Pendolino » Pet Jun 19, 2020 11:04 pm[/url]":3c8fck4p]Pre 90 godina je bila za 100km/h.
Pre 35 godina je pruga od Male Krsne do Niša (Crveni krst) bila vrlo solidna, dobrim delom za 120km/h, osim mosta na Moravi i Stalać-Đunis. Preko Mladenovca je bio užas, kao i Mala Krsna - Beograd.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749414#p749414:3c8fck4p je napisao(la):
drumstep » Fri Jun 19, 2020 12:32 pm[/url]":3c8fck4p]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749381#p749381:3c8fck4p je napisao(la):
Pendolino » Pet Jun 19, 2020 11:30 am[/url]":3c8fck4p]Pruge za V>200km/h nisu za mešoviti saobraćaj nego čisto putničke.
Realno i da nam ih neko pokloni ključ u ruke nisu isplative, a kamoli da ih sami platimo.
Objasni kako pruge za V>200kmh nisu za mesoviti saobracaj
To je tako šta ima a se objašnjava, odvaja se teretni i lokalni putnički saobraćaj od brzih vozova V>200km/h.
..ajde ukratko: Razlozi su mnogobrojni.
-
saobraćajni Da bi brza pruga bila profitabilna ritam vozova mora da bude vrlo čest, tako da je teško uklopiti spore i brze vozove.
-
građevinski Brze pruge se rade sa većim usponima jer je pretpostavka da njima saobraćaju samo motorni vozovi.
-
tehnički Brze pruge imaju mnogu manje tolerancije parametara od običnih (<200km/h), koje bi bile ugrožene prolaskom teretnih vozova.
Treba dodati i
teoriju da su brze pruge isplative na relacijama između 200 i 500km. Na manjim relacijama su "door to door" brži regio vozovi a na većim avioni.
Ukratko, batalite maštu oko >200km/h
Ono što je potpuno realno je 160km/h na ravničarskim dvokolosečnim i nešto manje na jednokolosečnim. Stanje koloseka na većem delu koridora i barske pruge zahteva totalni rement, tako da su moguća i peglanja krivina na deonicama koje nisu u brdima.
Za barsku prugu je maksimum neki Pendolino