Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Jedna stanica je izgrađena u njivi između ta dva mesta, napravljen je i pristupni put i autobusko stajalište. Mene samo brine kako će to autobusko stajalište biti korišćeno jer ako se uvede neki bus koji vozi između sela i železničke stanice i on bude uvezan sa vozom to će biti super i svakako bi privuklo ljude.

Slažem se da treba postojati takt od 30 minuta, ali ajmo prvo da vidimo koliko će ljudi koristiti voz. Potrebno je onda još garnitura (barem još jedan FLIRT), pitanje dal ima jedan slobodan. Onda ima i pitanje kapaciteta pruge BGD Centar-Batajnica koja ovim redom vožnje ima u špicu voz u smeru u proseku na 7 i po minuta
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=877795#p877795:3hizslli je napisao(la):
tragac » Pon Sep 06, 2021 9:37 am[/url]":3hizslli]To nije problem kad se bude izbacio teret. Berlinski Ring je opterećeniji a u najvećoj meri je dvokolosečan.

Teretni vozovi na deonici Beograd Centar - Batajnica su već odavno izbačeni.

Boki123":3hizslli je napisao(la):
Onda ima i pitanje kapaciteta pruge BGD Centar-Batajnica koja ovim redom vožnje ima u špicu voz u smeru u proseku na 7 i po minuta

Najmanji interval sleđenja je 3 minuta, tako da ima kapaciteta sasvim dovoljno.
 
Treba paziti na kapacitet samo, ali što se mene tiče treba više vozova jer će putnika sigurno biti. Moraju se omogućiti i bolja presedanja, a kad imaš veći takt ljudi će svakako manje čekati.
Imam 2 pitanja:
1) Da li postoji mogućnost uvođenja dodatih vozova u sred godine čije trase ne postoje u RV? Dakle, oni recimo u aprilu uvide da im treba još jedan jutarnji brzi voz NS-BG jer je potražnja velika i odluče da ga uvedu. Da li je to ostvarivo?
2) Na koji način vozovi dobijaju svoje brojeve, da li ih dobijaju na osnovu pruge na kojoj saobraćaju, ako je tako kako onda ekspresni vozovi dobijaju svoje brojeve?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=877795#p877795:2llvr5jj je napisao(la):
tragac » 06 Sep 2021, 09:37[/url]":2llvr5jj]To nije problem kad se bude izbacio teret. Berlinski Ring je opterećeniji a u najvećoj meri je dvokolosečan.

Berlinski ring je nezavisna trasa isključivo za S-Bahn te to što ima dva koloseka nije smetnja, a na određenim delovima ringa idu paralelno pruge za "regularnu" železnicu. Nije baš na mestu poređenje pošto Berlinski S-Bahn ima skoro pa karakteristike metroa kao apsolutno nezavisna trasa, treća šina itd.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=877929#p877929:ohphvosa je napisao(la):
Boki123 » 06 Sep 2021 03:11 pm[/url]":ohphvosa]Treba paziti na kapacitet samo, ali što se mene tiče treba više vozova jer će putnika sigurno biti. Moraju se omogućiti i bolja presedanja, a kad imaš veći takt ljudi će svakako manje čekati.
Imam 2 pitanja:
1) Da li postoji mogućnost uvođenja dodatih vozova u sred godine čije trase ne postoje u RV? Dakle, oni recimo u aprilu uvide da im treba još jedan jutarnji brzi voz NS-BG jer je potražnja velika i odluče da ga uvedu. Da li je to ostvarivo?
2) Na koji način vozovi dobijaju svoje brojeve, da li ih dobijaju na osnovu pruge na kojoj saobraćaju, ako je tako kako onda ekspresni vozovi dobijaju svoje brojeve?

Boki

1) Ta mogućnost postoji i ako se sećaš postojao je, na primer, voz Bgd Centar - Jagodina. Jeste išao samo subotom ali tako može da se uvede
da saobraća i svaki dan. Potrebna su vozna sredstva kojih na žalost nema dovoljno.
2) Broj cifara u broju voza označava njegov rang, druga cifra označava prugu na kojoj saobraća a poslednja smer kretanja
sever - jug i zapad - istok neparni i obrnuto parni.

