Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

И овде је железница капитулирала пред Ве управом. Укидају аутовоз да би могли пред изборе да пусте булевар Патријарха Павла и ако није готова рампа за аутовоз у Земуну. Сад кад погледам, требали су онда одмах да укину аутовоз за Бар и да не цимају људе до Тоолидера безвезе. Мада и до Прокопа је довољно цимање. Још једном су показали како немају кичму.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=878583#p878583:zn2rhzrj je napisao(la):
Boki123 » Sre Sep 08, 2021 1:29 pm[/url]":zn2rhzrj]Probaj na kompjuteru, on bi trebalo da ti skine dokument koji posle mora da se unzipuje, tamo nadješ prugu koja ti treba. Ja mogu kasnije da ti ispišem koji su sve polasci, samo znam da idu do Beograd Centra i da međunarodni nisu tolko menjani
Može, ako nije problem, zanima me ako već računaju red vožnje kao da je pruga Beograd- Novi Sad gotova koliko traje putovanje Šid-Beograd i obrnuto, s obzirom da trećinu puta čini dio Beograd centar - Golubinci.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=878629#p878629:1uhsb13c je napisao(la):
Дошљак » Sre Sep 08, 2021 3:55 pm[/url]":1uhsb13c]И овде је железница капитулирала пред Ве управом. Укидају аутовоз да би могли пред изборе да пусте булевар Патријарха Павла и ако није готова рампа за аутовоз у Земуну. Сад кад погледам, требали су онда одмах да укину аутовоз за Бар и да не цимају људе до Тоолидера безвезе. Мада и до Прокопа је довољно цимање. Још једном су показали како немају кичму.
Vjerovatno sada kada je sezona gotova više ni nema toliko potražnje za autovozom, a žuri im se da ukinu Topčider, što generalno podržavam, i jednostavno ne isplati im se zbog nekoliko automobila dnevno držati Topčider, a od nove godine, a možda i ranije kreniće da radi stanica Zemun i od tamo će da tovare auta , a vjerovatno će u Zemunu biti postavljen i voz za Bar pa će ići do Bgd centar i odatle zvanično kretati.
 
Ево шта сам ја успео да прочитам из табеле, можда сам мало омашио минуте:

2201 Шид (5.00)- Београд центар (6.30)
2203 Шид (5.55)- Београд центар (7.30)
2205 Шид (9.30)- Земун (10,54)
2207 Шид (12.00)- Београд центар (13.30)
2209 Шид (14.55)- Београд центар (16.30)
413 Шид (16.09)- Београд центар (15.38)
2211Шид (17.10)- Београд центар (18.44)
2213 Шид (19.35)- Београд центар (21.11)

2200 Београд центар (6.45) - Шид (9.05)
2202 Београд центар (8.15) - Шид (10.46
412 Београд центар (10.34) - Шид (12.56)
2204 Земун (12.00) - Шид (14.19)
2206 Београд центар (14.10) - Шид (16.42)
2208 Београд центар (16.48) - Шид (19.21)
2210 Београд центар (19.30) - Шид (22.04)
2212 Београд центар (21.30) - Шид (23.59)

Исправите ме ако сам негде погрешио.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=878638#p878638:3g5abfpt je napisao(la):
mario94 » Сре Сеп 08, 2021 4:07 pm[/url]":3g5abfpt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=878629#p878629:3g5abfpt je napisao(la):
Дошљак » Sre Sep 08, 2021 3:55 pm[/url]":3g5abfpt]И овде је железница капитулирала пред Ве управом. Укидају аутовоз да би могли пред изборе да пусте булевар Патријарха Павла и ако није готова рампа за аутовоз у Земуну. Сад кад погледам, требали су онда одмах да укину аутовоз за Бар и да не цимају људе до Тоолидера безвезе. Мада и до Прокопа је довољно цимање. Још једном су показали како немају кичму.
Vjerovatno sada kada je sezona gotova više ni nema toliko potražnje za autovozom, a žuri im se da ukinu Topčider, što generalno podržavam, i jednostavno ne isplati im se zbog nekoliko automobila dnevno držati Topčider, a od nove godine, a možda i ranije kreniće da radi stanica Zemun i od tamo će da tovare auta , a vjerovatno će u Zemunu biti postavljen i voz za Bar pa će ići do Bgd centar i odatle zvanično kretati.
Опет су бескичмењаци пред градом за разлику од БАСа.
 
