Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Чуј глупост. А није глупост станица усред њиве. И ваљда једна није довољна већ се опет гради станица у њиви.
Кад је већ станица ту где јесте шта да се ради. А аутобуси постоје, само што им треба продужити трасу за 2 мин да оду и врате се на станицу, и уклопити ред вожње наравно.
 
Чуј глупост. А није глупост станица усред њиве. И ваљда једна није довољна већ се опет гради станица у њиви.
Ne pričam o ukidanju STANICE Čortanovci već o predizbornoj gluposti kakvu su izmislili a zove se stajalište Čortanovci.
Ne da je glupost ,nego glupost na treći!!!
 
Кад је већ станица ту где јесте шта да се ради. А аутобуси постоје, само што им треба продужити трасу за 2 мин да оду и врате се на станицу, и уклопити ред вожње наравно.
Да се понавља милион пута пошто се из овога очигледно ништа није научило па се и даље граде станице у њивама. Као да би се уштедело, а после скупља дара него мера. Железнице живе у неком свом свету и на занима их ништа ван тога.

А ко би плаћао те аутобусе? Општина? Железница? Путници?

Ево трче да уведу аутобуску линију до железничке станице.
Odgovor je dalo preduzeće JPI da rešenje kupovine jednog autobusa koji bi cirkulisao, nije moguće jer nije u pitanju nabavka jednog nego minimalno četiri autobusa koji bi kružili po selima dovozili i sačekivali putnike. Taj poduhvat nije moguć iz finansijskih razloga, objašnjavaju nadležni.
Извор (чланак је из септембра 2022. године)

Ne pričam o ukidanju STANICE Čortanovci već o predizbornoj gluposti kakvu su izmislili a zove se stajalište Čortanovci.
Ne da je glupost ,nego glupost na treći!!!
Све може, само је питање колико кошта. Сви знамо како се правилници из разних области мењају. Кад би један човек рекао да то мора, у гумењари би се сломили да то среде. Овако, кад тражи обичан народ, не може.
 
@mvbg1
Чекај, обичан народ више воли станицу у атару него у селу? Не знам стварно ко тражи, не пратим баш локалну политику у општини Инђија, али знам неке људе из Чортановаца и радије би станицу у селу него у атару. Шта сад, није проблем што је станица у њиви већ је проблем што се теби не свиђа онај ко тражи станицу у селу?
 
@mvbg1
Чекај, обичан народ више воли станицу у атару него у селу? Не знам стварно ко тражи, не пратим баш локалну политику у општини Инђија, али знам неке људе из Чортановаца и радије би станицу у селу него у атару. Шта сад, није проблем што је станица у њиви већ је проблем што се теби не свиђа онај ко тражи станицу у селу?
Kako ti pokušavaš na perfidan način da diskusiju spustiš na što niži nivo.
Odmah da ti kažem da su i drugi pokušavali i nisam se pecao.
Za tebe lično:
Stanica Čortanovci je trebala da ostane!!!
Budževina zvana stajalište Čortanovci je glupost i tačka!!!
 
Не, ти спушташ дискусију на нижи ниво јер уплићеш политику, а ниси дао ниједан аргумент зашто је стајалиште Чортановци глупост. Образложи зашто је технички немогуће. Овде се више пута писало да не може, а нико није нашао члан правилника који недвосмислено забрањује стајалиште. И што је још битније, нико није знао зашто је то правило такво и да ли оно уопште има смисла.

А има на нашој железници разних буџевина. На пример, Флирт до Пријепоља и Ниша.
 
Ma u pravu si. Mogli bi da dupliramo troškove pa sa druge strane tunela da uradimo i stajalište Dunav Čortanovci.
Da prugu spustimo pod zemlju od Vinograda do pred most na Dunavu jer važna je vizura i pogled ka njemu.
Kad ide june nek ide i uže.
 
Лично сматрам да је неефикасно сада правити станицу или стајалиште у Чортановцима.
Много боља варијанта је увести аутобуску линију која би возила путнике на постојећу железничку станицу Бешка. Самим тим, јер се насеље Чортановци умногоме проширило и у викенд зони има и стално настањених људи, тако да би они свакако морали да користе превоз и када би се станица вратила у село.
С друге стране, шта ћемо са Бешком ако се у Чортановцима направи станица? И њима је њихова станица далеко тако да је најбоље решење градски превоз који би био усклађен са редом вожње возова и који би покривао, по мојој идеји, места од Марадика до Сланкамена.
 