Dodao bih da su putnički sa 4 cifre od 2000 do 5999

Na primer:
putnički Bgd Centar - Užice 2131
putnički Bgd Centar - Novi Sad 2402
putnički Niš - Bgd Centar 2906
putnički Šid - Zemun 2205
 
Zahvaljujem na pojašnjenju, što se uvođenja novog voza tiče generalno taj jutarnji špic je loše pokriven, Ajmo prvo smer ka BG, 540 ide previše kasno i trebalo bi ga vratit u nazad jedno 20 ak minuta, 2402 isto treba pomeriti u nazad jedno 10-20 minuta. Tako bi oba voza stizala pre 8 i ljudi bi imali dovoljno vremena da dođu do posla. Tako 540 daje direkt brzu vezu NS-BG, a 2402 pokriva sva manja mesta između pa ko oće nek izvoli.
Što se smera ka NS tiče, 541 pokriva odlično BG-NS ali je potreban neki regionali da pokrije mesta između, možda da se 2403 pomeri unazad satak vremena. Generalno je baš loš taj jutarnji špic, a popodnevni ima samo polaske u pun sat, dakle neko ko radi do 17 mora da čeka sat vremena i to za spori regionalni voz
 
Forum je dosta napredovao, niko nije čak ni prokomentarisao boje Kissa. Svaka čast.

Nema ironije ozbiljan sam.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
U sudaru voza i minibusa kod Pirota povredjeno 14 osoba
U sudaru teretnog voza i minibusa na neobezbedjenom pružnom prelazu u selu Držina kod Pirota danas je povredjeno 14 osoba.

Dvoje je sa teškim telesnim povredama zbrinuto u Opštoj bolnici Pirot i nisu životno ugroženi, dok su ostali poslati na kućno lečenje.
Na minibus prevoznika "Maksa turs", oko 5.30 naleteo je teretni voz iz pravca Dimitrovgrada ka Nišu.
U minibusu su bili radnici koji su iz Držine i Petrovca, redovnom linijom, krenuli na rad u prvu smenu.

Na tom prelazu slični dogadjaji se često dešavaju, jer je zbog rastinja nepregledan.
https://beta.rs/vesti/drustvo-hroni...oza-i-minibusa-kod-pirota-povredjeno-13-osoba
 
Danas sam imao priliku obići željezničku stanicu u Vinkovcima, pusta, malo vozova, međunarodnih uopšte nema. Uglavnom, na redu vožnje koji stoji na samoj stanici za tekuću 2020/2021.g. postoje čak 3 para vozova Beograd-Zagreb-Beograd , od toga dva stalna i jedan sezonski preko ljeta i oko nove godine, čak su i solidno raspoređeni, jedan noćni, jedan jutarnji i jedan poslepodnevni, međutim pored svakog piše NE VOZI do daljnjeg.
Gledajući to sve nadam se da će od nove godine , a pogotovo kada se završi pruga Beograd-Novi Sad, krenuti ti vozovi. Obnova pruge BG-NS je izuzetno važna i za prugu Šid-Beograd, do Golubinaca vozovi idu stalno 100km/h bez zaustavljanja i usporavanja, a dalje će moći 120-160km/h , tako da će putovanje Šid-Beograd biti skraćeno na 1 :10-15 min što je vrlo atraktivno, pa čak i putovanje od Bg do Šida će da bude skraćeno na jedno 2 -2i po sata što i nije tako strašno u odnosu na sadašnjih više od 3.
Ujedno kada bi išli spomenuti vozovi Šid i Sremska Mitrovica bi dobili dnevno 2-3 brza voza za Beograd, budući da sad nemaju ni jedan brzi.
 
