Дошљак
Professional
- Učlanjen(a)
- 31.10.2014.
- Poruke
- 33.782
- Pohvaljen
- 55.884
Мини-скуп макетараEvo voz u Palati.Pogledajte prilog 186704
Мини-скуп макетараEvo voz u Palati.Pogledajte prilog 186704
Ovo im je svakako bolje nego ona glupost zvana "stajalište Čortanovci.Daj da ih vidimo sada, inicijativa postoji, a opravdanja za neuvođenje ne postoji.
Чуј глупост. А није глупост станица усред њиве. И ваљда једна није довољна већ се опет гради станица у њиви.Ovo im je svakako bolje nego ona glupost zvana "stajalište Čortanovci.
Podržavam inicijativu.
Кад је већ станица ту где јесте шта да се ради. А аутобуси постоје, само што им треба продужити трасу за 2 мин да оду и врате се на станицу, и уклопити ред вожње наравно.Чуј глупост. А није глупост станица усред њиве. И ваљда једна није довољна већ се опет гради станица у њиви.
Ne pričam o ukidanju STANICE Čortanovci već o predizbornoj gluposti kakvu su izmislili a zove se stajalište Čortanovci.Чуј глупост. А није глупост станица усред њиве. И ваљда једна није довољна већ се опет гради станица у њиви.
Да се понавља милион пута пошто се из овога очигледно ништа није научило па се и даље граде станице у њивама. Као да би се уштедело, а после скупља дара него мера. Железнице живе у неком свом свету и на занима их ништа ван тога.Кад је већ станица ту где јесте шта да се ради. А аутобуси постоје, само што им треба продужити трасу за 2 мин да оду и врате се на станицу, и уклопити ред вожње наравно.
Извор (чланак је из септембра 2022. године)Odgovor je dalo preduzeće JPI da rešenje kupovine jednog autobusa koji bi cirkulisao, nije moguće jer nije u pitanju nabavka jednog nego minimalno četiri autobusa koji bi kružili po selima dovozili i sačekivali putnike. Taj poduhvat nije moguć iz finansijskih razloga, objašnjavaju nadležni.
Све може, само је питање колико кошта. Сви знамо како се правилници из разних области мењају. Кад би један човек рекао да то мора, у гумењари би се сломили да то среде. Овако, кад тражи обичан народ, не може.Ne pričam o ukidanju STANICE Čortanovci već o predizbornoj gluposti kakvu su izmislili a zove se stajalište Čortanovci.
Ne da je glupost ,nego glupost na treći!!!
Znaš i sam da to ne traži "običan narod". I znaš dobro u koje svrhe je napravljena ta priča.Овако, кад тражи обичан народ, не може.
Kako ti pokušavaš na perfidan način da diskusiju spustiš na što niži nivo.@mvbg1
Чекај, обичан народ више воли станицу у атару него у селу? Не знам стварно ко тражи, не пратим баш локалну политику у општини Инђија, али знам неке људе из Чортановаца и радије би станицу у селу него у атару. Шта сад, није проблем што је станица у њиви већ је проблем што се теби не свиђа онај ко тражи станицу у селу?
Kada već razne grupe građana i stranke iznose svoja rešenja, onda mogu i ljudi na forumu da iznesu svoje predloge. Ne znam zašto niko već dve godine nije rešio problem, ali znam da ta opština ima dovoljno para da plati gorivo za duže vožnje autobusa. Slažem se u potpunosti da trebaju i železnička preduzeća da se uključe u rešavanje tog pitanja, ali problem nije toliko velik da moraju IŽS ili SV da kupuju ili plaćaju autobuse na posebnoj liniji, naročito kada na par stotina metara od stanice prolaze autobusi na liniji koja prolazi ne samo kroz Bešku i Čortanovce, već i kroz Banstol, Maradik, Nove Karlovce i ostala mesta u toj opštini.Сви ви знате које је најбоље решење, али та ваша идеја се не спроводи у дело. Ако је већ само ово, само оно, зашто за годину и по - две нико није решио проблем? Општина Инђија изгледа нема пара, ЈГСП сигурно неће сећи грану на којој седи и себи смањивати, а Србијавозу повећавати број путника. Мислим да тај превоз треба да плате генијалци из Инфраструктуре који су писали пројектни задатак за деоницу Стара Пазова - Нови Сад и предвидели померање станице Бешка у атар. Поштено, зар не? А може и Србијавоза да учествује солидарно. Ћутали су док су се писале глупости. Тим пре што је пројектни задатак имао више верзија, а првобитна је писана још за време заједничког предузећа.
Onda nema smisla inicijativa koju je stranka građanin pokrenula, jer ni u autobusima linije C koju su predložili ne bi bilo mnogo više putnika, sama linija je mnogo kratka i ne bi približila železnici putnike iz drugih inđijskih mesta. Kroz Čortanovce i Bešku prolaze i autobusi na liniji Novi Sad Krčedin.Шта ако ти кажем да је током радова на брзој прузи о трошку железнице ишао аутобус Прокоп-Батајница-Пазова-Голубинци-Рума за преседање на воз Рума-Зворник, и да никада није имао више од 10 путника.