461-001,011,013 i 034
Te četri su u vlasništvu Srbija voza.
011 i 013 su trenutno u najmu kod privatnog kargo operatera RTL,001 sam viđao na Optima agencijama a 034 nisam već duže vreme viđao. Mada je i ona bila iznajmljena pomenutom privatniku.
Прва би се дала најлакше довести у редJasno ali biramo od ponuđenih?
I ja isto 1, ali bilo koji od ova 4 biće bolji nego ovi skroz crveni trenutno.Pretpostavljam da će pobediti 2 ili 4, mada bih lično voleo da vidim 1.
Putovao jedno 4 puta prošle godine i pre par nedelja, apsolutno najbolji način doći do Užica tj napraviti izlet. Ja sam uvek koristio dnevni voz do Užica (9:00 --> 12:00) i nazad istim dnevnim vozom (17:03 -->20:02). U svim slučajevima je radila klima u vozu, prošle godine su kašnjenja bila minimalna ove godine je bilo 30 munuta zakašnjenja u oba smera. Svakako bih preporučio.I ja isto 1, ali bilo koji od ova 4 biće bolji nego ovi skroz crveni trenutno.
Htjeo sam još da pitam dali neko zna kakvi su uslovi da se otputuje dnevnim barskim vozom do Užica i nazad za isti dan, dali voz puno kasni i dali radi klima u vagonima?
Apsolutno, treba da se drže jedne te prepoznatljive kolor šeme za regionalne vozove. Kolor šema vozila imaju značajnu ulogu u signalizaciji uloge voza, ljudi čim vide crveni voz znaće da je regionalni, čim vide beli, znaće da je u pitanju brzi "soko" voz. Ovako se samo bespotrebno forsira šarenilo.Мени је ово мењање бесмислено када су ФЛИРТ шему и њене варијације применили на вагонима, 441, 461 и Швеђанкама.
Stadler proizvodi FLIRT sa dve maske. Moje mišljenje je da je pametno što se uzima ovaj tip maske koji već imamo zbog rezervnih delova.Zasto nije model sa najnovijom maskom?
Žuta linija ima svrhu. Ona označava prvi razred.Da li ima nekakvu svrhu ova žuta boja napred? Nalazi se na svim šemama, ali se ne uklapa.
Hvala puno, baš tako sam i mislio, trebao bi nešto da obavim i idealno mi odgovara ta kombinacija i usput da se provozam dnevnim pošto sam za cg uvijek išao noćnim.Putovao jedno 4 puta prošle godine i pre par nedelja, apsolutno najbolji način doći do Užica tj napraviti izlet. Ja sam uvek koristio dnevni voz do Užica (9:00 --> 12:00) i nazad istim dnevnim vozom (17:03 -->20:02). U svim slučajevima je radila klima u vozu, prošle godine su kašnjenja bila minimalna ove godine je bilo 30 munuta zakašnjenja u oba smera. Svakako bih preporučio.
Нису у питању никакви радови већ техничке услуге. Вероватно Инфраструктура нема довољно стручног кадра за спровођење пројекта па се ангажују спољни сарадници. Није ни чудо, Инфраструктура (па ни друга предузећа у државном власништву која су инвеститори инфраструктурних објеката) не могу да плате инжењере колико могу да их плате стране фирме које изводе радове.tender za tehničku pomoć Infrastrukturi Železnica Srbije u implementaciji projekta
I BG-Niš je potpuno zamro saobraćaj. I ovo malo vozova ide totalno prazno.kada možemo očekivati vozove južnije od Niša?