Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Ово су нови вагони, а сам воз (као бренд) је стар.
Mada ne znam šta je ovde na snimku toliko luksuzno, malo načičkaniji Evropski noćni voz.
Клопа, услуга, чистоћа, завесе, као скуп хотел.
 
Jel može beše neiskorišćena karta za NS od 13.15 regio danas, da se iskoristi za neki naredni polazak za regio, danas?
 
E hvala. Onda ako neko hoće besplatnu kartu Tošin Bunar - NS za danas do kraja dana, nek pošalje poruku i šaljem mu je ✌️🍀

...ja već lagano pristižem u NS al kondukter nije očitao, šteta da propadne 🙂
 
Ne znam da li se spominjalo ali se sve više pročulo među putnicima na Subotica - Segedin da kondukter na srpskoj strani ne može da izda u sistemu međunarodnu kartu kao što ne može ni na sajtu da se kupi. Tako da putnici koji ulaze na stanicama gde nema prodaje karata kupuju kartu do Horgoša i onda posle od Röszke do Segedina, što znači da vožnja od Subotica javna skladišta izađe oko 300 dinara, dok od stanice pre ili posle 740. Naravno, radi samo u jednom smeru.
 
Flirt 4, dobrodošao na Srpske pruge!
Kao što sam najavio, večeras prva vožnja.

IMG-7c9990c31487d730bfbc379e2530b042-V.jpg

IMG-d336fcc222e79e261271b0a748256e09-V.jpg

IMG-62cf42bbb1e4c16cc74012e4ef272f60-V.jpg

IMG-d7c14749138f8a5d4e12c2beeaa59d08-V.jpg

IMG-0f61401f48ed4aab6e70ddd8bef2568e-V.jpg

IMG-ac2ad2b115232bba6d875ce65187cce2-V.jpg

IMG-2221cc918577bdf2f6abd9f88dc34ffd-V.jpg

IMG-1703cd7e50692010d65cc97d02ec5788-V.jpg
 
@Jelancha с обзиром да има навлаке на седиштима, да ли ће бити оптерећен нечим током вожњи? Типа, џакови са песком и сл.
 
@Jelancha с обзиром да има навлаке на седиштима, да ли ће бити оптерећен нечим током вожњи? Типа, џакови са песком и сл.
Вериватно ће стављати џакове у тежини просечне особе по седишту, да виде може ли крцат воз да иде
 
Džakova će biti, ali ne večeras.

Najloni su fabrički, odnosno sva zaštita koju vidite na slikama je stavljena još u fabrici, uključujući i najlone na stolici za mv, to se ništa ne dira dok se ne završe testiranja i ne preda vučno vozilo direktno prevozniku.

U ovoj fazi testira se informacioni sistem (displeji, najava itd....), Stadler i dalje ispituje vozilo i prikuplja podatke, a vrše se i ispitivanja u vezi kompatibilnosti sa Srpskom infrastrukturom ( sigurnosno bezbednosni sistemi itd...)

S obzirom da su fotke sa terena na kojem ja trenutno nisam, zamolio bih vas za još malčice strpljenja.
Odnosno za 2/3 dana kompletno ću sve opisati i uslikati, pa u stilu onih mojih reportaža sve lepo skockati na forum, gde ću objasniti kako i šta će se dalje testirati kao i ostale bitne informacije u vezi ovih mališana i njihove budućnosti u Srbija<->Voz-u.
Tako da do tada još malo strpljenja!
:gobb::grand:
 
Džakova će biti, ali ne večeras.

Najloni su fabrički, odnosno sva zaštita koju vidite na slikama je stavljena još u fabrici, uključujući i najlone na stolici za mv, to se ništa ne dira dok se ne završe testiranja i ne preda vučno vozilo direktno prevozniku.

U ovoj fazi testira se informacioni sistem (displeji, najava itd....), Stadler i dalje ispituje vozilo i prikuplja podatke, a vrše se i ispitivanja u vezi kompatibilnosti sa Srpskom infrastrukturom ( sigurnosno bezbednosni sistemi itd...)

S obzirom da su fotke sa terena na kojem ja trenutno nisam, zamolio bih vas za još malčice strpljenja.
Odnosno za 2/3 dana kompletno ću sve opisati i uslikati, pa u stilu onih mojih reportaža sve lepo skockati na forum, gde ću objasniti kako i šta će se dalje testirati kao i ostale bitne informacije u vezi ovih mališana i njihove budućnosti u Srbija<->Voz-u.
Tako da do tada još malo strpljenja!
:gobb::grand:
Altpro postaje lider u regionu.
 
Da, znam. Ali na sajtu srpskih ne može, a izgleda da iz nekog razloga ni kondukteri ne mogu da prodaju.

Никад кондуктери нису могли да продају међународне карте, само до последње станице у својој земљи. У граничној станици се мењају кондуктери и онда од другог кондуктера купиш други део за другу земљу. Стари трик, како би се избегло плаћање најчешће скупље међународне тарифе.
 
мени никако не улази у главу да слепци из СВ-а нису могли да планирају воз за Будмипешту преко Сегедина, када се заврши пруга до Суботице. замена локомотива би таман могла да се обавља у Суботици, када воз мења правац
 
мени никако не улази у главу да слепци из СВ-а нису могли да планирају воз за Будмипешту преко Сегедина, када се заврши пруга до Суботице. замена локомотива би таман могла да се обавља у Суботици, када воз мења правац
Iz Segedina postoji taktni red vožnje MAV IC vozova do Budapest Nyugati na svakih sat vremena. A posto pruga ide preko Cegleda koji je cvoriste ka istoku, msm da bi to bila nemoguca misija. Jedino da bude voz Beograd-Segedin uz dobra vremena pa presedanje iz i za Budimpeštu
 
мени никако не улази у главу да слепци из СВ-а нису могли да планирају воз за Будмипешту преко Сегедина, када се заврши пруга до Суботице. замена локомотива би таман могла да се обавља у Суботици, када воз мења правац

Воз мења смер и у Сегедину. Размак између завршетка пруге у Србији и Мађарској ће највероватније бити око 6 месеци. Такође, мислим да то и нема толико везе са слепцима из СВ, него зависи од Мађара, с обзиром да је различита траса код њих, а не код нас.
 
аха, е па ако ће да буде 6 месеци разлике, онда нема везе. мада су и даље слепци ;)
 
Vrh