Barska u prekidu, sinoć iskočio teretni kod Kolašina, navodno zbog zemljotresa.
Beograd najgore prošaoFino je ovo ispalo
Ali zanimljivo je šta će voziti putnike od Subotice do Horgoša dok Mađari ne urade svoj deo pruge? Flirt? Ili... ništa?
Mogli bi tu da ubace kratku regio liniju Horgoš-Palić-Subotica. Bilo bi putnika, jer su i Horgoš i Palić varošice i turistička mesta, a Subotica grad od 100.000 stanovnika. Ali mora se rešiti problem nedostatka voznih sredstava, što je pre moguće.
I ako Mađari ostvare plan da puste za Suboticu segedinski tramvaj, pitanje je da li će on igrati važniju ulogu između Subotice i Palića. Možda donekle, pošto je subotička stanica u centru.
Pa kupili bi dvosistemske za liniju ka Subotici.
Sami su to pričali braća Atilini, ni ja nešto ne verujem da će da bude.
I ja prvi put čujem da bilo gde u svetu postoji prekogranični tramvaj. To bi teoretski bilo izvodljivo jedino između zemalja gde ne postoji baš nikakva kontrola dokumenata na granici, tj. gde vozila prelaze granicu bez zaustavljanja, kao na primer Slovenija i Italija, ili Rusija i Belorusija.Тај маџарски трамвоз није ништа него влажни сан Пастора којим милује уши својим гласачима. Граничне процедуре за трамвајски саобраћај? ем Шенген ем ЕУ. Дакле ништа од тога.
Postoji par primera u Evropi, naravno bez granične kontrole. Najzanimljiviji je bazelski tamvaj koji saobraća kroz 3 države, a i odatle su došli naši "švajcarci"I ja prvi put čujem da bilo gde u svetu postoji prekogranični tramvaj. To bi teoretski bilo izvodljivo jedino između zemalja gde ne postoji baš nikakva kontrola dokumenata na granici, tj. gde vozila prelaze granicu bez zaustavljanja, kao na primer Slovenija i Italija, ili Rusija i Belorusija.
Zato mi nije najjasnije kako će tramvaj Segedin-Subotica uopšte moći da funkcioniše. Tramvaj sa desetak polazaka dnevno i polučasovnim stajanjem na granici radi kontrole nebi imao nikakvog smisla, njegova izgradnja bi bila obično bacanje para. Bolje da umesto toga Subotica ponovo izgradi 2 ili 3 normalne tramvajske linije na svojoj teritoriji.На тим местима нема контроле ни за обична возила. Т.ј. скоро да нема. Може да буде по нахођењу локалних органа. То није случај са Мађарском и Србијом где је тврда граница.