Vrv bi i njih iznajmili nekom.Tu su pare,a ne u putnickom saobracaju.A što se ne kupe polovni vagoni i okvirno dve tri nove lokomotive da imamo za Barac kako dolikuje.
Vrv bi i njih iznajmili nekom.Tu su pare,a ne u putnickom saobracaju.A što se ne kupe polovni vagoni i okvirno dve tri nove lokomotive da imamo za Barac kako dolikuje.
Imali smo već polovne pa smo ih prodaliA što se ne kupe polovni vagoni i okvirno dve tri nove lokomotive da imamo za Barac kako dolikuje.
A što se ne kupe polovni vagoni i okvirno dve tri nove lokomotive da imamo za Barac kako dolikuje.
Једино је Деспотија куповала половне локомотиве, слала на ремонт и сада их користи. Неке су продате и румуснким приватницима и оне тамо возе после ремонта. Остали приватници код нас углавном користе половне дизелке из иностранства или изнајмљене локомотиве.Pegla ima vazdusno hladjenje. A i znamo kako pegla dobro vuče tako da verujem da su stizali jako brzo, kao i pokvarenim barcem
Opštepoznata situacija iznajmljivanja i prodaje nečega što nam treba.
Da li neko zna i da li je uopšte tačno da su mnoge lokomotive kod privatnika kupljene od ŽS? jedan masinovodja mi je pominjao i da smo Rumunima prodavali lokomotive bukvalno na kilo
Te lokomotive su godinama stajale po nekim depoima i čekale brener.@Železničar 441-141 i 461-105 su u Despotiji a 441-513 je u Kombinovanom Prevozu. Po brojevima se vidi da su nekad bile naše lokomotive Prodaju državnih sredstava privatnom konkurentu bi trebalo da istražuje neki sud za privredni kriminal recimo....
Isto kao i to da državni kargo operater posluje sa enormnim gubitcima iako ga država forsira u odnosu na privatne operatere. A ti isti mali privatni operateri posluju fantastično.Мени је занимљиво како то да се некоме исплатило да извуче средства испод бренера и направи нешто што ће доносити новац, а СВ то не може да уради.
Pa što bi onda bio problem da se ta vozna sredstva prodaju zainteresovanim operaterima za veće pare. Ne vidim paralelu sa privrednim kriminalom.Brener nije nužno loša stvar. Problem je jedino taj sto šaljemo razna vozna sredstva na kasaciju ili ih prodajemo a u medjuvremenu nismo kupili nova koja će da ih zamene.
To je spominjao dekan Saobraćajnog fakulteta, nikakve zvanične objave nije bilo. Za sad teško da će išta puštati zbog Šidske pruge. Na ULJŽ je neko napisao da je sve spremno za taj voz samo se čekaju potpisi.Zna li neko šta se dešava sa međunarodnim za Zagreb? Najavili u januaru da kreće na proleće.
Kad stignu novi vozovi i kad se završi rekonstrukcija rekonstrukcija Niš-Brestovac. Dakle najranije jun 2023. Znaćemo da li su ti vozovi planirani za 2023 u septembru kad izlazi preliminarni red vožnje za 2023. Po sadašnjoj praksi teško da će ih ubaciti u sledeći red vožnje, a pitanje da li će i radovi biti na vremekada možemo očekivati vozove južnije od Niša?
Pretpostavljam da će pobediti 2 ili 4, mada bih lično voleo da vidim 1.Na instagram stranici srbija voza su objavljeni predlozi kolor šeme novih garnitura, u komentarima je glasanje.