bila daleko bolja do dolaska sekte na vlast 2012, iako ni tada železnice nisu bile Bog zna šta. Raspoloživi vozni park je bio veći i imao bolju strukturu nego sada, više zaposlenih železničara, više diplomaca i tehničara koje je odmah bilo moguće uključiti u proces, "Ruski kredit" i kupovina Stedlera ugovoreni sa prethodnom vlašću.

Da tada nije urađeno sakaćenje voznog parka i kadrovske baze, još tada bi većina ovoga bilo moguće do sada. Sada će za ove standarde trebati preko decenije, čak i ako nekom greškom u Srbiji dođe do oslobođenja.
 
Е, бре, Карло, кажеш "бар један дневни" за Будимпешту, а они говоре да ће ти возови ићи можда и на сваки сат...

Како беше онај рани скеч из Надреалиста, кад дало ономе да чита домаће вести на ТВ-у: "Што сте ми дали ово? Дајте ми Регана!"
 
Zna li neko razlog, šta se desilo sa KISS-om koji je trebao da krene u 14h iz Novog Sada za Beograd centar, otkazan je, a za u 15h iz Beograda za Novi Sad je poslat Flirt?
 
Što je najinteresantnije, početna tačka do ovih ciljnih standarda je bila daleko bolja do dolaska sekte na vlast 2012, iako ni tada železnice nisu bile Bog zna šta. Raspoloživi vozni park je bio veći i imao bolju strukturu nego sada, više zaposlenih železničara, više diplomaca i tehničara koje je odmah bilo moguće uključiti u proces, "Ruski kredit" i kupovina Stedlera ugovoreni sa prethodnom vlašću.
voleo bih da ima negde lepo analizirano sve u vezi ovoga
moja majka je pod utiskom da su zuti ukrali prugu a vucic licno postavio svaki kilometar
isto misli i za autoput, jednog dana mora uzmem i napravim mapu mreze autoputeva gde se vidi kada su izgradjene deonice i koliki kredit ako tako nesto vec neko nije napravio
 
Vrh