Galerija radova u Subotici:
https://www.subotica.com/fotografije/su ... =1&slide=1
Neke od slika:
SUBOTICAcom_07Sep.2021_Subotica_2258061.jpg

SUBOTICAcom_07Sep.2021_Subotica_2258062.jpg

SUBOTICAcom_07Sep.2021_Subotica_2258063.jpg

SUBOTICAcom_07Sep.2021_Subotica_2258076.jpg

SUBOTICAcom_07Sep.2021_Subotica_2258081.jpg
 
FB_IMG_1631081673137.jpg

FB_IMG_1631081679581.jpg

Izvor FB

Neko je naveo da su polovni i da su ex West Bahn, mada mi je to teško za poverovati jer smo svi videli slike iz proizvodnje. I da su polovni bukvalno su ih do kostura rastavili. Ali no, bilo kako bilo evo nam ga prvi KISS :sesir:
 
Ova kolor sema je zaista tragedija.. nikakav sklad, bukvalno deluje kao da su u pitanju zastitni premazi u toj boji na odredjenim delovima, a da tek treba da se farba preko.
 
Koliko znam ti polovni Westbahn su u DB-u. Može se uporediti koliko ih je bilo u Westbahn-u a koliko ih je sada u DB-u. S obzirom na to da je i ta prva serija za Westbahn koju su prodali DB-u pravljena pre manje od deset godina a da su ti vozovi i ovi za nas po specifikacijama potpuno isti, ne bi im radili ništa osim što bi im promenili kolor šemu. Čak u onima koji su prodati DB-u sedišta su i dalje proštepana zelenim i plavim koncem koji treba da odražavaju boje Westbahn-a.

Što se tiče kolor šeme, podseća na Vectron. Nije najbolja ali je u skladu sa principom da to na šinskim vozilima bude u bojama zastave i dominira bela jer se radi o ekspresnom vozu, dok na flirtu i 711 dominira crvena jer se radi o regionalnom tako da je sasvim okej. Jedino nam malo odskače 710 pošto on ima isto dosta bele čini mi se.
 
Ovo su potpuno novi KISS 3 samo sa starim dizajnom maske. Građeni su od nule, a obzirom na brzinu isporuke biće identični Westbahn-ovim kakvi se tokom ove godine prave za njih. Nova maska, neki specijalni enterijer za SV, samo bi produžili vreme isporuke. Ovako se ugrađuje praktično ono što se ugrađuje i za austrijance. Razlike su u boji i tome što su vozovi za SV četvorodelni, a za Westbahn šestodelni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=878520#p878520:2waq11uw je napisao(la):
Pumba » Sre Sep 08, 2021 11:12 am[/url]":2waq11uw]Koliko znam ti polovni Westbahn su u DB-u. Može se uporediti koliko ih je bilo u Westbahn-u a koliko ih je sada u DB-u. S obzirom na to da je i ta prva serija za Westbahn koju su prodali DB-u pravljena pre manje od deset godina a da su ti vozovi i ovi za nas po specifikacijama potpuno isti, ne bi im radili ništa osim što bi im promenili kolor šemu. Čak u onima koji su prodati DB-u sedišta su i dalje proštepana zelenim i plavim koncem koji treba da odražavaju boje Westbahn-a.

Što se tiče kolor šeme, podseća na Vectron. Nije najbolja ali je u skladu sa principom da to na šinskim vozilima bude u bojama zastave i dominira bela jer se radi o ekspresnom vozu, dok na flirtu i 711 dominira crvena jer se radi o regionalnom tako da je sasvim okej. Jedino nam malo odskače 710 pošto on ima isto dosta bele čini mi se.

Upravo tako, svi West Bahnovi su prodati DBu, očigledno je neko pogrešio i tako napisao da su polovni.
Što se kolor šeme tiče, slažem se da ova bela može da se iskoristi kao IC brend Srbija voza i sa tim u umu je sve okej. Po meni svi KISSovi i vagoni (posebno Z1) bi trebalo da budu beli (što već i jesu). FLIRT i DMV 711 treba da budu crveni, čak im i ona plava štrafta lepo stoji kao na FLIRTu.
Generalno KISS vidim da će nas služiti dosta godina i da će biti popularan među putnicima. Ostaje nam da vidimo kolika će biti cena karte po rangu, kakva će biti sedišta i kako će biti opremljen iznutra (displeji, toalet, aparati za kafu itd)
 
