Upravo zato sam i pitao, vidim da tamo spominju da je lo[e urađeno, pa eto da pitam iz prve ruke da li je to istina. Ako je tako, kako može to da se ispravi. valjda ivođač radova treba to da reši.не бих ја веровао много тој групи. има превише острашћених људи тамо
Зато треба веровати овима што доказано лажу...
што значи да ће опет нешто да збуџе, импровизују, као што увек и раде...
Da ima pravde u društvu, ovi mangupi bi bili povatani i dobili bi društveno korisni rad: svakodnevno po 3 sata narednih 6 meseci da ručno peru grafite...Локомотиве су изграфитиране на споредном колосеку поред Прокопа, нису испод саме плоче. Има слика где су стајале.
Чекај, сви 412/416 су ишарани, сви путнички вагони, укључујући и Z1 и тако већ дуги низ година и сад ће због овог да их ухапсе. Хоће, месеца Лимбурга...Да се не лажемо, по развијенијим железницама Европе се исто шарају возови, али тамо ћеш ретко кад видети ишарани воз у саобраћају, јер се возно средство углавном ставља ван саобраћаја и графит одмах скида. Део разлога зашто код нас има пуно возова са графитима је тај јер се не скидају, па графитери имају додатни мотив да шарају возове. Да се графити моментално скидају, не би имали мотив.
Uuuu,i deca počela da objašnjavaju šta je i kako je na pruzi.Пишу на ФБ групи УЉЖ да већ на 100-120 км/ч има проблема...
Kakvih problema ima na 100-120?Пишу на ФБ групи УЉЖ да већ на 100-120 км/ч има проблема...
Kažu ljulja se previše, ništa ne valja. Ali niko da iznese tačno šta nije u redu. Sve je tipa rekla-kazalaKakvih problema ima na 100-120?
Pa zato se valjda i rade testiranja i probne vožnje.Kada se utvrdi problem na koloseku i KM onda se i rešava.Kažu ljulja se previše, ništa ne valja. Ali niko da iznese tačno šta nije u redu. Sve je tipa rekla-kazala
А ти једва дочекао такве новости.Пишу на ФБ групи УЉЖ да већ на 100-120 км/ч има проблема...
Не знам за тебе, али ја једва чекам да могу поново да идем возом до Будимпеште, Беча, Братиславе, Прага, Кијева, Москве, Варшаве, Минска, Загреба, Љубљане, Салцбурга, Минхена, Инсбрука, Цириха, Трста, Венеције, Сплита, Сарајева, Бањалуке, Темишвара, Букурешта, Софије, Истанбула, Скопља, Солуна, све што више не могу, а што је могло у јако блиској прошлости, пре 5 до 15 година. А то не могу захваљујући потпуном распаду наше железнице. На жалост, мислим да то више никад неће ни моћи, барем не све ово.А ти једва дочекао такве новости.
Greška nisam video,sli ovo je hitSamo 2 posta iznad čovek okačio isti link...
Поента мог писања је та, да ја за ових неколико година колико пратим форум, никада нисам видео да си ти нешто лепо рекао кад се уради, зато кад треба да се пљуне и баци неки хејт, ту си први. Кукумакање за споредне пруге. Нисам сигуран, да ли си свестан да се Србија није нешто пуно питала око брзине, него онај ко има интерес да гради ту пругу и ко је дао паре. Те зашто не 160, за те паре могли смо све за 120. Наравно да смо могли, али браћи кинезима и осталима је битан Коридор 10 за брзине 200+ и тако ће да буде. Као да њих брига за неку леву пругу. Слажем се да све пруге треба да буду 120 и електрификоване, али то се једноставно неће десити. Нико нема интереса то да уради. Средиће Коридор, Барску, Вршачку пругу, горе овај део до Хоргоша и можда овај део преко Богојева, чисто да имају док се коридор не заврши. Ово остало ће да буде урађено квалитетно, као што су урадили Ниш - Зајечар - значи ужасно.Не знам за тебе, али ја једва чекам да могу поново да идем возом до Будимпеште, Беча, Братиславе, Прага, Кијева, Москве, Варшаве, Минска, Загреба, Љубљане, Салцбурга, Минхена, Инсбрука, Цириха, Трста, Венеције, Сплита, Сарајева, Бањалуке, Темишвара, Букурешта, Софије, Истанбула, Скопља, Солуна, све што више не могу, а што је могло у јако блиској прошлости, пре 5 до 15 година. А то не могу захваљујући потпуном распаду наше железнице. На жалост, мислим да то више никад неће ни моћи, барем не све ово.