Управо прочитах да на фејсбук групи Удружење љубитеља железнице, да Карловци добијају нову станицу? Зар стара станица није требала да буде реконструисана због историјске важности, исто као и ова наша у Инђији? :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=877999#p877999:2nbqvhej je napisao(la):
Bulbulderac17 » Pon Sep 06, 2021 9:19 pm[/url]":2nbqvhej]Forum je dosta napredovao, niko nije čak ni prokomentarisao boje Kissa. Svaka čast.

Nije dugo posle ovoga trebalo da se diskusija vrati u tom smeru... :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=878638#p878638:12dk00vx je napisao(la):
mario94 » Wed Sep 08, 2021 4:07 pm[/url]":12dk00vx]a žuri im se da ukinu Topčider, što generalno podržavam, i jednostavno ne isplati im se zbog nekoliko automobila dnevno držati Topčider, a od nove godine, a možda i ranije kreniće da radi stanica Zemun i od tamo će da tovare auta , a vjerovatno će u Zemunu biti postavljen i voz za Bar pa će ići do Bgd centar i odatle zvanično kretati.
Meni je logično da autovoz kreće iz Zemuna i da staje na NBG, a onda na prokopu da ima stajanje nekih 10 minuta i onda da ide dalje.

A što se Topčidera tiče to je već prežaljena stanica, tako da, neka završe jednom sa njom.
I neka isprave rasputnicu G već jednom.
:bash:

...a kad samo kod nje ("G") imam pitanje. Da li se planira potpuno gašenje železničke veze ka Topčiderskom basenu, ili možda ostaje industrijski kolosek ili za Dvorski plavi voz?
 
Вероватно ће остати колосеци за гаражу плавог воза.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=878717#p878717:4gthosop je napisao(la):
Pendolino » Sre Sep 08, 2021 9:46 pm[/url]":4gthosop]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=878638#p878638:4gthosop je napisao(la):
mario94 » Wed Sep 08, 2021 4:07 pm[/url]":4gthosop]a žuri im se da ukinu Topčider, što generalno podržavam, i jednostavno ne isplati im se zbog nekoliko automobila dnevno držati Topčider, a od nove godine, a možda i ranije kreniće da radi stanica Zemun i od tamo će da tovare auta , a vjerovatno će u Zemunu biti postavljen i voz za Bar pa će ići do Bgd centar i odatle zvanično kretati.
Meni je logično da autovoz kreće iz Zemuna i da staje na NBG, a onda na prokopu da ima stajanje nekih 10 minuta i onda da ide dalje.

A što se Topčidera tiče to je već prežaljena stanica, tako da, neka završe jednom sa njom.
I neka isprave rasputnicu G već jednom.
:bash:

...a kad samo kod nje ("G") imam pitanje. Da li se planira potpuno gašenje železničke veze ka Topčiderskom basenu, ili možda ostaje industrijski kolosek ili za Dvorski plavi voz?

Da, ali oni forsiraju i forsiraće Prokop Bg Centar da bi ljudi što više i što prije prihvatili i navikli se na tu stanicu kao glavnu. Ja sam siguran da će voz zvanično ići iz Bgd centar, ali kada dođeš i tražiš kartu za utovar auta, onda će ti gospođa na šalteru reći da u toliko i toliko sati budeš u Zemunu radi utovara (tovario sam auto više puta, i na Topčideru pa znam kako to funkcioniše). Uglavnom voz će se sastaviti u Zemunu doći do Bgd centar i tamo stajati postavljen 20-25 min i kreniće odatle, me ne mogu sto posto reći ali najvjerovatnije.
 
Било би глупо да прескочи станицу НБГ, мада сигурно ће чекати полазак дуже на Прокопу.
 
U kontekstu novog reda vožnje, pravio sam tabelu gde sam za svoje potrebe proračunao sve varijante putovanja na relaciji Stara Pazova (gde živim) - Vukov Spomenik (kome "gravitiram") i obratno. Vidi se kalkulacija svih faza radnim danom (R), subotom (S) i nedeljom (N), kao i sveukupno vreme "od vrata do vrata".

Možda nekom bude zanimljivo da stekne osećaj kakva su vremena putovanja, kako izgledaju presedanja i generalno "commute" iz obližnjih mesta ka gradu.

Ono što je jasno iz ovoga je sledeće:
1. Trudili su se da uklope presedanje u Batajnici radnim danom u špicu i da naprave smislen red vožnje, što je za svaku pohvalu. Može to i bolje, to je očigledno na prvi pogled, međutim ni ovo nije loše za prvi RV posle "povratka" pruge.