Доња плава штрфта на Киссу је вишак, а горња је требала да буде дебља, до горње ивице прозора. Али супер ако је шема бојења главни проблем.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=878528#p878528:1nfgmbda je napisao(la):
Boki123 » Sre Sep 08, 2021 10:41 am[/url]":1nfgmbda]
Ostaje nam da vidimo kolika će biti cena karte po rangu, kakva će biti sedišta i kako će biti opremljen iznutra (displeji, toalet, aparati za kafu itd)
Kao što sam naveo biće identični kao Westbahn-ovi, možda sa blagim korekcijama, ali ne verujem. Na drugoj slici se čak na spratu i vide sedišta koja su ista kao kod austrijanaca.
Dakle ovako :
Westbahn%20Oberdeck_239724.webp

Izvor: http://www.salzburg.info
Austria-westbahn-seats-large.jpg

Izvor: http://www.seat61.com
stadler_kiss_also_szint_westbahn.jpg

Izvor: 3.bp.blogspot.com
 
Inače od novog RV uvodi se voz Subotica-Zrenjanin-Subotica :D
 
Meни је шема са ФЛИРТа ок као и на модернизованим 441 и ремонтованој 461, а на 710 фали црвена на доњем пољу да буде као на ФЛИРТу.
КИСС је промашај, али шта је ту је. Ништа политика, критика чисто естетска. Што се мене тиче могли су да офарбају све возове и у зелено-жуту као 661 или скроз у плаво као 666, мада је шема са РВР, плава са белом штрафтом и наранџастим вратима најпријатнија. Црвена је добра због уочивости, а најгоре колор шеме имају црвене 441 и 461 са сивом штрафтом доле.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=877110#p877110:1ffnqsbr je napisao(la):
Pumba » Pet Sep 03, 2021 1:14 pm[/url]":1ffnqsbr]Предлог реда вожње за линију Београд - Нови Сад за 2021/2022:

Београд - Нови Сад
740 5:25 6:14
2400 5:58 6:56
2402 7:00 7:56
540 7:34 8:10
742 8:03 8:52
2404 9:06 9:59
542 10:05 10:41
2406 11:00 11:56
744 12:03 12:52
2408 13:00 13:55
542 14:05 14:41
2410 15:15 16:12
546 16:04 16:40
2412 17:03 18:00
746 18:03 18:52
2414 19:10 20:07
548 20:05 20:41
2416 22:20 23:17

Нови Сад - Београд
2401 5:28 6:25
541 7:04 7:40
2403 7:46 8:43
543 8:30 9:03
2405 9:02 9:59
741 10:07 10:55
2407 11:01 11:58
545 12:01 12:37
2409 13:00 13:57
743 14:07 14:55
2411 15:17 16:13
547 16:04 16:40
2413 17:03 18:00
745 18:07 18:55
2415 19:08 20:13
549 20:01 20:37
2417 21:01 21:58
747 22:02 22:50

Комплетан предлог можете видети на сајту http://www.infrazs.rs/pristup-infrastru ... -2020-2-2/
:gobb:

Нажалост, изгледа да се укида линија Пожаревац - Мајданпек од новог реда вожње. О овоме се још раније говорило. Брзина на деоници Зајечар - Књажевац остала 30км/ч а возно време скоро два сата.

Pošto ne mogu da otvorim dokument, zanima me šta je predloženo za Šid-Beograd i Beograd-Zagreb?
 
Probaj na kompjuteru, on bi trebalo da ti skine dokument koji posle mora da se unzipuje, tamo nadješ prugu koja ti treba. Ja mogu kasnije da ti ispišem koji su sve polasci, samo znam da idu do Beograd Centra i da međunarodni nisu tolko menjani
 
Međunarodni brzi voz iz Bara od 1. oktobra ide do stanice Beograd Centar
Od 1. oktobra 2021. godine međunarodni brzi voz 432/433 iz Bara za Beograd neće saobraćati do stanice Topčider, već do stanice Beograd Centar, saopšteno je iz Željezničkog prevoza Crne Gore.

- Kako u stanici Beograd Centar ne postoji mogućnost utovara i istovara automobila, u narednom periodu, a počev od navedenog datuma, u ponudi neće biti usluga prevoza praćenih automobila - navodi se u saopštenju.

Posljednji polazak voza iz Bara za Topčider sa praćenim automobilima je 30. septembar.
 
Vrh