Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Ako zna neko da objasni, posto se ne razumem, kako je moguce da usled krađe tegova uvedu laganu vožnju u dužini od 40 km?
Nije krađa tegova.
Recimo zadnjih tri meseca je aktuelno otuđenje "čvrstih tački" sa kontaktne mreže.
"Ekipe" koje to rade su veoma upućene u tu "problematiku" pošto se krađa dešava u prisustvu napona u KM od 25KV.
Krenulo se na koridoru 10 na deonicama od Niša pa ka severu. Stigli su do Mladenovca i za sad se tu zaustavili nakon hapšenja nekoliko lica sa područja Leskovca osumnjičenih za ta krivična dela.
Međutim identične krađe "čvrstih tačaka" su počele da se dešavaju i na Barskoj pruzi pa se plašim da su ili uhapsili pogrešne ljude ili ima više ekipa koje nezavisno rade.
U svakom slučaju zbog laganih vožnji nastalih smanjenjem brzine iz bezbednosnih razloga trpe putnici a trpi i robni saobraćaj.
Kada će se i da li će se lica koja rade ova krivična dela uhapsiti videćemo valjda u jednom trenutku.
 
zajecar.jpg

Zaječar, mislim da se ulica zove Vidinska 06.04.2022. 19:43
...malo je šoferka bila prljava.
 
Lično najzanimljivije što se spominje u tekstu jeste što je rekao da Stadler FLIRTovi dolaze u septembru i da će poslednji doći do marta! Ovo je ultra kratak rok, isto kao za KISS. Ovo bi se poklopilo sa najavom da će BGvoz dobiti nove vozove do kraja godine. Možda FLIRT bude privremeno saobraćao na BGvozu (bar deo novih) dok će drugi deo biti korišćen za povećanje kapaciteta na barskoj, vraćanje FLIRTova na Kraljevo-Požega, povećanje kapaciteta BG-NS i BG-ŠI. U nekoj buudćnosti možda uzmu druge vozove za BGvoz, a FLIRTove oslobode za nove linije niška pruga, NS-SU,...
 
Онда ће или укинути стајалишта Вуков споменик и Панчевачки мост или средити пероне коначно пре доласка возова.
 
Lično najzanimljivije što se spominje u tekstu jeste što je rekao da Stadler FLIRTovi dolaze u septembru i da će poslednji doći do marta! Ovo je ultra kratak rok, isto kao za KISS. Ovo bi se poklopilo sa najavom da će BGvoz dobiti nove vozove do kraja godine. Možda FLIRT bude privremeno saobraćao na BGvozu (bar deo novih) dok će drugi deo biti korišćen za povećanje kapaciteta na barskoj, vraćanje FLIRTova na Kraljevo-Požega, povećanje kapaciteta BG-NS i BG-ŠI. U nekoj buudćnosti možda uzmu druge vozove za BGvoz, a FLIRTove oslobode za nove linije niška pruga, NS-SU,...
Moguće da povećaju kapacitet Šid- Golubinci atar, biće potrebno, krcato je putnicima na toj važnoj liniji. Možda i ovaj voz za Ljubljanu koji je najavljen za april bude išao do Golubinaca. 😁
 
Онда ће или укинути стајалишта Вуков споменик и Панчевачки мост или средити пероне коначно пре доласка возова.
A s obzirom da nigde nema raspisanog tendera za rekonstrukciju pomenutih stajališta ostaje onda mogućnost da se ukinu ova stajališta.
Međutim,pošto znamo da stajališta neće biti ukinuta zbog vozova onda dolazimo do zaključka da Mona lupeta ko po običaju.
 
 
Има ли ко да продаје неке половњаке, па да узмемо..За БГ воз само да буде добар такт, брига ме за унутрашњост. Шта фали овима сад, само нека иду на време. Поента моје приче је та да на једну страну набављамо нове модерне возове који ће да касне на пругама. Боље уложити у инфраструктуру, информационо-управљачки систем, итд. Ево скоро касни БГ Воз из Младеновца, идем код диспечера, питам јел долази воз? Каже, видео сам код Беле Реке, после га немам, како ли он прати тај воз, појма немам али очито да не зна у сваком тренутку где се воз налази, што е по мени глупост. У данашње време цене навигације су смешне..
 
Онда ће или укинути стајалишта Вуков споменик и Панчевачки мост или средити пероне коначно пре доласка возова.
Neće valjda ukidati jedina BG Voz stajališta u širem centru grada, koja između ostalog koriste i vršački međumesni vozovi i čija izgradnja je koštala stotine miliona? To bi baš-baš bilo predebilno, čak i za Tomu Monu.

A spuštanje perona bi bilo nemoguće bez novog radikalnog umanjenja takta BG Voza, kako na batajničkoj tako i na resničkoj liniji.
 
Poslednja izmena:
Посао спуштања перона са овим обимом саобраћаја није потребно да се ради. Воз може да посотји минут два дуже да би се сви безбедно укрцали/искрцали
 
Koja je dužina perona na Vuku? Da li je moguće odraditi spuštanje pod saobraćajem, da se radi jedna polovina, pa druga, a noću da se radi deo do same pruge, tako da se stanica ne zatvara?
 
Kakve navigacije?
Verovatno misli na praćenje vozova koje se obavlja malo drugačije, ne baš preko GPS. Mada ne bi bilo loše u vozovima imati i GPS lokatore :)

Pre nekih 15ak godina bio sam u vozu koji je ostao bez napajanja između dva tunela više od sat vremena. Na stanici mahom rodbina sačekuje putnike jer noću nema prevoza pa se stvorila mala panika jer otpravnik nije znao gde je voz. "Nestao" je posle stanice Bistrica ali se nije pojavio u Priboju. Sećam se komentara na peronu " mislio sam da ste sleteli u Lim"
 
Poslednja izmena:
A spuštanje perona bi bilo nemoguće bez novog radikalnog umanjenja takta BG Voza, kako na batajničkoj tako i na resničkoj liniji.

мислим да може да се изведе

Посао спуштања перона са овим обимом саобраћаја није потребно да се ради. Воз може да посотји минут два дуже да би се сви безбедно укрцали/искрцали

пола метра висинске разлике, тако да да, морају да се спуштају перони
Koja je dužina perona na Vuku? Da li je moguće odraditi spuštanje pod saobraćajem, da se radi jedna polovina, pa druga, a noću da se radi deo do same pruge, tako da se stanica ne zatvara?

око 200 метара. требало би да може да се ради без затварања станице. сегмент по сегмент перона
 
мислим да може да се изведе



пола метра висинске разлике, тако да да, морају да се спуштају перони


око 200 метара. требало би да може да се ради без затварања станице. сегмент по сегмент перона
Uvek mogu radovi nedeljom da se izvode bez zaustavljanja vozova u toj stanici tad. Ili da se radovi noću izvode. Samo treba dobre volje i to organizovati
 
A s obzirom da nigde nema raspisanog tendera za rekonstrukciju pomenutih stajališta ostaje onda mogućnost da se ukinu ova stajališta.
Međutim,pošto znamo da stajališta neće biti ukinuta zbog vozova onda dolazimo do zaključka da Mona lupeta ko po običaju.
dolazimo do zakljucka da ce to raditi kao i stanicu na Nbg, na-vrat - na-nos, kada vide, jer ocigledno nema ko unapred da im kaze
 
Vrh