Oni imaju kružnu liniju, potrebno je samo da autobusi saobraćaju i do stanice, ništa ih ne košta da autobus pređe par stotina metara više, i da naravno usklade redove vožnje sa železnicom. Takođe može i jgsp da uvede posebne polaske linije 63 do stanice Beška (polasci usklađeni sa redom vožnje srbijavoz). Nikakva nova linija ili stajalište sa budženjem podzemnog prolaza kroz propust za vodu nisu potrebni. Ako je bilo para za balone i keltsko selo biće i za gorivo za kilometar dužu vožnju.
 
Сви ви знате које је најбоље решење, али та ваша идеја се не спроводи у дело. Ако је већ само ово, само оно, зашто за годину и по - две нико није решио проблем? Општина Инђија изгледа нема пара, ЈГСП сигурно неће сећи грану на којој седи и себи смањивати, а Србијавозу повећавати број путника. Мислим да тај превоз треба да плате генијалци из Инфраструктуре који су писали пројектни задатак за деоницу Стара Пазова - Нови Сад и предвидели померање станице Бешка у атар. Поштено, зар не? А може и Србијавоза да учествује солидарно. Ћутали су док су се писале глупости. Тим пре што је пројектни задатак имао више верзија, а првобитна је писана још за време заједничког предузећа.
 
Класична инертност локалних самоуправа и локалног становништва. Као и са оним хрсатом.
 
Сви ви знате које је најбоље решење, али та ваша идеја се не спроводи у дело. Ако је већ само ово, само оно, зашто за годину и по - две нико није решио проблем? Општина Инђија изгледа нема пара, ЈГСП сигурно неће сећи грану на којој седи и себи смањивати, а Србијавозу повећавати број путника. Мислим да тај превоз треба да плате генијалци из Инфраструктуре који су писали пројектни задатак за деоницу Стара Пазова - Нови Сад и предвидели померање станице Бешка у атар. Поштено, зар не? А може и Србијавоза да учествује солидарно. Ћутали су док су се писале глупости. Тим пре што је пројектни задатак имао више верзија, а првобитна је писана још за време заједничког предузећа.
Kada već razne grupe građana i stranke iznose svoja rešenja, onda mogu i ljudi na forumu da iznesu svoje predloge. Ne znam zašto niko već dve godine nije rešio problem, ali znam da ta opština ima dovoljno para da plati gorivo za duže vožnje autobusa. Slažem se u potpunosti da trebaju i železnička preduzeća da se uključe u rešavanje tog pitanja, ali problem nije toliko velik da moraju IŽS ili SV da kupuju ili plaćaju autobuse na posebnoj liniji, naročito kada na par stotina metara od stanice prolaze autobusi na liniji koja prolazi ne samo kroz Bešku i Čortanovce, već i kroz Banstol, Maradik, Nove Karlovce i ostala mesta u toj opštini.
 
Шта ако ти кажем да је током радова на брзој прузи о трошку железнице ишао аутобус Прокоп-Батајница-Пазова-Голубинци-Рума за преседање на воз Рума-Зворник, и да никада није имао више од 10 путника.
 
Шта ако ти кажем да је током радова на брзој прузи о трошку железнице ишао аутобус Прокоп-Батајница-Пазова-Голубинци-Рума за преседање на воз Рума-Зворник, и да никада није имао више од 10 путника.
Onda nema smisla inicijativa koju je stranka građanin pokrenula, jer ni u autobusima linije C koju su predložili ne bi bilo mnogo više putnika, sama linija je mnogo kratka i ne bi približila železnici putnike iz drugih inđijskih mesta. Kroz Čortanovce i Bešku prolaze i autobusi na liniji Novi Sad Krčedin.
 
Треба направити добру кружну "фидер" линију. То нам фали и по другим местима, како би и насеља која немају железницу могла да се ослоне на њу.
 
Screenshot (669).png
Screenshot (667).png
Screenshot (665).png
 
Vrh