2. Ovo će biti revolucionarna stvar za ceo ovaj kraj. Ne zbog brzine, koja se nije puno promenila u odnosu na ranije stanje železnice, koliko zbog veće pouzdanosti u odnosu na autobus i automobil. Nedostatak železnice protekle 3 godine se itekako osećao i svi jedva čekaju da se vrati u normalno stanje.

3. Autobus će ostati dominantan za mnoga putovanja i termine, pogotovo kada korisnik živi dalje od ŽS ili gravitira delovima grada gde je železnička daleko, npr. Zemunu, itd. Tu će autobus još uvek biti "kralj", ali železnica se "popravlja" sa ovim RV. Jednostavno, broj polazaka autobusa radnim danom u zavisnosti od naselja (Stara ili Nova Pazova) i destinacije (Batajnica, Zemun, Beograd) se vrti od 70 do 120. Železnica sa 22 polaska tu ne može biti konkurentna po frekvenciji za sad, ali veliki adut su joj brzina i pouzdanost.
Biće zanimljivo gledati rasplet sledećih godina i postepeni prelazak ljudi sa autobusa na železnicu. Dovoljno je da jednom korisnik u sred špica stigne od Vuka do STP za 41 minut sa sve presedanjem i da mu nikada više ne padne na pamet da uđe u autobus kojim za to isto putovanje u špicu nekad treba i 100-120 minuta. Očigledno je da će se stajati ponovo u vozovima celim putem, isto kao i pre radova. To već u startu živcira, ali nadam se da će se opametiti SrbVoz i pod hitno krenuti u ozbiljniju nabavku garnitura.

4. Za putovanja ka centru kritična stvar će biti kako će Prokop biti povezan sa centrom, jer bez toga sva brzina i pouzdanost pada u vodu. Ako mogu od kuće da stignem direktno busem do Ušća, i presednem 2 stanice do Trga, zašto bih pobogu pešačio do železničke, išao vozom, čekao 36 ili planinario do 41, samo da opet zaglavim negde u Kneza Miloša i stignem za slično vreme. U špicu će voz sa sve 41 biti brži jer ne zaglavi na mostovima, ali u ostatku dana... biće tesno. Na tome će morati nadležni ozbiljno poraditi.
 

Prilozi

  • Vozovi22BGSTP.jpg
    Vozovi22BGSTP.jpg
    471,3 KB · Pregleda: 1.236
  • Vozovi22STPBG.jpg
    Vozovi22STPBG.jpg
    471 KB · Pregleda: 1.237
Već više puta napisao, ali ajd.

Po mom mišljenju, idealno bi bilo kada bi RE vozovi iž Rume i NS išli do Karaburme. A žašto ne i do Pančeva?
Vožnja bez presedanja je veliki luksuz koji bi doveo mnogo ljudi na železnicu.
U tom slučaju bi kupovali mesečne samo kod SV
 
Još "samo" da izgrade Karaburmu, obilaznicu preko Vinče i spuste perone u Vukovom spomeniku i Pančevačkom mostu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=878771#p878771:2p83l894 je napisao(la):
WLABmz » 09 Sep 2021 06:36 am[/url]":2p83l894]Još "samo" da izgrade Karaburmu, obilaznicu preko Vinče i spuste perone u Vukovom spomeniku i Pančevačkom mostu...
Brat bratu i to da sad počnu,dvaEs godina.
 
Ok, jeste, ali za verijantu NS-Prokop-Vuk-Pančevo je neophodno samo spustiti perone.
To stvarno nije veliki posao.
Ok. Treba konačno da se završi pruga do Pančeva, tj da se otklone nedostaci.
Ka Pančevu neće ostati skoro ništa saobraćaja kad vrate glavnu NS prugu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=878745#p878745:ff1eghm8 je napisao(la):
NoLimit » 08 Sep 2021 11:49 pm[/url]":ff1eghm8]
4. Za putovanja ka centru kritična stvar će biti kako će Prokop biti povezan sa centrom, jer bez toga sva brzina i pouzdanost pada u vodu. Ako mogu od kuće da stignem direktno busem do Ušća, i presednem 2 stanice do Trga, zašto bih pobogu pešačio do železničke, išao vozom, čekao 36 ili planinario do 41, samo da opet zaglavim negde u Kneza Miloša i stignem za slično vreme. U špicu će voz sa sve 41 biti brži jer ne zaglavi na mostovima, ali u ostatku dana... biće tesno. Na tome će morati nadležni ozbiljno poraditi.
file.php

file.php
У остатку дана, можеш да сиђеш на НБ и одатле имаш 5 станица до центра, додуше, са 95.
 
