У праву си. У првој верзији графикона је било уписано стајање у Тошином бунару за 74х. Нисам ни гледао то у коначној верзији, али су очигледно променили. Хвала на исправци.
74х мора да иде KISS јер је ред вожње направљен са урачунатом максималном брзином 200 км/ч. FLIRT има максималну брзину 160 км/ч. Мада је максимална брзина од 200 км/ч за воз који стаје на свим станицама од Батајнице до Сремских Карловаца сулуда, јер ће се утрошити енормна количина енергије за убрзавања и кочења, а кочнице ће се неупоредиво брже трошити. Звучи шашаво, али са економског становишта, цена карте би требало да буде већа за поласке 74х него за 54х.
Постоjaће дани када гарнитура мора имати периодични преглед, такође, може доћи до кварова, који се морају отклонити. Ако не постоји резерва, у том случају би се морали отказивати поласци. Још један показатељ зашто је набавка малог контигента железничких возила неадекватно и расипничко трошење средстава. Уосталом, читав пројекат тзв. брзе пруге Београд - Будимпешта је то, зашто не би и ово било. Поређења ради, за новац којим је модернизована пруга Београд - Нови Сад за брзине до 200 км/ч и купљена 3 воза за 200 км/ч, могао се цео Коридор 10 од Суботице до Прешева са краковима Стара Пазова - Шид и Ниш - Димитровград ремонтовати за пројектовану брзину до 120 км/ч и постојећи вагони и локомотиве ремонтовати и модернизовати. Притом без икаквог сулудог вишегодишњег затварања пруга.