Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Koliko je angažovanih garnitura za tolike polaske? Ostade li šta za provinciju?
 
Vau, ovo je ekstra, ali odakle će iskopati dovoljno Flirtova? Kako će onda držati RV na prijepoljskoj, šidskoj i niškoj liniji ? A idućeg meseca bi trebala da proradi i požarevačka pruga.
 
Mislim da bi do pocetka novog reda voznje morao biti otvoren i dodatni peron sa kolosecima u stanici Novi Sad koji je jos uvek u rekonstrukciji, kako iz razloga razmene putnika, tako i iz saobracajnih razloga.
Postojeca dva koloseka sigurno nisu dovoljna za ovoliki obrt.
 
Napokon red vožnje na nešto liči. Sad je li održiv, videćemo. Samo se pribojavam da će ispaštati druge linije, jer im je ovo isplativo.

Ako ovako ostane, pobiće autobuski saobraćaj.
 
Kada bi Pančevo imalo polovinu ili trećinu ovog takta, isplatilo bi se svima, osim Pantransportu. Zato grad od 80.000 stanovnika i nema vozove do BG, osim 6 vršačkih polazaka.
 
Vidim da su Lasta i Niš Ekspres rešili da dobit koju su imali od linija između Novog Sada i Beograda a koja im će im posebno ovakvim redom vožnje od 1.5. biti još manja, ekspresno preusmerili na linije koje idu od Novog Sada do Subotice i to povećanjem cena karata. Tako da je sada karta Subotica- Novi Sad u rasponu od 1300-970 dinara kod ova dva vodeća prevoznika.
Iskreno jedva čekam da vozovi ponovo krenu ka Subotici jer ovo što rade ova dva autobuska prevoznika je bezobrazluk.
Kako bi slikovitije ilustrovao karta od Beograda do Leskovca košta u proseku 1100 dinara kod oba prevoznika a kilometraža skoro 3 puta veća.
 
Vidim da su Lasta i Niš Ekspres rešili da dobit koju su imali od linija između Novog Sada i Beograda a koja im će im posebno ovakvim redom vožnje od 1.5. biti još manja, ekspresno preusmerili na linije koje idu od Novog Sada do Subotice i to povećanjem cena karata. Tako da je sada karta Subotica- Novi Sad u rasponu od 1300-970 dinara kod ova dva vodeća prevoznika.
Iskreno jedva čekam da vozovi ponovo krenu ka Subotici jer ovo što rade ova dva autobuska prevoznika je bezobrazluk.
Kako bi slikovitije ilustrovao karta od Beograda do Leskovca košta u proseku 1100 dinara kod oba prevoznika a kilometraža skoro 3 puta veća.
I Pantransport je kartu u jednom pravcu BG-PA poskupeo na 250 dinara (bez stanične usluge), a do pre par godina je ista bila 120 dinara.

RE voz od Beograda do Pančeva posle prošlogodišnjeg poskupljenja košta 84 dinara u jednom pravcu, ogromna većina putnika na toj relaciji bi koristila njega, samo kada bi ga bilo malo češće.
 
20220430_131149.jpg


744 je uredno otišao u 12:03 i stigao u NS samo ga nema na sajtu.

... Bez komentara.

A kiliko vidim više nema podataka o kašnjenju.
 
Дакле иаконзамаскираанину тексту ствар је крађе. И опет исто. Људи бре, па докле крађе и графити?
 
Stvar je nedostatka volje da se lopovi procesiraju. Iz nekog razloga nije politički oportuno procesirati kradljivce opreme na pruzi Beograd Bar ali jeste na pruzi Beograd-Novi Sad gde je pre mesec dva dana lopov uhvaćen na delu i priveden.
 
Šta kažu zakoni i kako sudstvo tretira ovakve krađe?
 
Објасните ми, нисам довољно паметан. Направили 32 полазака, а Инђија и Пазове имају рупе у реду возње по 2 сата, и гомилу полазака који не иду викендом. Ни један једини полазак типа Ужице-Нови Сад или слично. Сви возови са југа иду само до Прокопа. Новореконструисана пруга до Ваљева се не одржава. Нема директних возова за Шид. Шта је овде паметно урађено?
 
Ма само скела нека која иде по шинама, потпуно примитивно све. Само тај камион је био неки наш подизввођач да утовари и одвезе намотане жице.
 
Vrh