NoLimit, zanima me kakvo je stanje stanice u Staroj Pazovi? Konkretno kako napreduju radovi, da li se sređuje prilaz i kako on sad izgleda. Onda da li je predviđen neki parking i za automobile i za bicikle i na kraju, možda i najbitnije, da li postoji ili je predviđen neki javni prevoz od stanice do ostatka Stare Pazove
 
Teska muljaza oko ovih novih vozova. Kao prvo tender je ocigledno namesten za Stadler, kao drugo nama isporucuju 2 generacije stare vozove!? Placamo ih po ceni novih a dobijamo stare modele koji se proizvode vise od 10 godina! :bash:

Da li je realno da platimo 3 voza 62 miliona evra a da ne dobijemo najnoviji model?

Mogli su nam makar isporuciti jednu generaciju stariji model kao sto je ovaj KISS u Sloveniji.
1024x0_kiss-sz-313-001-jpg.1055998


Ovaj model je trebao nama da bude isporucen. :kafa:
stadler-kiss-200.png
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=878848#p878848:zdk3p6eo je napisao(la):
Max15 » Čet Sep 09, 2021 10:58 am[/url]":zdk3p6eo]Teska muljaza oko ovih novih vozova. Kao prvo tender je ocigledno namesten za Stadler, kao drugo nama isporucuju 2 generacije stare vozove!? Placamo ih po ceni novih a dobijamo stare modele koji se proizvode vise od 10 godina! :bash:

Da li je realno da platimo 3 voza 62 miliona evra a da ne dobijemo najnoviji model?

Mogli su nam makar isporuciti jednu generaciju stariji model kao sto je ovaj KISS u Sloveniji.
1024x0_kiss-sz-313-001-jpg.1055998


Ovaj model je trebao nama da bude isporucen. :kafa:
stadler-kiss-200.png

Da je muljaža jeste. Smatram da Štadler ne bi ni prihvatio posao da nije pravio vozove za Westbahn. Ali da smo dobili stari model nismo. Dobili smo model kao sa druge slike samo sa starom maskom. Dakle, dobili smo KISS 3, a ne KISS.
Što se nove maske tiče, Westbahn ih nije ugradio zbog toga što se nova maska nije ugradila ni na još jedan KISS, pa bi morala da se rade ispitivanja i neke homologacije. To je ono što sam saznao od ljudi iz Westbahn-a. Dakle na KISS 200 se ugrađivao samo jedan tip maske do sad koji je ispitan. Obzirom da se našima žuri sa puštanjem vozova u saobraćaj, formalnosti sa novom maskom bi samo produžile rok isporuke. Ne ugrađuje se ista maska na KISS i KISS 200, tako da se maska sa slovenskih KISS svakako ne bi ugrađivala na nove KISS 200. Nemojte da vas bune KISS 200 za švedski Malartag. Oni imaju sličnu masku kao SV 413, ali je kod njih dozvoljen veći profil, pa ta maska ne bi odgovarala garniturama namenjenim nama.
Nadam se da smo razrešili dilemu konačno.
 
Поздрав, налетех на ову рекламу, па сам помислио да овде има доста људи који су поприлично упућени у материју, а који би можда могли да нешто и да искористе.
У питању је наградни конкурс, а најбоље је да се прочита што детаљније за што бољи увид.

https://hack2rail.shift2rail.org/?utm_s ... eTMvun6jOQ

Shift2Rail, in partnership with Siemens Mobility, is organising Hack 2 Rail, an online hackathon on 23-24 October 2021. We invite you to participate in developing Europe’s future rail solutions. Interested in knowing more about rail research and innovation?

Join the hackathon in a team to collaborate with us and transport experts to create innovative solutions for our 2 key topics: Passenger Rail and Rail Freight!




The winning teams will:

Receive a cash prize of 10,000 €:

#1 = 5,000€

#2 = 3,000€

#3 = 2,000€

Be invited to showcase their solution at high-profile European Year of Rail events attended by experts, policy makers and the rail industry

Have the possibility of potentially working with Siemens Mobility or other Shift2Rail Members to further develop their winning idea for market deployment
 
Пре ће бити на нека фабричка испитивања по полигонима.
 
Vrh